Navigacija | Vse ob svojem času…

Vse ob svojem času…

Ne razumem, zakaj mi ljudje nočejo verjeti, ko jim na vprašanje, zakaj sem samski, enostavno odgovorim z dejstvom – nimam časa.

Pa saj to je popolnoma jasno, ali ni?

Vsaka stvar, katero hočem opraviti dobro pač zahteva svoj delež časa in energije. In bolj nam je stvar pomembna, več obojega nam jemlje.

In zakaj bi edinemu pravemu smislu obstoja (poleg kreativnosti, seveda), pripisoval manj pomena? Zakaj bi ljubezen jemal kot samoumevno, ko pa je resnica, da je človeka potrebno čim bolje spoznati, z njim preživeti čim več lepih in kritičnih trenutkov, da ga sploh lahko pričnemo ljubiti?

Ne, ni pogojev, da bi ljubezen jemal površno in zanemarljivo. Ali jo bom zajemal s polno žlico ali pa je ne bom, saj najstnik sem že bil. Pomanjkljivih ter praznih odnosov pa ne priznavam, ne glede na to, da so po večini takšni in jih družba zapoveduje.

Kot drugo pa, ljubezen ne moreš iskati, ljubezen se rodi sama. Ko sta osebi odprti in ko se poklonita druga drugi. Seveda ko je pravi čas za to.

Ego je nevarno zanemarjati, ampak ga je potrebno negovati in se iz njega učiti.

Nekaterim nam pač ni težko biti samim s seboj, ker se ne bojimo naših misli.

Ljubezen je partija kart, kjer vsi goljufajo. Moški - da bi dobili, ženske pa - da ne bi izgubile . . AH

 

Zapisal-a Človek v Sreda, 16. april 2008 pod Razmišljanja, Selavi, Skupno

se podpišem …brigite se zase :mrgreen:

Komentar avtor pokahontas — 16.04.2008 @ 22:49

Si po horoskopu strelec?

Komentar avtor gulid23 — 16.04.2008 @ 23:23

Marija

Kdaj boš pa imel čas? Tole mi zveni zelo podobno enemu očitku, ki ga ogromnokrat fašem sama: da delam vse projektno - projekt faks, projekt knjige, projekt muzika, projekt filmi, projekt odnosi. Ima svoje prednosti ta pristop, recimo predanost, ampak je nevaren tako kot zaporedno zavezane žarnice - če ena crkne, si v temi. Boljša je vzporedna vezava, čeprav se stvarem posvečaš manj intenzivno.

Komentar avtor Marija — 16.04.2008 @ 23:24

Z veliko žlico bi bilo pravzaprav treba zajemat vse, ne samo ljubezen. Ampak nad nami, ki to delamo, drugi naredijo križ. Pazi pa le, da boš ljubezen opazil, ko se bo rodila. ker nima vedno budilke zraven. Včasih je čisto tiha, brez eksplozije, po kateri ni nujno, da še kaj ostane celo.

Komentar avtor U — 16.04.2008 @ 23:27

Pa še starši te verjetno priganjajo, da je sedaj že skrajni čas, da se oženiš, če te je kaj v hlačah. Ni važno, samo da zna kuhati in pospravlajiti ter se oglasiti le takrat, ko jo kdo kaj vpraša :lol: To za biti kar zoprno …

Komentar avtor anka — 16.04.2008 @ 23:27

Malo sem se zatipkala - pospravljati :mrgreen:

Komentar avtor anka — 16.04.2008 @ 23:29

Človek

Hehe, Poka, ane ;)

Gulid23, ne, zakaj?

Komentar avtor Človek — 16.04.2008 @ 23:47

Človek

Hmm, Marija, vzporedno, če bi bilo enostavno. Ampak ste ženske enostavne? Na žalost vaša ˝nečimrnost˝ zahteva žal vse in še svet. In potem se kaj hitro znajdemo v začaranem krogu. Pa sicer, zakaj pa ne bi imele vse? Sploh pa če nekdo želi dati…

Komentar avtor Človek — 16.04.2008 @ 23:50

Ker imaš zanimiv način razmišljanja o življenju.

Komentar avtor gulid23 — 16.04.2008 @ 23:50

Človek

U, ja to se pa zavedam. Včasih tudi razmišljam, ali se je to že zgodilo (to da ne opaziš). Ampak, če je prava se vrne, saj gre v krogu, ali kako?

Anka, mah starši ne govore o ženskah, bolj o vnukih, kar pa je sploh iluzija :D

Komentar avtor Človek — 16.04.2008 @ 23:53

Človek

Hehe, Gulid, to se sliši kot da so samo strelci zanimivi :D

Komentar avtor Človek — 16.04.2008 @ 23:53

Nisem mislil tako :D Ampak sem vesel, da je nekdo še sposoben razviti take misli in jih povedat na glas.

Komentar avtor gulid23 — 17.04.2008 @ 00:00

Mogoče pa vnuki sploh niso takšna iluzija, glede na to, da patrone ni takšen problem malo naokoli postreljat :lol:

Komentar avtor anka — 17.04.2008 @ 00:12

Marija

Jaz sem ful enostavna. Nič ne kompliciram. :mrgreen:

Komentar avtor Marija — 17.04.2008 @ 00:28

Vsi vemo že vse, a vendar grešimo! Zakaj tako?

