Slovenci ga čutimo
Ravnokar sem si pogledal prispevek na Vesti o predstavitvi blagovne znamke Slovenijo Čutim.
Pa naj malo razmislim o tem.
Za poistovetenje z blagovno znamko, mi bodo poslali flyer. Odlično, upam, da bo vsaj dovolj trd papir, da bo za kaj uporaben.
V nadalje, pa nas bodo poizkušali ˝oprati˝ z oglasi in filmi, da nam ta ˝ideja˝ postane všeč.
Odlično. V oglase mi dajte Maria, Bizovičarja, Marleno, Atomike in Turbo Angelse, mogoče še koga s Paprike ali Poop tvja, pa bom sam ponosno kupil licenco, da naredim sebi in svojim prijateljem spodnjice, ki bodo vzburjale zale Slovenke do te mere, da nam ne bo potrebno storiti nič več, kot samo še reči - a ga čuuuuutiiiiš?
Pa da ne bo pomote, seveda sem za promocijo Slovenije, ampak kaj čutim je pa veliko vprašanje.
No in strokovnjaki so raziskovali, kakšen odnos imam tudi jaz do Slovenije, vendar ne vem, če so prišli do pravega odgovora, ker jaz bi rekel :
SLOVENIJA je MOJA DEŽELA!
Ampak tukaj je problem, ker tega ne čutijo tisti, ki jo razdajajo in prodajajo brez vesti in nacionalnega zanosa in ponosa, tisti, ki bodo s projektom ogromno zaslužili. Gospod Andrej Drapal v nadaljevanju pove, da slogan ni narjen za nas ampak za tujce in to kaj oni čutijo,
Vse lepo in prav, saj za branding ne potrebujemo poistovetenja Slovencev z blagovno znamko, ali pač?
Po njihovem mnenju očitno ne, kar je razvidno iz Drapalovega v odgovora na vprašanje, kaj je glavni argument. Glavni argument je izmikanje odgovoru skozi slab poizkus politikanstva.
Verjetno sam ne vidim celotne slike in mi seveda manjkajo določeni podatki, saj je možno, da bodo ˝ubrali prave strune˝ pri oglaševanju v Sloveniji in nas bodo ˝prepričali˝, da so naredili prav. KOmaj čakam, da vidim kakšno metodo bodo izbrali.
Ampak vseeno veliko sreče pri projektu, naj nas svet spozna in tujke začutijo.
PS.: Če bi gospodična Maja malce več čutila, bi bila lahko še dobra baba
PPS.: Ve skupaj je eno veliko trendovsko copy cat sranje…. Ampak to je moje mnenje…
Ja včasih smo imeli ˝jajca˝.
Za malce nostalgije in ˝dušo˝:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5908873802808214511




16.01.2008 ob 15:25
vedno blizjenje
16.01.2008 ob 18:57
Pa si ti bil že velik fant, ko se je uporabljal ta lep in profi oglas?
16.01.2008 ob 19:19
@Tema, ne, ne! Sem takoj, ko sem kliknila “Oddaj” dojela, da nisem zapisala komu je namenjeno. Mislila sem Človeka, ker vem, da ni prav veliko star in da je moral biti takrat še prav majhen, ko se je tale reklama vrtela po TV. Na to sem pomislila ob navedbi nostalgije, ker ta pritiče bolj takšnim, v takšnih letih, kot sem jaz
Ja, ja, pa je res bilo lepo takrat
16.01.2008 ob 19:36
Aaaaa??!
