Navigacija | Drnovšek živ, mrtev, bolan, zdrav, vesoljci, reptili in mala šola

Zadnji komentarji

Spam Blocked

Twitter

Strani

Kategorije

Aktualno

Koga berem

MySpace

Drnovšek živ, mrtev, bolan, zdrav, vesoljci, reptili in mala šola

Ne vem, res ne vem kaj se okoli mene dogaja. Z veliko strani sem dobil sporočila, da je naš bivši predsednik in ˝ustanovitelj˝ gibanja za pravičnost in mir, preminil, a še vedno ne vem, kaj naj verjamem.

Eden od virov, kateremu do določene mere lahko zaupam je Fish, njegovo trditev pa potrjuje tudi informacija iz kliničnega centra. Glede na to, da so me ˝prepričali˝ za kandidaturo za svetnika na lokalnih volitvah v zgoraj omenjenem gibanju, sem se poizkušal obrniti tudi na njih, vendar pa je moj takratni hitri ˝odstop˝ očitno zaprl ta vrata.

Kar je res naj zaenkrat ostane ob strani. Naj se bolj obregnem od etično vprašanje tega dogajanja. Zakaj ni prave uradne informacije o resnici, kaj se dogaja.

Kakšne skrivalnice se igrajo? Tudi če bivši predsednik in njegovi trenutni podaniki mislijo, da uradno javnosti niso ničesar več dolžni, jih na to veže etično moralna obveza.

Če gledamo, da si je gospod Drnovšek skozi čas nabral kar nekaj ljudi, ki so mu bili pripravljeni slediti in so mu verjeli, da je njegova pot prava, tudi takrat, ko se je odločil za bolj ˝duhovno¨ pot, potem ga to zavezuje, da nekaj sporoči.

Ker če je živ in sedaj ne daje izjav, ker se je pač tako odločil, je to zame osebno skrajno perverzno, saj to pomeni, da je svoje državljane ˝motiviral˝, prepričeval in gnal v kup, dokler jih je potreboval, sedaj, ko jih pa ne potrebuje več, pa so mu bolj kot ne breme.

Ali če sem malo bolj prost, in malce karikiram:

Dokler mi bo tič stal, ga boš fasala baba, ko mi bo pa prišlo, se pa spelji…

A ta odnos mi ni blizu, ko pomislim na storjena dejanja, ki ga bodo beležila v knjigah. Bil je borec za človeka, dajal je sebe, da bi reševal druge, zato mu dejansko tega dejanja ne morem in ne smem pripisati, saj bi ga moral enačiti z navadnim ˝politikom˝. Ne vem očitno me je prepričal, da je več. Z veliko argumenti.

Naslednja možnost je ta, da je njegovo stanje res izredno slabo in ne more dati nikakršne izjave, vendar mislim, da bi to potem morali storiti tisti, ki so ob njem. Tudi zdravnik če je potrebno. Zopet gledam iz čisto moralnega vidika, saj nekateri privrženci njegove misli, to misel dejansko živijo in si to zaslužijo.

Zadnja opcija, pa je seveda, da ga ni več med nami in da se ponavljajo že večkrat videne situacije v zgodovini politike. V tem primeru pa je moje zgražanje nad vsem. To je šele perverzija dragi moji in ne seks z živalmi. To je zločin nad človeštvom, čeprav ni povzročen na fizičnem nivoju, vendar je manipulacija z državljani, ki potencialno zaradi te nepotrebne obremenitve znotraj sebe doživlja lažje ali večje travme, ki se kasneje izrazijo v obliki nezaupanja v sočloveka.

Ne vem, res ne vem kaj se dogaja in dejansko upam, da so ga ugrabila nezemeljska bitja, ali pa da je preprosto izginil, ker to je zame edino opravičilo, zakaj se o vsem skupaj molči. Ker nihče ne ve. V vsakem primeru pa upam, da tudi moja ˝vera˝ v enega redkih pravih politikov zadnjega časa, ki dajejo upanje, ne bo zmotna.

 

Zapisal-a denis h. v 22.02.2008 ob 11:53 pod Aktualno, Razmišljanja, Skupno

Men je vse skupaj zelo čudno. Ne bi se čudil, da bi bil res preminil, pa čeprav so iz Urada sporočili drugače. Se v celoti popolnoma strinjam s tvojim razmišljanjem. On si je izbral politično življenje, on je močno vplival na slovensko politično sceno, njega, njegov urad,..konec koncev plačujemo davkoplačevalci in da ne morejo takoj, ko so se pojavile govorice, vsaj to sporočiti, da je z njim vse uredu? Halo?