Komentar avtor ametist — 17.04.2008 @ 01:53

Tadej

Gulid in kaj bi naj blo na strelcih takega, da bi bili zanimivi :D ? jaz sem strelec in samski :D

Komentar avtor Tadej — 17.04.2008 @ 02:00

Snowblind

Agreed ^^ Folk ki ni samski, razmišlja drugače.Sploh če so na-novo ne-samski, takrat bi kar use poparčkali ..

Komentar avtor Snowblind — 17.04.2008 @ 06:29

who dares wins

Komentar avtor boštjan — 17.04.2008 @ 07:22

ja…mimo tega pa ne morm…no jest sem bil včeri star 35…in kdor ugane, kaj so mi vsi (predvsem ) familija zaželeli za rojstni dan- ta je car!!!::))) men je bit samski tko kul, da sploh ne morm povedat…predvsem brez skrbi in obveznosti…in v lajfu vse bolj manj kompliciram…zame so stereotipi (poroka, prstan, CERKVENA poroka) ZGODOVINA

Komentar avtor tip — 17.04.2008 @ 07:24

@Tip sem popolnoma strinjam s tabo.

Sicer pa ženske žal danes niso več preproste kot včasih ampak izjemno zahtevne. Posvetiti jim moraš praktično ves čas in ji dajati vsaj 85% denarja potem pa gre, če tega nisi pripravljen si pa pač samski.

Vzporedno ob vsem ostalem delu, danes ženske enostavno ne moreš več imeti, razen če si res lepotec in te zato prenaša ali pa si bogataš in te prenaša zato. Če ne so pa raje tudi one samske ali pa celo lezbijke.

Komentar avtor Maj — 17.04.2008 @ 07:49

Zelo dobro napisano in zelo fer do sebe in ostalih. Najhuje je če ima par, ki ima že tako ali tako kronično pomanjkanje časa še otročka / e. Kakšna nepopravljiva škoda se dela - in to vsem ! Pa bog ne daj da bi jim človek omenil nekaj podobnega kot: Hm, saj vesta - zakaj ga pa imata .. ? Ne samo da dobiš en full besen look … Ja - življenje je lahko tako zabavno.

Komentar avtor Robin S. — 17.04.2008 @ 08:27

anubis

Ego je treba predvsem odpraviti, ne pa, da ga neguješ. Res pa je, da se lahko iz njega marsikaj naučiš. Če kaj, potem ti ravno ego dela preglavice v odnosih.

Komentar avtor anubis — 17.04.2008 @ 08:27

pika

Jaz sem poročena, ker sem našla nesrečneža, ki mi daje 85% denarja in se 24ur dnevno ukvarja z mojimi muhami :mrgreen: ! Človek, Marija ti je kar prav povedala. Stvari se da peljati paralelno, če je partner “pravi”. S tem ne mislim, da najdeš “pravo/ega” in je dodana vrednost zagotovljena. Odnos res terja nekaj nege, zato pa tudi ogromno vrača, tako da se tudi partnerski račun lahko izide. Poudarek je na LAHKO ;-). Za tisti seks enkrat mesečno si je pa res malo težje poiskati čas ;-) … Boš pač malo manj objavljal, bomo že preživeli!

Komentar avtor pika — 17.04.2008 @ 09:20

Kar tolaži se. Dejstvo je da ljudje potrebujemo drug drugega, družbo, stil, dotik, pogovor saj smo družabna bitja konec koncov. In to da nimaš časa je žal beden izgovor.

Komentar avtor Dejan — 17.04.2008 @ 09:21

Človek

Guild, hehe, smo vseh barv in odtenkov ja :D

Anka, to niti ni tako slaba ideja, lahko bi ji obiskal in ˝spoznal˝ kako sosedo pri njih, pa bi bil volk cel, pa koza breja :lol:

Marija… :lol:

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 09:43

Človek

Ametist, mislim, da zaradi tega, kot je odgovoril Dejan. Vse skupaj je verjetno povezano s strahom biti sam in seveda s pritiskom družbe - okolice, kjer so standardi takšni kot so, pač…

Hehe, Snow ja, zaljubljenci so pa čisto svoja narkomanska srenja :mrgreen:

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 09:47

Človek

Boštjan, word ;)

Tip, pri meni nekako ne gre zgolj za neko ˝uživanje˝ svobode, saj bi ta vključevala marsikaj, česar sedaj ni. Kar se pa tiče tradicionalne poroke, z vsem kičem ipd., pa je tudi zame obvezna, saj bo to zame odločitev, ki jo bom dejansko vzel tako kot je namenjena - sprejeti sočloveka za nedoločen čas…

Maj, tudi s tem se ne bi strinjal. Meni ženska pomeni veliko in ne morem reči, da je katera zahtevala od mene kaj več, kot bi ji načeloma lahko dal. Tudi z materialnimi stvarmi ne bi povezoval samskosti. Seveda pa jim nagon veleva, da si poiščejo partnerja, ki bo do določene mere ˝preskrboval˝ družino, konec koncev, otroke imajo lahko svoje, ne da bi vzdrževale še moškega….