16.01.2008 ob 19:40
Saša kaj pa vem, mislim, da nisem bil niti več toliko mlad, kakih 11 let če prav predvidevam. Se pravi, če sem si lahko zapomnil Sokole, zakaj si ne bi tudi te reklame ali Radenskine
16.01.2008 ob 19:41
Aja, pa nostalgija je pogrešanje občutka, ki ni nujno vezan na sam dražljaj… Mogoče sem pa čutil, kar so starejši čutili takrat…
16.01.2008 ob 19:48
sam js tut pogrešam ta občutek….
ah, kje so časi, ko je bla Lipica še simbol lepih belih konjev… (ne golfa) in kje so časi, ko smo si žvižgali ta song…(iz videa) in kje so časi, ko so po cestah vozli pičipokiji in fičkoti…. pa s tarzankami smo se po hostah premikali…;)
16.01.2008 ob 19:50
Hehe Katja, Fičo prihaja nazaj, matr mi je hud
16.01.2008 ob 20:01
jaz ne čutim ničesar …še najmanj pa neke pripadnosti …živela globalizacija in unije
16.01.2008 ob 20:05
sam un ta star je bil najboljš, un s kontra vrati… ah, spomini.
16.01.2008 ob 20:05
Ma Poka, saj proti sami globalizaciji načeloma tudi nimam nič, ampak ne gre mi v glavo, kako ne kapne tem našim, saj ne vem kako naj se izrazim, da je retro in, da bo vedno bil, da se zgodovina ponavlja in da se zgodovina prodaja… Koliko smo rabili, da smo dojeli, da bi tudi mi imeli Prešernove kroglice poleg MOzartovih? Mah, škoda besed, kot sem rekel, dokler ne bodo na vrhu tisti, ki bodo imeli svojo državo radi in se z njo poistovetili, se bomo prodajali ko kitajska roba…
16.01.2008 ob 20:11
pri delu o globalizaciji sem sarkastična (ker ta na nek način ubija identiteto, če si pustimo)
sploh nisem nek patriot a vseeno so bili tudi meni časi lipovega lista, frutka itd. res pri srcu …ok mogoče ima starost kaj opraviti s tem, ker sem pač takrat stvari videla v drugi luči, drugi državni ureditvi itd. …sem hotla poudarit, da se povsod rinemo z “napačno” podobo, kot si že sam izpostavil
16.01.2008 ob 20:11
Katja un za kure lovit
Ja samo tisti ni več uporabn…
16.01.2008 ob 20:21
a zdaj boš rekel, da je ne čutiš? a nisi čutil, da je po žepu udarila?
drugač pa, takrat so delali na narodni zavesti, zdaj pa državljani nismo več dovolj dobri, halo!
sicer pa, če bi zdaj lipov list gor vrgli, bi še kdo pomislil na pečeta in lipo
16.01.2008 ob 20:24
Hehe, Šuši, kar se žepa tiče, niti ne vem, da so me kaj bolj kot prej, sem bil vedno navajen biti prez, pa če sem ga služil veliko ali malo
Je pa res, da so takrat vedeli kaj delajo, danes pa, ja nismo več uporabni, ker smo premajhni….
Sašo je dober znak vzel ja
16.01.2008 ob 20:38
hehe, to pa se bom kr vzdržala komentarja. Ne vem, naši dečki boste res morali poskrbeti za to, da bodo tujci čutili našo malo državico
Lahko bi pa dali slogan “naj sosedu krava crkne!” Mogoče bi nadležni Italijani in debeli Avstrijci doma ostali
Sicer pa kaj češ oglaševati nekaj, kar ni niti slučajno tako urejeno, kot bi moralo biti?
17.01.2008 ob 10:45
poka - šejking jor hend
naša država se čuti iz strani tujcev predvsem in samo zarad narave. to bo dovolj. vse ostalo za nas pomeni že trud, da pa se trudiš bit avtentičen, odprt, pristen, prisrčen, zanimiv, svetovljanski etc etc pa je kriza, če nisi tak po naravi. potem dobiš pač ta rezultat….ki ga poznamo…kaj smo do sedaj naredili s propagando o naši deželi, kako so nas tujci dojemali… zanimivo je to, da nas hvalijo tedaj, ko se mi podamo v druge dežele. tam smo fenomenalni. pokažemo svoj pravi jaz
17.01.2008 ob 11:32
Tko en hitr preblisk za nov(e) spot(e)- tud lipicance se še vedno lahko uporabi - kako jih, recimo, predelujejo v klobase (po Mičotu M., da ne bo reku da mu kradem ideje). Saj bi bil (bo?) tud to del slastne turistične ponudbe - neki “spešl” pa je že treba ponudit po golfanju.