komentar avtor Popotnik — 22.02.2008 @ 12:25

NeMirna

:) Vidiš človek, jaz se pa popolnoma ne strinjam s teboj. Karkoli že je, res ne vidim razloga, da bi to “morali” mi vedeti. Zakaj?! Zakaj naj bi bili posebej upravičeni do novic o njem/od njega? Kaj nas briga, kaj počne? Meni je pa prav všeč tak, kot je. Če želi zasebnost, ima vso pravico do nje. Do miru. NeMirna

komentar avtor NeMirna — 22.02.2008 @ 12:39

Mene pa popolnoma briga kaj počne in me popolnoma zanima kam gre naš davkoplačevalski denar.

komentar avtor Popotnik — 22.02.2008 @ 12:43

Človek

Popotnik, glede na zaskbljenost in situacijo, ki je nastala, se mi zdi sama neka ˝uradna izjava˝ nekega kabineta, ki ga je sam zavrnil, malo verodostojna. V sami osnovi sem se celo distanciral od tega, da je še vedno plačan z naši strani, vendar je tudi to dejstvo, ki ga zopet zanemarjajo…

Nemirna, očitnoizhajava iz drugačnih ˝miselnih svetov˝, kjer je tebi ˝nategni in pobegni˝ situacija blizu, medtem, ko sam tega nisem vajen in ne spoštujem. Ali pa si toliko prepričana, da je še vedno živ in zaradi tega misliš, da je vse kot mora biti. Da ne bo pomote, če bi bil siguren, da je to res, kar misliš ti, se strinjam, pustimo ga pri miru, spoštujmo voljo posameznika, ampak jaz dvomim, da je temu tako…

komentar avtor Človek — 22.02.2008 @ 12:48

NeMirna

Človek … se ne pustim nategniti, zate me že v osnovi vse “pusti”. Zato me tudi ne briga niti ne zanima! Če bi se brigala za zadevo zaradi davkoplačevalskega denarja, pa dr. Drnovšek “požre” zelo zanemarljiv % le tega!!

komentar avtor NeMirna — 22.02.2008 @ 17:58

pika

Ah, Človek, tokrat si ga pa butnil v temo :mrgreen: … Kar pomeni samo to, da glede tega vprašanja razmišljam čisto drugače. Drnovšek je svoj mandat oddelal, ne? Torej ima vso pravico do uživanja v “penziji”, kakor pač njemu najbolj paše. Pa, če bi še to lahko bilo za nekoga morda sporno, ima vso pravico umreti tako, kot si sam želi. Ali nismo nedolgo tega debatirali o tem, kako umreš vedno sam?? Moje mnenje o tem, “kako umreš SAM” je sicer malo drugačno, ampak v tem kontekstu ni pomembno. Potemtakem bi imeli vso pravico vedeti, kako in zakaj umira Kučan? Tudi on ima najbrž ljudi, ki so mu pripravljeni slediti in delijo svoje navdušenje nad njim, kot nekateri drugi nad Drnovškom. In zakaj ravno umiranje? Prav tako je to del življenja kot npr. seks. Bi morali vedeti tudi kdaj, kako in koliko je potešen? Da ne razvlečem preveč - če res umira, ima vso pravico umreti brez medijskega pompa, če je to njegova želja. Konec koncev je lahko to rezultat njegove duhovne poti. lep večer, pika

komentar avtor pika — 22.02.2008 @ 22:33

Človek

Pika, poglejva vse skupaj malo iz realne smer… Človek, ki se odloči za neko tako funkcijo, se zaveda v kaj se spušča. Zaveda se, da od tistega trenutka, ko bo stopil na svojo pot, bo moral za njo hočeš nočeš odgovarjati. Ali naj ponazorim - posle jebanja nema kajanja. In to je naš bivši predsednik dobro vedel. Dajal je upanje in to vlogo je sprejel. Ampak z vsako vlogo prihajajo tudi obveznosti. Poglej,če rečeva, ok, da ej njegov minil in da je tu njegove ˝poti˝ konec, potem morava hkrati enako reči, da mu je bil Sudan samo pomemben iz političnega vidika in pač dokler je trajal njegov mandat. Dejansko mu ni bilo mar za ljudi, temveč za neko opravljanje funkcije, ki se konča z iztekom mandata. In da, mogoče to drži in imam sam problem s sprejetjem tega dejstva. A kot sem napisal, tega ne želim sprejeti. V neki lastni iluziji si predatavljam, da je bil Človek in da mu je bilo dejansko mar. In če ti je za nekaj ali nekoga mar, to ne more biti časovno omejeno. Žal ne in to veš tudi ti in to vemo vsi. Mogoče sem vse skupaj slabo napisal, ali pa si ti dobila napačen občutek, moje obsojanje se dejansko ne nanaša na njega, temveč dejansko verjamem temu kar so mi povedali viri. Mogoče tudi zato, ker mi je lažje to sprejeti. Da umreš sam, ampak preden se posloviš od sebe, se človek želi posloviti od vseh, do katerih je nekaj čutil. Smrt je osebna stvar, vendar nikoli osamljen dogodek…

