Glasovi + in - na Blogosu in priznanje
Nikoli mi niso bile ljuba takšna ocenjevanja, tipa Glasuj Zame ipd., za katerega opažam, da se jih lotevajo vsi blog agregati.
Že v sami osnovi se mi zdi to otročarija, nepotrebnost… Pa vendar, če jih nekdo potrebuje, potem je Glasuj Zame veliko boljša opcija, saj ocenjuješ šele po ogledu sličic.
No na Blogosu pa je to že kar v pričetku, se pravi, da zahteva od bralca vrnitev na enako mesto, ali pa ocenjevanje na blef, oz. ne maram te že v samem pričetku.
Zato priznavam, da vsem tistim, ki mislijo, da je nekaj za temi ocenami, da sem ˝party pooper˝, ker vedno kliknem nasproten znak, na vseh zapisih. Se pravi če ima nekdo 1, kliknem minus in če ima kdo -1, kliknem plus. Ničel se ne dotika, in tudi ne gledam, komu kaj pritisnem.
Imam preveč časa, mar ne?




13.01.2008 ob 17:27
Hmmm… Jaz glasujem šele potem, ko preberem prispevek…
13.01.2008 ob 17:28
Nekaj časa sem bil nad tem sranjem navdušen, ampak, sem si mislil, nimajo me kaj ocenjevat, samo zasekiral se bom, če kdaj dobim -70 glasov
Ki jih seveda lahko odda eni in isti tip s preveč časa.
13.01.2008 ob 17:31
say what?
preveč matematike za en post
13.01.2008 ob 17:32
Oh ja, IMAŠ preveč časa
13.01.2008 ob 17:34
Hmm, Tisa, kaj ocenjuješ?
Chef, a ni na IP zaklenjen (en glas)?
Poka, sej ni blo deljenja vmes, to ste pa ja že obravnaval na šihtu
Andraz, vem ja…
13.01.2008 ob 17:37
Glasovanje je vedno debilno, ker služi v večini za prepucavanje osebnih simpatij ali nesimpatij. In ravno taki si za ocene vzamejo največ časa. Tisti, ki bloge beremo, se nam s temi zadevami sploh ne ljubi ukvarjat in še za to zgubljat cajt. Da ne omenjam teh IP for. Ocenjevanje ljudi med sabo praviloma kvečjem še bolj skrega, verodostojnega rezultata pa nikakor ne ponudi. Saj se tisti, ki se počutijo zapostavljene, najbolj intenzivno lotevajo zbijanja ocen konkurenci … hehehe …
Po teh agregatih ne gledam ocen, kakšne že so, ker so itak skoraj praviloma pri vrhu najbolj brezvezni blogi, blogi s karakterjem pa nimajo najstniških fenov, ki bi se igrali z zvezdicami ali pluski. In zanimivo. Na prvi strani blogosa se kdaj pa kdaj za mimogrede jaz poigram popolnoma enako … hehehehe …
13.01.2008 ob 17:38
Vsebino… Čeprav običajno dam + kakemu postu, ki mi je res všeč (iz kakršnegakoli razloga pač
), minuse pa redko.
13.01.2008 ob 17:38
@Človek: Saj imaš lahko dinamični IP in s tem več možnosti za oddajo glasov.
13.01.2008 ob 17:39
Če maš preveč časa, lahko meni pluse nabiješ. Sam, da se ne boš zmotu.
13.01.2008 ob 17:41
Samo res ne vem, kaj imam od tega.
A je kakšna nagrada? Kazen?
13.01.2008 ob 17:46
Evo, glihkar sem ti en plus 1 popapcala
Drugače pa ne ocenjujem.. včasih po kakšni prebrani objavi, ki niti ni tako zelo slaba dam +, da pride spet na 0
13.01.2008 ob 17:48
Et tu Simona?
JA saj, Siol je namenjen enakemu profilu kot GZ, pa saj to vemo, zato moramo malo ˝špikat˝
Heh dinamičen IP ja, to se moraš odjavit al kako?