18.01.2008 ob 14:05
Ja, mi smo naredili kar smo naredili z MOJO DEŽELO, očitno pa je zapihal nov veter strasti in sedaj dragi FANTJE da se izkažete, kar ste želeli to ste dobili in zadovoljite že tiste Evropske mladenke in tiste, ki bi to rade bile, da padejo in začutijo vaše čare…očitno nas lahko reši, samo še en velik ku…
18.01.2008 ob 20:18
O A.D. ne bom zgubljala besed, ker sem ga 9 let videvala vsak dan in imam svoje mnenje kar izoblikovano.. Glede I feel Slovenia pa se spominjam pogovora s prijateljem, ki mi je opisal predstavitev projekta na nekem sejmu in se mi je zdela kar v redu. Vendar je tu res šlo za občutenje skozi vse človeške čute. Bila je neka škatla z odprtinami, kamor si naprimer za občutek dotika dal notri roko in se dotaknil nečesa, kar je značilno za Slovenijo. Ne spomnem se točno, kaj je bilo notri. Za vonj naprimer je bil vonj po morju, za okus je bila recimo gibanica, za sluh šumenje rek, tek konjev… Sam koncept se mi je zdel v redu. Se pa strinjam, da izjava o temu, da je zadeva namenjena tujcem ni ravno na mestu. Posebno, ker bi bilo treba kvečjemu spodbujati pripadnost, ki je pri nas še prešibka. Kajti.. kdo lahko tujca najbolj pritegne in vzbudi v njem željo po raziskovanju neke dežele kot domačin, ki mu jih opiše na pristen način.
18.01.2008 ob 20:38
Še samo pojasnilo: Opisano predstavitev je realizirala STO.
19.01.2008 ob 11:47
Buhtl, ideja ni za zanemarit
Nada, lahko nas reši en velik ku… rir?
MOrska, sploh ne dvomim, da kreativci ne bi našli veliko možnosti za promocijo na ˝manjših˝ inštancah, ker imamo kar nekaj oglaševalcev, k i so kreativni, a to ni bil point. Moj point je bil v tm, da smo uporabili trendovsko (za nas v elektroniki že iznucano) frazo, ki že malo meji na patetičen poizkus. Problem je v tem, da si nihče ne vzame časa spoznati slovensko ljudstvo in izlušči tisto, kar ˝mi smo˝, ampak uporabljajo ameriške trike iz 70-80ih let. Sicer ne bom rekel, da ne delujejo, ampak jaz zahtevam več!
19.01.2008 ob 11:47
Buhtl, ideja ni za zanemarit
Nada, lahko nas reši en velik ku… rir?
MOrska, sploh ne dvomim, da kreativci ne bi našli veliko možnosti za promocijo na ˝manjših˝ inštancah, ker imamo kar nekaj oglaševalcev, k i so kreativni, a to ni bil point. Moj point je bil v tm, da smo uporabili trendovsko (za nas v elektroniki že iznucano) frazo, ki že malo meji na patetičen poizkus. Problem je v tem, da si nihče ne vzame časa spoznati slovensko ljudstvo in izlušči tisto, kar ˝mi smo˝, ampak uporabljajo ameriške trike iz 70-80ih let. Sicer ne bom rekel, da ne delujejo, ampak jaz zahtevam več! Predvsem, če predstavljajo tudi MENE!