Nemirna, kaj te pusti? Kar se pa tiče odstotka, pa ne gre za dejanski znesek, temveč za samo dejstvo, da odstotek je…

komentar avtor Človek — 22.02.2008 @ 23:30

Človek

Aha Pika pa še to sem pozabil.. Seveda to velja tudi v primeru Kučana. Normalno. Ali pa si ti prepričana, da bivši predsedniki ne igrajo nikakršne vloge več v naših življenjih? Pa predvsem glede njega, ker ga že omenjaš, mislim, da se bo pisal čas, pred in po njem… ;)

komentar avtor Človek — 22.02.2008 @ 23:33

pika

Človek, saj si nisem lagala, da te bom prepričala ;-) … Sem pa našla odgovor v tvojem odgovoru. Smrt je osebna stvar. Govorila sem o tem, Kakšno “intimo” puščam tudi predsednikom. Darfur itd., oprosti, ni intima. In, seveda, vloge predsednikov niso minljive z njihovimi mandati.

komentar avtor pika — 23.02.2008 @ 00:22

tudi v imenu brezdomcev,Kraljev Ulice,Izrekam globoko sožalje Ob izgubi našega Človeka Predsednika Janeza Drnovška.

Predstavnik-koordinator z stiki z zunajnimi organizacijami- Meško Toni.-vibraton-

komentar avtor toni — 23.02.2008 @ 09:21

ni ga več. res je. RIP.

komentar avtor Ana — 23.02.2008 @ 09:24

Čudovit človek je bil.Pokazal nam je, da je tudi politik lahko VELIK! Naj počiva v miru!

komentar avtor anči — 23.02.2008 @ 17:38

Človek

Jap, sedaj je ˝že˝ uradno in teža je padla. Mirno je.

komentar avtor Človek — 23.02.2008 @ 20:30

Mirno in tesnobno. Vsaj v naši hiši.

komentar avtor Morska — 23.02.2008 @ 20:37

Človek

MIslim, da vsi čutimo rahlo tesnobo Morska in to je lepo. Ker je prav. In ravno to, me pomirja. Ker nas je dosegel in to je vse, kar je lahko storil. Slava mu.

komentar avtor Človek — 23.02.2008 @ 20:40

Pozadnjih informacijah soga odnesli gekóni.

komentar avtor Kobrowsky — 23.02.2008 @ 22:13

vidm da nekdo rad briše poste.. kaj bo pa pol.. k jih bo po 5000 na temo? a niso zato komentarji.. da se komentira?

komentar avtor John Wayne — 27.02.2008 @ 11:34

Človek

Ne,ne, ne brišejo se komentarji, samo neko dotično osebo, ki nesmiselno spama, se poizkuša postaviti tja, kamor spada- v spam. Ampak očitno nekaj ne deluje, bo urejeno v kratkem, tako da tistih 5000 odpade… ;) In da, komentarji so omogočeni za komentiranje, a na tem blogu pač za take, ki imajo vsaj delček smisla, v nasprotnem primeru bi lahko izklopil tudi aksimet, da bi se dotični imeli s kom pogovarjati…

komentar avtor Človek — 27.02.2008 @ 11:39

Quote: “In da, komentarji so omogočeni za komentiranje, a na tem blogu pač za take, ki imajo vsaj delček smisla, v nasprotnem primeru bi lahko izklopil tudi aksimet, da bi se dotični imeli s kom pogovarjati… “

ko govorimo o smislu..

Kaj ima Janez Drnovšek skupnega z gekoni?

toliko o smislu in ljudmi s smislom.. s tabo vred..

komentar avtor John Wayne — 27.02.2008 @ 11:47

Človek

Hmm, a v tem je problem? Vidiš, če bi v samem pričetku povedal na koga leti komentar, ne bi bilo zapletov. Kobrov komentar ima smisel, v ozadju je pač neka bolj ˝blogerska˝ zbadljivka, ki je ponazorjena že tudi v naslovu posta z reptili, ker pač obstaja neka dotična blogerka, ki trdi, da so za vse krivi pač reptili… ;) Pa brez zamere ;)

komentar avtor Človek — 27.02.2008 @ 12:30

Komentiraj

Trenutni knjigi

Charles Baudouin - Sugestion and Autosugestion ( a psyhological and pedagogical study based upon the investigations made by the New Nancy School ) Kurt Honolka - Svetovna zgodovina glasbe

Zadnja knjiga

Walter Dill Scott / Delton T. Howard... Kako uticati na druge (Veština pridobiti čoveka kao oruđe uspega - psihologija dokaza i sugestije)... The Psychology of Advertising in Theory and Practice - Walter Dill Scott ;

Zadnje objave

Arhiv

site statistics

 

Februar 2008
P T S Č P S N
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  
Please visit WP-Admin > Options > SPA and enter the key. Don't have a key? Signup here