Tisa se pravi so tvoje ocene pač neuporabne (če - ni)?
Anka jest tebi dajem skos +, samo pol drugi dajo tolk -ov, da nč ne pomaga
13.01.2008 ob 17:49
Zvita kako si drzneš? No sej, pamti pa vrati
13.01.2008 ob 17:52
Zadnjič sem samemu sebi nabil 20 glasovm potem sem se pa naveličal. Pojma nimam, kako je zaklenjeno.
13.01.2008 ob 17:59
jaz sem, ko so s tem začeli dobesedno popizdil…
13.01.2008 ob 18:07
@Človek: Dinamični IP pomeni, da se pač premika in so tako tvoji glasovi zaznani, kot da so z drugega računalnika. Menja se na par ur, nekateri na en dan. Na tak način lahko štepaš nekomu minuse do nezavesti, sebi pa pluse … hehehe … Če imaš statični IP, pa lahko oddaš samo en glas po pravilih igre. Zato je ocenjevanje že v osnovi nedemokratično, ker pač nimamo vsi statičnih IPjev. To je to.
13.01.2008 ob 18:11
človk: a tle je štos. joj, no.. Dobr, da jih ti toliko nabiješ, da sem potem vsaj na nuli.
13.01.2008 ob 18:25
Rbrndusic, ja trapasto ane….
Simona, a ni vsaka odjava (se pravi odklopiš net) in prijava vtomatična zamenjava IPja?
Anka, na nuli je najlepš
13.01.2008 ob 18:47
tud jaz sem tako srce, da sem to že parkrat naredila…nevtralizirala post
mah, kretenizem je to. ni kaj. bedastoča…ignor, pa je.
13.01.2008 ob 19:09
Mislim da je še nekdo prebral tvojo objavo, glede na to kakšna je trenutna stran blogosa
13.01.2008 ob 19:13
Ana
Zvita sem šel takoj v akcijo
13.01.2008 ob 19:19
@Človek: Ne! Če imaš statični IP, lahko izklapljaš in vklapljaš računalnik, kolikor te je volja, pa še vseeno ne boš mogel štepat glasov. To ti uspe samo z dinamičnim.
Prejle sem popravljala glasove na nulo in mi je za vsak plus na -1 štelo kar dvojno na 1. Mislim … kozlarija. Ne grem se več.
13.01.2008 ob 19:23
Ne ne Simona, nisem mislil za statični ampak za spremenljivi Ip… MOgoče sva pa oba naenkrat popravljala
13.01.2008 ob 20:24
Ne ocenjujem. Da, imaš preveč časa
13.01.2008 ob 20:27
Jaz sem še zmeraj pristaš teh ocenjevanj, vendar ne ravno tega na blogosu. Že na svojem blogu sem ob vpeljevanju tega dodatka predlagal spremembo na digg sistem. Digg sistem zatre vso nevoščljivost in vsa “sovražna” glasovanja, glasuješ pa lahko tudi samo enkrat, ter tako preprečiš zlorabljanja,
@rbrndusic, zdaj se spomnim, da si na bložiču verjetno mislil to temo, kjer naj bi se skregala?
14.01.2008 ob 05:06
o ti “prasec” jaz ti pa vedno dam +
14.01.2008 ob 13:01
Morska, čakanje vedno prinese odvečen čas, ko ne moreš nič kreativnega početi, ker so misli usmerjene v točko, ki jo pač čakaš…
DonBarkl, zakaj potrebuješ to, da te nekdo oceni?
Jazzy, ti si manipulator
14.01.2008 ob 13:08
eh, jaz sem oni dan napisala nek post in v prvi minuti pokasirala 4 glave. ne vem sicer kako jim je uspelo prebrat mojo švasarijo v eni minuti, ampak … ok. je jasno, da nekateri samo vidijo ime avtorja zapisa in lop po njem, naj gre žvau nazaj v klet. klikam na tiste, ki imajo minuse, da jih spravljam nazaj na plus.
pa včasih dam tut kakšen plus če je nekdo res kaj dobrega napisal. to je pa tudi vse.