20.01.2008 ob 09:48
Ja, kako bi pa lahko v kratkem spotu prikazal slovenske ljudi v današnjih časih, ko hlastajo za dobrinami preko trupel, se obvezno sprenevedajo z nasmeškom na obrazu, ki za nameček hočejo biti vsem všeč in prikrivajo svojo žleht naturo ?? Kako bi ti to resnico o slovenskem človeku prikazal ?? Jok, ne pomaga žvrgolenje siničk na lipovi veji tam ob potočku, ko še pršut izgubi okus in Refošk svojo žlahtnost.
20.01.2008 ob 10:12
Oh Nada, enostavno, s sloganom: Slovenia, the small America…
20.01.2008 ob 12:22
Važno je da smo. Težko pa je tej deželici, če njeni predstavniki ne vedo, kako bi jo predstavili. Kako jo jaz čutim pa raje ne.
20.01.2008 ob 21:15
Če se smem malo vulgarno izraziti: ja, ga čutimo.
21.01.2008 ob 06:20
Jst jo tud čutim,ko mi soseda vrže pasji drek na mojo trato. Lepo počasi nafilam zrak v pljuča in zavpijem:”Slovenijo čutim”!
22.01.2008 ob 20:26
Hvala ti za to nostalgijo. Ta oglas je bil čisti presežek. Mislim, da je največja napaka, da se vedno znova spomnijo kaj novega pa nič starega, dobrega ne znajo obdržati. Kam za vraga je izginil lipov list? Eden boljših simbolov. Tiste rožice, ki so sledile, so bile res zanič. Pa tudi ta I feel Slovenia…. ne vem, morda bi res bilo treba tujce vprašati, kako oni to dojemajo. Itak je narejeno za njih.
23.01.2008 ob 14:17
Kam si zginil? Kam ste vsi zginili? Kam vsi zginjamo? Mislim, da je čas, da kot edini kompetenten zopet najdeš niti ne nujno konkreten izgovor, da se dobimo. l.p.
24.01.2008 ob 10:11
Mamlaz, ka pa vem kam smo zginili, kot vse kaže smo očitno pričeli živeti?
MA ne sej ne, dela se veliko, pa potem zmanjka časa za samoanalizo, pa še toliko se smejem Janši, da ne morem pisat
Ja dobit se bo pa treba kmal, vreme dobr kaže
24.01.2008 ob 21:49
Zdravo Človek!
Za dodatne informacije pa me kontaktiraj na mail.
Seveda pa so vabljeni še vsi ostali blogerji, ki slučajno berejo ta komentar.
24.01.2008 ob 21:50
Popravek: drugega februarja, ne prvega. Drugega bo.
25.01.2008 ob 14:47
Uh uh Kašper, rade volje, samo dvomim, da mi bo uspelo, ker delam takrat… V vsakem primeru pa se vsaj vi fino mejte
25.01.2008 ob 14:48
blogerje vas imam raje, ko nimate “življenja”
…kaj je zdej to, da vsi neki štrajkate s pisanjem
(sej vem da sem zahtevna, sam ne berem tračev pa mi manjka “literature” )
25.01.2008 ob 14:53
Poka - jst sem te pa blogorolo dal pa nisi nič rjekla,
25.01.2008 ob 14:53
v manjka
25.01.2008 ob 14:56
@Mamlaz:
sploh opazla nism …ke lepo
…dobra fora
25.01.2008 ob 15:03
Poka, ne govori tako o hišnih
25.01.2008 ob 15:06
@Človek: flesh news for you ..u ain’t one of them
tko, da ni pardona
25.01.2008 ob 15:48
Poka, jest sem ciljal na - sej vem da sem zahtevna, sam ne berem tračev
25.01.2008 ob 15:51
tupid me
sej veš, petek …
25.01.2008 ob 23:07
Hm, Človek, meni tudi ni všeč tale tvoj molk
! Kaj za vraga se kujaš? Prepovedani odgovori: A/ ful delam, B/ začel sem živeti (wtf?!? ) in C/ nimam idej!!!