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 09:55

Človek

Robin, uh ja, to z otrokom pa sploh nočem razmišljati… Polovica dneva so v vrtcih, drugo polovico pa imajo varuške… A vsi vemo kaj pomeni vrtec, predvsem v današnjih dneh… Res je ja, življenje je lahko zabavno na različne načine…

Anubis, ego je vse kar posameznik ima. Ampak je pa res, da ga na različne načine pojmujemo. Skozi oči psih. je pač potreben, nujen, skozi neka new age pisanja, pa naj bi bil zlo. Sam se naslanjam na eksaktne vede, zato mislim, da ga je potrebno negovati in razviti zdrav ego, ki je osnova za vse ostalo…

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 10:00

Človek

Pika, moram naslednjič odgovoriti - ker sem bloger? Hmm, nekaj zna potem biti na introvertnosti… :mrgreen: Ja se strinjam tudi s tvojo trditvijo in vem, da obstaja tudi ta možnost, seveda. Tudi pri ustvarjanju zelo prav pride ženska energija, seveda. Ampak po drugi strani, pa je lahko past v katero hitro zapadeš. Predvsem na začetku, ko je še kemija tako močna, da ti vsaj za nekaj časa postane vse. In potem je vse kar gradiš nekje na začetku in vse se samo vrti v krogu. Verjetno je odvisno od posameznika. Sam sem pač tak, kot sem napisal. Vse poizkušam užiti čimbolj in čim več, zato tudi ko neko stvar počnem, želim o njej vedeti vse kar lahko izvem in tudi če se fizično ne ukvarjam s to stvarjo, je edina misel določenega časa. Zato je čas izredno pomemben. vse je odvisno od tega, koliko je človek fokusiran. Konec koncev se je Tesla v cilju doseganja cilja dal celo kastrirati, ker je želel biti samo svoje delo… Ampak sam ne bi šel v tak ekstrem, saj (vsaj zaenkrat :mrgreen: ) ne delam nič takega, kar je pomembno za človeštvo. A kot prikaz mislim, da pove njegova odločitev veliko. Mogoče pa je vse skupaj povezano tudi s samo ideologijo, ki jo človek ima, konec koncev, mogoče sta pa Anais Nin in Henry Miller edino pravo sprejemanje…

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 10:10

Upam, da si med vsem tem delom vzameš čas vsaj za kasno pivo ali dva. Drugače si težko predstavljam prijetno življenje pa tudi kreativnost trpi, če si ne privoščiš počitka. No, če si vzameš, potem medtem časom sigurno kdaj pa kdaj zapaziš kakšno prijetno deklico, ki bi jo lahko spoznal. Enostavnost oz. kompliciranost žensk je namreč zelo relativna zadeva, nekje na nivoju moških. Mislim, da je tvoj problem bolj v tem zaznavanju (prav tako si omenil nečimernost). Po mojem mnenju imaš prej strah pred preizkušanjem, kar je zelo nasprotno zajemanju življenja s polno žlico, kakor je tudi okovati svoj čas na obdobja v katerem se na nekaj posvetiš in zapreš možnosti za vse drugo, saj s tem zamudiš in ne vidiš ogromno drugih možnosti/priložnosti. Odprta glava in korak za korakom ;)

Komentar avtor mystt — 17.04.2008 @ 10:13

Človek

Dejan, to da smo ljudje družabna (verjetno si mislil socialna) bitja, ne pomeni ravno partnerstva ali družine kot osnovne celice. Ta miselnost je priučena in ni ne arhetipska ne instinktivna. Družbe mi ne manjka, prav tako ne pogovorov ipd. Ampak očitno gledava na svet drugače. Ti si pripravljen za nekaj užitkov skozi dotik in bližino žrtvovati cilj, medtem ko jaz stremim za svojimi sanjami. A edina resnica, ki jo veva oba je ta, da vsi umremo sami. Ne glede na pot, ki jo preživimo. In nisi dobro razumel, kaj sem mislil povedati. Jaz se od veze ne distanciram, ravno nasprotno, mogoče ji pripisujem prevelik pomen…

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 10:15

Se popolnoma strinjam. Se mi dogaja isto!

Komentar avtor Cupax — 17.04.2008 @ 10:21

ta orto psihologi bi znali povedati, da je tvoja zavestna - kao - odločitev za samskost posledica jako velikega strahu pred zrelo intimnostjo ter da še vedno premišljuješ o mamini joški. v resnici pa … nimam pojma :oops: jaz sicer nisem sama, a tako božansko častim večere, ko je postelja samo moja in mi nad glavo visijo ’samo’ knjige, da je tudi to jako čudno … ah, itak bomo izumrli … :mrgreen:

Komentar avtor Nika — 17.04.2008 @ 10:27

Človek

Mystt, za pivo ali dva si sem ter tja vzamem čas. Največkrat seveda tudi med delom, ki je dokaj take narave, da ponuja možnost. Kar se tiče pa opažanja deklic pa imam izredno srečo, da živim kjer živim in so skušnjave skoraj nične. :D No šalo na stran. Enostavnost in kompliciranost je sigurno na stvar posameznika, se strinjam in sam pač obožujem komplicirane stvari, izziv, rast. Kar pa se tiče nečimrnosti, pa je druga tema, ki ji bom naslednjič poklonil nekaj časa. Sicer ni zrasla na mojem zeljniku, ampak jo seveda vzamem. Konec koncev, mislim, da nič ni… In ne, res ne gre za strah, narobe ste me razumeli. Jaz nisem zaprt, samo ne ubadam se s tem. To je razlika. Ko imam nekaj prostega časa, grem nekaj ustvarjat, ne grem na babe. In to je trenutna faza, ki je ravno obratna od nekega prejšnjega časa, kjer je bolj kot ne veljalo, da so bile ženske najmočnejša in edina misel. Za sproščanje pa treunutno uporabljam ˝menjavo˝ misli. Namesto, da ˝počivam˝ , se ukvarjam s čim, kar ni povezano s tistim kar sem se pred nekaj minutami…

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 10:38

Človek

Cupax, pa kaj obžaluješ?