14.01.2008 ob 13:18
nikdar ne talam minusov, mogoče sem ga enkrat nekomu prtisnla, ampak je moral bit res neokusen….dam pa vsaki temi ki je negativno ocenjena moj plus…ker se mi ne zdi prav da je nekdo negativen zaradi enega zapisa, pa še to navadno ni zaradi vsebine ampak zaradi nekega bolanega rivalstva med blogerji…torej nora daja le pluse…to tvoje prtiskanje pa se mi ne zdi pošteno…raje se ogni ocenjevanju kot da nekomu jemlješ voljo do objavljanja zgolj zato ker nimaš kaj početi…
14.01.2008 ob 16:46
to sem pa že parkrat slišala ja
sam sem verjetno čist nenamerno
14.01.2008 ob 16:55
Nora pa misliš, da to jemlje voljo?
Jazzy ja, verjetno je že prešlo v nezavedno delovanje ja…
14.01.2008 ob 18:09
@človek, ma ja mislim da ja, da minusi jemljejo voljo….ko jaz dobim minus se vedno uprašam kaj je narobe z objavo, se človek ki me je negativno ocenil zgolj ne strinja z mano ali sem vse skupaj resnično zavozila….sem se slabo izrazila ali gre za nekoga, ki ga moti da mi je kateri od komentatorjev naklonjen…včasih celo zbrišem objavo, misleč, jebite se, kdo pa ste da mi boste sodili….blog jemljem zelo osebno…je nek vsedek vsega tega kar se odloži na cedilu, ko precejam slabe ali dobre dneve…nevem, nekateri ne pišemo zaradi medijske prepoznavnosti ali strmenja k zvezdništvu…dnevnik sem pisala že kot mala deklica, a od njega nikdar ni bilo povratne informacije, tukaj pa je možnost komentiranja, sprejemam vsako kritiko in pohvalo, dokler le ta ne preseže meje dobrega okusa…hočem reči, če me nekdo ne žali, pljuva po meni sprejmem še tako nesprejemljiv komentar, ko pa se to prelevi v osebno žalitev pa se umaknem…nekako tako jemljem tudi negativne oceno, saj le ta ne obrazloži ali upraviči zakaj sem jo dobila….mislim da je to to…a sem sploh kej povedla
14.01.2008 ob 18:28
nora: mogoče ti dajo minus samo zaradi nika. al pa zato, ker te en marajo, al pa zato, ker nisi rdečelasa. kr neki … ne briši svojih objav, si nora?
14.01.2008 ob 18:31
ma ne katarina sej jih nimam dostkrat, sam takrat ko jih imam se pa zamislim….recimo 2 plusa mi ne pomenta tolk kot en minus…rada sem nevtralna, če se da, če gre…tko nekako tudi živim, čimbolj neopazno…čeprav… nora sem pa itak, ampak ne na un slab način
14.01.2008 ob 19:27
Nora, saj ravno to je kontradiktorno… Če ne pišeš za druge, te tudi njihovo mnenje ne more motiti, saj nihče ni ti in nihče se ne mre postaviti v tvojo vlogo… Kako te lahko potem sploh ocenjuje? Kot pravi Katarina, nekaj je takih, ki te ne marajo že zaradi samega imena, potem imaš take, ki klikajo iz čistega dolgčasa, potem imaš take ki to počnejo iz zlobe, ker predvidevajo ali pa so opazili, da se taki kot ti ravnajo po njihovem ˝okusu˝. S tem te usmerjajo in ti jemljejo ¨tvojo osebo˝ ali tvoj Jaz… Te stvari, kot so število obiskov, ocene, komentarji v smislu količine, so dejansko namenjeni samo tistim, ki pišejo za ˝množico˝ in želijo ugajati splošnemu mnenju in ne ravno obratno, kot si ti rekla…
14.01.2008 ob 19:30
Ne strinjam se…ne moti me njihovo mnenje, zanima me zakaj, a razumeš? Stvar jemljem kot kritiko mene same in ne zapisa. In zakaj bi koga motilo ime? Smo tukaj na takem nivoju?