Nika, hehe, ta orto psihologi bi mogoče imeli prav. Čeprav ne v smislu materinih prsi, saj je ojdip preživet ;) Bi pa seveda lahko šlo za strah pred izgubo moči ali časa, za dosego ciljev. No vidiš, tukaj je nek point. Tisti, ki ste v vezah želite čas zase, medtem, ko večina tistih, ki so samski, želi čas v dvoje. In potem prideva zgolj do tega, da je oboje prav in je zgolj stvar odločitve posameznika… Zato mi ni jasno, kako nekateri tega ne sprejmejo…

Komentar avtor Človek — 17.04.2008 @ 10:42

pika

Človek, Anais, Miller in še marsikdo so imeli hudo prav :D ! Da ne bo pomote, jaz te ne prepričujem, da imaš ti narobe, predstavljam ti svojo sliko občutij “uparjenosti”. Zapičila sem se pa v čas, ker mi ta argument ne zdrži. Morda prioritete? Sama pogrešam marsikater cukrček “solo” življenja, pa kaj, ko imava z MaMlazom toliko skupnih kreditov in še deliti bi morala :mrgreen: ;-) !

Komentar avtor pika — 17.04.2008 @ 11:32

po mojih izkušnjah ljudje, ki pravijo da nimajo časa samo racionalizirajo “luknje” v svojih življenjih in psihi, da si lahko razložijo, zakaj še niso srečali osebe, ob kateri SPLOH NE POMISLIJO NA ČAS!! ko tako osebo srečaš, veš vse. in ti ni treba razmišljati, kako naj ji posvetiš čas. če le lahko prižgeš, v večini ljudi že davno ugasli ogenj neracionalnega in nepremišljenega gledanja na svet. ko temu ognju pustiš na plano, ko pustiš, da čustva v tebi delujejo in jih ne zatiraš, potem sploh ni možnosti zapisati nekaj takega, kot je tale zapis! ko berem tvoj spis, mi pridejo na misli besede: zavarovanost, racionalnost, strah, razum, pomanjkanje pristnega življenjskega veselja, sproščenosti in nezmožnost dajati ljubezen. ko se prepustimo, nam ni treba razmišljati kako in KDAJ bomo dajali ljubezen, je tu v vsakem trenutku, čuti se v vsaki pori, ve se ne glede na situacije dneva. če pa so “dnevne situacije”, urniki in opravki pomembnejša stvar, kot dajati veselje, pokazati kaj čutimo, smejati se, ljubiti, potem mi ni žal, da nimaš nobenega. za tisto morebitno osebe je pravzaprav to veliko bolje. kaj je naslednje na urniku?

Komentar avtor komentator — 17.04.2008 @ 11:35

Hvalevredno razmišljanje … vsaj glede iskrenosti glede posvečanja partnerju. A ob tem me zanima, če si si postavil kakšen rok, ko pa si nameravaš VZETI čas tudi za takšne stvari? Saj ti je najbrž jasno, da čas ne bo kar od nekje priletel in ti namignil, da je on tisti, ki je namenjen posvečanju partnerki? Se ti ne zdi, da je zgodba, ki jo opisuješ le dobro zastavljeno opravičevanje za nekaj, kar je itak v tebi? No, saj je Nika nekaj povedala na to temo :) Mogoče še eno vzporedno razmišljanje: Imam dolgoletnega prijatelja, ki je skop. Od vekomaj. Do sebe predvsem. Leta in leta je tisto čemur smo vsi rekli škrtost, zagovarjal z izgovori, da on le špara za avto, pa za stanovanje … pa otroke. Sedaj je star že 50, ima avto, hišo, dobro plačo in otroci so preskrbljeni, a on še vedno 3x obrne vsak jogurt preden se odloči, če si lahko privošči sadnega in si vedno znova in znova izmišljuje nove zgodbe, ki bi opravičile takšna dejanja.

Komentar avtor Saška — 18.04.2008 @ 14:56

@Saška, zato pa imamo lepa pregovora, da je navada železna srajca oz. kar se Janezek nauči to Janez zna.

Najbolje je takega pustiti pri miru in naj ima še naprej veselje s tem, d aprišpara kak cent(očitno mu je to tudi v zadovoljstvo in ga osreči, če vidi da je karkoli prišparal).

Lahko pa mu počasi dopoveš, da se mu čas izteka in, da naj tiste ure ko se sedaj ukvarja z cenejšimi izdelki raje nameni za uživanju v preostanku življenja.

Sicer pa ni panike bodo vsaj otroci imeli kaj za poverbat.

Komentar avtor Maj — 18.04.2008 @ 15:35

@Maj, ja, ja …. saj s tem kolegom nimamo težav … v bistvu je prav fajn človek, saj večinoma špara na sebi. S tem sem želela Človeku posredovati zgodbo, ki bi jo morda lahko apliciral nase. Danes ni denarja za uživanje, jutri tudi ni denarja za uživanje, danes ni časa za partnerja, jutri tudi ni časa za partnerja. Količine denarja in časa se spreminjajo, a razmišljanje v nas ostaja žal več ali manj enako. Koliko pa je DOVOLJ (denarja ali časa)?

Komentar avtor Saška — 18.04.2008 @ 15:39

katja

Hm…ja. Tut js mislim, da je čas pri tem relativen. Je pa odličen izgovor. “Kako naj mam neko zvezo, ko pa nimam časa?…Kako naj gradiva odnos, če sem čist preveč zaposlen/-a?..Če ni časa…kdaj naj bova skupaj…?”…in blablabla…

Ah, bejžte no…Čustva niso racionalna, čustva bezljajo, tresejo, drgetajo, nekontrolirano udarijo, peštajo vse pod seboj, povzročajo simpatično zmedenost…zaljubljajo ljudi.

Gre samo za zaupanje, razumevanje. Če imaš nekoga tako srčno rad, če ga spoštuješ in razumeš…(tko to je v Ljubezni, če ne je pa drek!)…potem to vzameš v zakup. Da pač nekoga ni fizično ves čas ob tebi, je pa nonstop v tvojih mislih…in komaj čakaš, da prilepita skupaj. Takrat, ko je pač nekaj časa na voljo. Zaupanje je ključ. Po tem, ko se seveda izjasnita (dva človeka, ki nimata nič časa), da jima dogaja.

In za vse je potreben čas. Tudi za to, da se nekomu odpremo. In da se lahko nekoga dotaknemo. In da se sprostimo. Stisnemo. Imamo radi in to iskreno povemo.

Fakina čas. Vse se vrti okoli njega. Tudi Ljubezen. (Ampak - Ljubezen še vedno premaga vse. Tudi tvoj čas bo premagala) :)

Komentar avtor katja — 19.04.2008 @ 14:27

simonarebolj

Okej. Razumem to okrog pomena posvečanja časa in raznih barv strasti. V tvojem primeru … ker mi je jasno, da ne delaš zato, da pač delaš, ampak imaš tudi vizijo, uživaš v tem, kar počneš … torej uživaš v strasti do nečesa. Je pa z mojega vidika nesmisel govorit o pomanjkanju časa, dokler ni kandidatke na vidiku, ki ti požene kri po žilah. Skratka … verejetno si ne nameravaš izbrat prvse, ki pride mimo, ko boš imel več časa in željo po ljubici. Mogoče takrat nobene primerne čarovnice ne bo na vidiku. Tudi zdaj je očitno ni. Ker verjetno ne obstaja oseba, ki si ji rekel, sori, ljubim te, ampak nimam časa. Če si zakuhal kaj takega, pa razlog sigurno ni v času.

Mogoče si pa tip človeka, ki zelo hitro zapališ in je potem vse samo stvar operativnega pomena, kako in koliko časa bo zveza trajala, pa zato ne vidiš problema, da se ne bi našla prava, ko boš imel čas … hehe …

Zame je očaranost nad nekom v tem smislu totalen praznik v življenju, na manj pa niti slučajno ne pristajam. Sem veliko raje sama … zato zelo razumem del, ko omenjaš ljudi, ki niso samski samo zato, ker sami s sabo nimajo česa počet. Meni je sami s sabo fajn, čeprav imam tudi živo družbo zelo rada in stike z novimi različnimi ljudmi. Površne zveze pa ne maram. Predvsem površne v čustvenem in erotičnem smislu. Raje drkam doma.

Komentar avtor simonarebolj — 21.04.2008 @ 18:44

Človek

Evo, koliko traja, da na blogu odgovorim, kaj šele da bi žensko mel :lol: Ne, šalo na stran, Pika, ja, lahko bi rekla prioritete, seveda, ampak ker so te prioritete povezane s časom, potem je zame kriv čas. There is time for this, and there is time for that. Če sam nisem ˝srečen˝, kako naj osrečim nekoga drugega?

A ne gre zgolj za to. Nikoli se nisem ˝zapiral¨ ali oddaljeval, gre zgolj za fokus. Če pač v nekaj ˝padem˝, dejansko padem tako globoko, da me je treba fizično ven vleči. Nič drugega ne obstaja, včasih tudi sam ne. Kot je bilo sedaj, ko sem cca . 60 ur neprestano buden, še vedno želel ŠE!. A o tem bom pisal.

Vse vem, kar želite vsi povedati, tudi ve Katja, Simona in Saška ste sigurno zadele en del ali opisale dokaj možne razloge za vse (Komentator, ti si na žalost zgrešil malce preveč, da bi ti pripisal karkoli - predvsem primerjava s tvojimi ˝izkušnjami˝ je zame nepotrebna - we come in diffrent shapes and sizes ;) ).

Ja, ko bi ˝udarila˝ močna kemija, bi bilo seveda malce težje, a tega se ravno ne bojim, saj se to zgodi… No saj vemo ;) Vse je samo v pogledu, se pravi odločenosti – ne sedaj! In ali to pomeni, da obstaja možnost, da bom kaj izgubil? Seveda, logično, ampak tega ne obžalujem, saj ko bo čas za tisto, bo pa zopet čas za tisto. Kaj pa vem. Mogoče gre za neke ˝energije˝ ali karkoli, ki pač vplivajo na človeka v določenem obdobju in potem se mi zdi je samo odvisno to, ali boš vztrajal in zdržal, ali ne. Ker konec koncev se vse vrti v krogu. In glede strahov ipd… Pa saj ste brale (upam, da ste), moje ´izpovedi˝ o mojih Ženskah in ste lahko videle, da rad ljubim. A sedaj ne smem. Sliši se skoraj bogokletno vem, but a man is got to do, what a man is got to do. Kaj pa če bi bila vojna :D Šalo na stran, ampak je nekako tako. Ali s tem zanemarjam ali bolje rečeno ˝manuipuliram˝ s svojimi čustvi? Mogoče, nič ne rečem. In kdaj bo pravi čas za ljubezen. Verjetno kmalu, ampak konec koncev niti ni tako pomembno, dokler se zavedaš, da tudi tisto obstaja. Ker zame ljubezen obstaja in jo potihoma pričakujem. Ko bo prišel čas…

Komentar avtor Človek — 21.04.2008 @ 20:56

pika

Človek, ti in tvoji cirkusi…a, ne,ne, ciklusi sem mislila ;-) ! Pejt spat :D !