14.01.2008 ob 19:31
Meni so glupa ocenjevanja. Ravno sem se pizdila.
Pa
na tisto o nulah
14.01.2008 ob 19:38
Nora in zakaj bi morala biti vsem všeč? Tukaj smo na takem nivoju kot povsod drugod. Si mislila da tu ni ˝vaških opravljivk˝ in slovenske fovšije?
Šuši, tud ti kr na peso
14.01.2008 ob 19:40
Ma ne človek…ne pravim da bi morala bit vsem všeč…ampak izražati to na tak način…nevem…meni je bedno….lepo bodte….meni ta svet postaja vse manj všeč…
14.01.2008 ob 19:51
Nora, kateri svet? Verjetno oba, če gledava na samo ˝strukturo˝ najinega pogovora. Ali ni v ˝realnosti˝ čisto enako, ljudje drug drugega niti približno ne poznamo, ustvarimo pa si mnenje na podlagi nekih lastnih ˝želja ali neželja˝? Saj poznaš rek, da človeka najbolj moti pridrugem ravno tisto, kar sovraži pri sebi? To drži še bolj kot pribito
14.01.2008 ob 19:59
mah…dost mi je…sam zdej nimam časa vsega skopirat in spravt…menda jutri zbrišem vse skupaj….v reali pa je tako…umaknem se, umikam se že celi jebani život…in povem ti človek redko kdo ima še kaj povedati o tem kdo sem…če me ni, ni kaj govort…in dost nakladanja….grem na šiht.
14.01.2008 ob 20:12
Nora, kar se tiče bloga, bi ti lahko rekel ˝zbogom˝, vendar kot vidim, enako delaš v življenju, zato mi ni vseeno. Ampak preko tega medija ti ne morem drugega reči kot, dobro delaj…
14.01.2008 ob 22:41
Clovek, ne potrebujem ocenjevanja, vendar pomisli… v sloveniji je recimo 10k blogov, kar nanese recimo 5k postov na dan. Od tega je 4k sranja 1k pa dobrega, pa še to se deli naprej, ampak pustimo sedaj to. Torej če poznaš digg.com potem veš kam ciljam. Dobri blogi, tisti z veliko diggi/glasovi bi bili nekje izpostavljeni po na primer dnevni/tednski/mesečni listi. Tako bi ločil dobro od sranja, “ocenjevalci” pa bi bili bralci sami, oziroma uporabniki interneta, kakorkoli že. Kot nekakšne volitve bi izpadle. Razlika med digg.com in tem, kar imam jaz v mislih pa je zgolj v tem, da bi tukaj glasovali le za blogerske poste in ne na vse naključne novice oz. strani na webu.
14.01.2008 ob 23:11
mogoče ja, važno, da jaz dobim kar hočem
sej drgač sem pa čist skromna, sam pri določenih zadevah sem zahtevna..zelooo zahtevna
14.01.2008 ob 23:52
Evo … točno tako se je začelo dogajat tam, kjer sem blogirala prej in smo imeli ocenjevanja. Zato je to bedarija od bedarije. pritožb je padalo nešteto in ocene so se umaknile iz prvega plana rangiranja blogov. Zakaj??? Ker te je lahko sesul en samcat osebek ali par njih, ker se na primer politično niste marali ali pa osebno ali pa te je maral kdo, ki ga ti ne maraš … hehehe … Rezultat je bil tak, da so imeli najvišnjo oceno najbolj brezvezni blogi. Ta najbolj brani, komentirani, kaj šele verodostojno res dobri, so se nekam sesuli od sovražnikov na dno … hehehe …
@Barkl: Ma, od kod ti ideja, da potem ostanejo na vrhu dobri blogi?????? Glasujejo večinoma najraje itak samo najstniki, ki pojma o pojmu nimajo, ostalo glasovanje se odvija po nekih popolnoma večinoma drugih porivih in vedno so negativni glasovi najbolj intenzivni. Na vrh prilezejo ta najbolj dolgocajtni blogi, celo polpismeni in take oslarije. Polemični, kaj šele provokativni, kaj šele poleg vsega kvalitetni dobivajo praviloma slabe ocene, pa čeprav imajo zavidljivo število bralcev. Bralci so manipulatorji. Marsikdo z užitkom vsak dan bere nekoga, ki ga pravzaprav ne mara, ampak komaj čaka, da sipme nov blog in pokomentira, ampak ocene mu pa ne bo dal dobre, a ne … hehehehe … Kapiš? Največji meglobrc je pa ta, da z ocenjevanjem od bralcev ločiš sranje od dobrega. Si znorel??? Kot da ne veš, da dve tretjini folka ne loči niti pomaranče od kumare, ti pa trdiš, da naj bi ločili sranje od dobrega. Wake up! Psihologija, sedi 1!