Komentar avtor pika — 21.04.2008 @ 21:00

Človek

Sej zdaj sem že spal. Danes sem si celo vzel prost dan, ki je minil vremenu primerno… z malce razvajanja :mrgreen:

Komentar avtor Človek — 21.04.2008 @ 21:03

simonarebolj

Okej … danes se mi ne da tečnarit, ampak vseeno … ne štekam. Če bi se zgodila tista prava kemija, ne vem, zakaj bi rekel, nimam časa. Kot da ta vrsta kemije pada z dreves vsak dan in čaka, da boš imel pač čas za eno hruško. Okej … omenil si odločitev. Torej se ti odločiš, kdaj bo to to. No, tukaj se pa zame zaplete, ker ne verjamem v odločitve pri teh zadevah. Lahko se samo odločiš, da zadevo odfukaš, ker je vse drugo bolj pomembno ali pa ker je morda To celo naporno (zakaj pa … saj bomo itak crknili …) in potem se lahko kasneje odločiš in se ufuraš, da je nek približek tisto pravo, ker si se ti tako odločil, ker si se odločil, da imaš zdaj čas za to … hmmm … Ne vem, no … jaz rajši not padem, ko me najde in verjamem, da je najbolje, da ne silim v nič, ko me ne najde nič žmohtnega … hehe …

Na … pa sem tečnarila.

Komentar avtor simonarebolj — 21.04.2008 @ 22:48

Človek

Hehe, Simona, saj ne tečnariš, razglabljamo pač :D

Seveda razumem, kaj želiš povedati in ja, po eni strani imaš prav. A po drugi strani, če je to tista prava, potem dejansko mora priti ob pravem času, seveda če je prava… Odločim se zgolj to, da ne bom ˝gledal˝ ta čas. Ne odfukal, ker ne moreš odfukati nekaj kar ne vidiš ali zaznaš. In ne ne bom iskal približka potem, tudi potem ne bom iskal, ampak bom samo ˝odprt˝. Ne vem, mogoče tako različno gledamo na tisto ˝pravo˝ in pri tebi je to lahko ena oseba… Ampak kaj to dejansko je? Jaz sem delil čas že z kar nekaj takimi, ki bi jim lahko nadel ta naziv, mogoče iz tega naslova tudi gledam na vse skupaj na ta način… A vseeno pa sem pripadnik tistih, da mogoče pa še nobena ni bila prava in ko bo tista prava, potem bo ne glede na vse kar se dogaja in se bo dogajalo, to tisto, in bo srečno kot v pravljici… Ampak a to obstaja? Hehe, znamo komplicirat ane :D

Komentar avtor Človek — 22.04.2008 @ 10:34

Eno ti bomo že našli Človek. Povej kakšne želje imaš. Zdi se da se ena priložnost vendarle ponuja. Si že pomislil na Simono?

Oba sta (hm, kako naj se dovolj blago izrazim, da spet ne bo špetira?) kar precej “kompleksna”. :-)

Komentar avtor Rado — 22.04.2008 @ 17:25

Nika

človek, tega ti pa res ni treba: http://24ur.com/novice/crna-kronika/zasacen-v-banki.html :mrgreen:

Komentar avtor Nika — 23.04.2008 @ 10:57

simonarebolj

@Človek: Hmmm … Po mojem je pa fora ljubezni ravno v tem, da nikoli ne pride, ko je pravi čas za to … v smislu “ugodnega” trenutka in okoliščin, kakor jih občuti posameznik … pride vedno kot izziv in izziva, preizkuša itd. Ljubezen tudi nikoli ni predvsem mirna, medosebno skladna itd. Nekaj harmojine je serviranega samo tako, za mušter, sicer je pa vse skupaj predvsem provokativno in vedno seka tam, kjer najbolj boli. Zahteva močne spremembe in preobrazbe … marsikaj … v zameno pa ponuja močno ljubezen. Tako nekako.

Tiste vrste zveza ob pravem času, ko vse klapa, ko je vse nekonfliktno itd. … je pa bolj kemično in drugače neobremenjujoče partnerstvo, da laže prođe život, pa mogoče da nove ljudi na svet, če je vsaj nekaj fuka prisotnega … tako za praznike … ko je čas … hehe …

Komentar avtor simonarebolj — 23.04.2008 @ 17:12

simonarebolj

@Rado: Oh … zelo previdno lepo si izrazil s to kompleksnostjo … heheeh …

Bova s Človekom v prihodnosti naredila podrobno natančno analizo najinih lastnosti, ko opremila z listo plusov in minusov med nama … potem dala v preverbo še ustrezni komisiji in se nato odločila, ali sva za skupaj.

Komentar avtor simonarebolj — 23.04.2008 @ 17:15

Človek

Hej prekleti Siol, ki ne pošilja mailov, ko hodijo komentarji. :mad:

Rado, želje? Mah jaz sem tak preprost fante, pa to, saj veš, samo da me ma rada, pa da se na njivi obnese :lol: A Simona pa to? Hmm, človek nikoli ne ve, samo pravi as more bit :mrgreen:

Komentar avtor Človek — 23.04.2008 @ 20:35

Človek

Nika to pa ne morem biti jaz… Moji nameni so vedno pošteni. Tudi če bi ropal banko, bi si pošteno opomogel :mrgreen: Ampak pomladila si me pa tudi ja…

Komentar avtor Človek — 23.04.2008 @ 20:36

Človek

Simona, koga bi pa dala v komisijo? ;)

Komentar avtor Človek — 23.04.2008 @ 20:36

A si upata dati mene? :-)

Komentar avtor Rado — 23.04.2008 @ 21:01

Človek

Hmm, ja, če ne boš pristranski, jaz sprejmem, kaj pa ti Simona? :D

Komentar avtor Človek — 23.04.2008 @ 21:02

Aha, zgleda, da si si najdu čas hehe :P

Komentar avtor Mystt — 23.04.2008 @ 21:14

Človek

Mystt, za?

Komentar avtor Človek — 23.04.2008 @ 21:29

Človek si vzame čas zase, ker je prepričan, da bo kvaliteten. Toliko se pozna in tako mnogo stvari ga zanima, da bi bilo škoda podati se v odnos, za katerega je lahko že kmalu prepričan, da bi obema več vzel kot dal..Tako zelo se pozna, in njegov Jaz je dovolj velik, da mu je ljubše odkrivati sonce, meglo, dež, pomladi, zime, rožnato, modro, zlato-v sebi kot brskati po kupu gnoja (potencialne Človekove spremljevelke, se opravičujem:). Ne samo pomanjkanje časa, predvsem nesorazmernost njega in kvalitete odnosov, ki so vvedno bolj mnj kako naj rečem.. posladkani, mu jemljejo voljo nastavljat se samičkam, po občutku pa lahko rečem, da verjame v malo bolj poetične vrste ’spoznavanja’, splet okoliščin, simboliko srečanja, ‘timing’, ‘groove’, predvsem pa v vse, kar sledi..impulze, kakrnekoli, le da so v njegovem mol-u. Razumem Človeka, lahko bi se z njim pogovarjala o teh pomembnih rečeh, verjetno še čem.

Ampak kljub podobnemu doživljanju samskega stanu, je v zadnjih dneh skupaj z dežjem padla tudi moja moč, da sama vedno točno vem, kaj počnem; mislim, da sem si tokrat naložila preveč zahtevnega dela. In v takih trenutkih bi srčno rada, da bi kdo ob meni to opazil in…zabentil, se pogovarjal, delil, mi nastavil ramo, nekaj. Predvsem pa brainstormal z menoj o projektih- JA, tega si tako zelo želim!

Pa še urca mi tiktaka in sploh bi blo škoda, da ne bi nekoč postala mama. Ma ne brez fotra!!

Komentar avtor mateja — 23.04.2008 @ 22:55

Mateja - hahahaha:)

smešno je to razpravljanje o tako preprostem čustvu - ki je obenem tudi tako presneto Nič, če ga ni - kot je Ljubezen.

Čas. Je. Irelevanten. A je.

Ljubezen obstaja in obstoji brez in onkraj njega.

Komentar avtor katja — 24.04.2008 @ 01:36

pika

Katja, končno ena PAMETNA BABA ;-) !

Komentar avtor pika — 24.04.2008 @ 08:38

Človek

Mateja, ja si kar zadela bistvo. In ja, seveda bi bilo fino imeti nekoga ob sebi, vendar v tem primeru to ne vidim kot neko ˝intimno˝ spremljavo, temveč prijateljstvo (govorim o brainstormingu ipd…)… Tiktakanje ure pa je meni na srečo prizanešeno… :D

Katja seveda je preprosto čustvo. Izredno preprosto. Ampak na žalost smo ga ljudje zakomplicirali že s samo idejo o ˝ena na ena˝ in poudarkom na vezi. Zato tudi vmes med komentarji omenjena Anais in Henry… Ampak, daj, poglejva realno. Pride čas, kot je opisala Mateja, da te partner potrebuje, te želi, ipd… A ti nisi sposoben dajati oz. te sploh ni zraven… Bi ti bilo vseeno? Kolikokrat? Seveda zaljubljenost deluje kot opisuješ ti, a ljubezen z mojega vidika obstaja popolnoma drugače. Lahko obstaja tudi brez sobivanja v vezi ali še bolj, tako naj bi obstajala. Če ljubiš pač ljubiš in si zaradi tega pripravljen tudi trpeti. Trpeti tudi to, da ljubezni ne sprejmeš…

Komentar avtor Človek — 24.04.2008 @ 09:30

Človek

Pika, na mojem blogu so itak samo PAMETNE BABE!!! :mrgreen:

Komentar avtor Človek — 24.04.2008 @ 09:31

pika

Temu se reče dodana vrednost ;-) !

Komentar avtor pika — 24.04.2008 @ 09:54

LJudje, čisto ste me spravili v protislovje, bijem vojno sama v sebi, kaj, če jaz ljubezen razumem popolnoma napačno oz. je sploh ne!! Verjetno sem jo zamenjala za prijateljstvo, vdanost, predanost. Sam a ni pol edina razlika le v tem, da nekomu le še dopustiš, da pride vate, čist fizično. NEE!!! Recte, da je nekaj več, nerazložljivo. Še vedno pa zagovarjam svojo tezo o tajmingu!! Ni cajta, ne morem nikamor ne za prvomajske, ne za prvojunijske :), zase imam toliko časa, da grem laufat pa za banjo s svečkami. Čas za odklop si bom vzela le to soboto, ko grem na rojstnodnevno praznovanje. Lahko bi preživela čas z nekom le, če bi skupaj preštihala vrt, zrajhala fasado, skrbela za mojga konja. Itak verjamem, da se morta dva najt v skupnih dejavnostih!! Sem spadajo tudi brinstormingi, teh ne morem delit z prijatelji, ker živim v vukojebini in se premalokrat vidimo, pa vsak ma svojih vrh glave. Verjetno mi fali družba pa imam zmešane predstave o človeških čustvih, pa od pogrešanja stikov kar mislim, da mi pri 29ih že tiktaka. Pozabila sem že, kaj pomeni pozabit na vse in enostavno BITI z nekom. Upam, da me življenje spomni, do takrat bom brala takšnale razmišljanja, da me malce pretrese :)

Komentar avtor mateja — 24.04.2008 @ 15:01

lukav

I’ll be short, I love U .. ;)))).

Komentar avtor lukav — 25.04.2008 @ 07:33

Človek

Hehe, Luka a si ti še direkt tole pisal? ;)

Komentar avtor Človek — 25.04.2008 @ 09:41

lukav

hehe pa lahko bi rekel, da sem :))). Sem moral Duana pospremit na vlak, pa smo prišli do dejstva, da se sploh ne splača hodit domov :)).

Komentar avtor lukav — 25.04.2008 @ 12:09

Človek

Dobra odločitev, ni kej :mrgreen:

Komentar avtor Človek — 25.04.2008 @ 12:23

Ne vem, zakaj ne privoščite Človeku, da je nevezan, če si to želi. Saj ne jamra. To je vse vprašanje prioritet. Ženske razumem, ker jim bije biološka ura, pri moških pa ni tako.

Tista slepa zaljubljenost pa se tudi ne konča često s poroko. Pride pa čas, ko se želiš ustaliti, urediti dom, poskrbeti za potomca. Če imaš pri svojih starših stanovanje in dovolj zasebnosti, to težnjo malo odlašaš.

In ko se odločiš, se lahko začneš ozirato okrog sebe, lahko pa greš obiskat agencijo za stike z nasprotnim spolom. Bom opisal eno tako izkušnjo:

Pride kandidat, pove svoje podatke in želje. Končno najde sliko dekleta, ki mu je všeč, po ogledu video kasete pa opazi, da šepa. - “Seveda, malo šepa,” mu pritrdi uslužbenec, “toda, glejte na to pozitivno! Recimo, da ste izbrali nevesto, ki ne šepa. Po poroki ste jo peljali na medeni teden na smučanje v Švico. Tam je padla in si zlomila nogo. V dragem sanatoriju so nogo operirali, ampak operacija ni najbolje uspela, pa žena sedaj šepa. Tukaj pa dobite ženo, ki sicer šepa, ampak brez vseh dodatnih stroškov.”

Komentar avtor mijau — 27.04.2008 @ 13:51

a je slučajno problem v naši in vaši kompleksnosti? eeeeeeeeeeeeeh. jaz sem za to, da postanemo vsi plitki :lol:

ne reče se: ni časa. ČAS JE. gre za to ALI SI PUSTIŠ ALI NE. lahko se delaš, da si zaposlen in se te ne more nič dotaknit, ne more te nič “najti”, lahko se delaš zaposlenega, pa se tisto nekaj zgodi, ko si “najmanj” želiš, lahko se delaš, da si zaposlen in poleg puščaš odprto tudi za tok ljubavnih vetrcov…. po mojem je globoko v ozadju tudi malo omaganosti nad nehotnim čakanjem na “prince in princeske”, ker vemo, da je to najbolj jebano delo in ker v večini primerov ni pač tako, kot bi moralo biti… odnosi so postali skrajno občutljive narave, bolj kot kdajkoli poprej…strašno smo obremenjeni in se hkrati trudim NE BITI takšni…go with a flow….

sej bi še marsikaj dodala, sam se mi ne da :mrgreen:

aja: HAAAAAAAAAJ, hinavc :twisted:

Komentar avtor anna — 27.04.2008 @ 20:23

ninaa

Jaz podobno ponavljam ze ves cas, pa me ljudje vcasih pogledajo malo po strani: Vse ob svojem casu! pa sem 100%prepricana v to…Vsaka rec pride ravno takrat, ko je njen cas ;)

Komentar avtor ninaa — 27.04.2008 @ 23:10

Komentiraj

Trenutni knjigi

The Psychology of Advertising in Theory and Practice - Walter Dill Scott ; Charles Baudouin - Sugestion and Autosugestion ( a psyhological and pedagogical study based upon the investigations made by the New Nancy School )

Zadnja knjiga

Walter Dill Scott / Delton T. Howard... Kako uticati na druge (Veština pridobiti čoveka kao oruđe uspega - psihologija dokaza i sugestije)...

Zadnje objave

Arhiv

site statistics

 

april 2008
P T S Č P S N
« Mar   Maj »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Please visit WP-Admin > Options > SPA and enter the key. Don't have a key? Signup here