15.01.2008 ob 10:33
Barkl, mislim, da je Simona povedala točno to, kar je res. NA svoj način seveda
Digg mogoče deluje zunaj naših meja. Ocenjevanje je recimo dokaj dosledno na Blogoroli. In kaj vidiš tam? Po petem mestu (mislim, da je bilo tako, ko sem zadnjič pogledal) imajo vsi samo po dve zvezdici. Je to realno? PA tudi, kako ocenjevati osebni blog? Pa kaj vsi tisti, ki beremo preko RSSa in ne hodimo potem še posebaj na blog?
Se pa strinjam, da manjka nek agregat ali ponudnik blogov, ki bi imeli neko kvaliteto ali težo. Ampak o tem smo klovasali že leto nazaj, pa nič ni storjenega, razen govoric…
15.01.2008 ob 11:07
Jazzy, zeeloooo zahteeevna? Pa potem dobiš željeno?
15.01.2008 ob 13:08
če ne dobim si pa vzamem :D:D
15.01.2008 ob 13:24
That˝s a bit scarry…
15.01.2008 ob 14:06
odvisno na kaj se nanaša
15.01.2008 ob 14:09
Hmm, predvidevam da na marsikaj
15.01.2008 ob 14:21
hmmmm, niti ne
15.01.2008 ob 17:51
Simonarebolj, psihologijo sem imel 3, hvala. Anyway, predvidevam da ne poznaš digga? Ves tvoj prvi del, ki stoji na “negativnih glasovih” je takoj ovržen, ker to na diggu ne obstaja. To, da na vrh prilezejo dolgočasni blogi je verjetno tvoje mnenje? Je pa zanimivo, da če bi recimo 100 ljudi glasovalo za neko objavo, tebi pa bi se zdela dolgočasna je nekaj hudo narobe z vsemi stotimi in ne s tabo? Vsak ima svoje mnenje… Tistega, da nekdo nekoga rad bere in komentira ocenjeval ga pa nebi, oziroma bi mu dal slabo/negativno pa ne razumem. Sori. Verjetno zato ker sem najstnik. To je verjetno za tiste, ki so/ste imeli psihologijo 5.
Anyway, ne vem koliko časa imaš ti na voljo, ampak namesto da bi pregledal novih 1k objav vsak dan, lahko prebereš zgolj top10 dobrih objav. Aja samo, če predpostavljaš da bodo na teh top lestvicah samo bedne in zdolgočasene objave, ker dobrim objavam bralci ne dajo glasu ampak glasujejo za bedne, potem to seveda ne drži. Poglej potem iz drugega zornega kota: Potem imaš avtomatsko 10 objav manj za pogledat.
Človek, seveda je digg izven naših meja. In glasovanje na blogoroli seveda ni realno, če redno glasuje približno enako (majhno) število ljudi, ter ocenjuje objave od 1 do 5. Vendar če ta sistem ne bo nikjer prikazan in delujoč potem se ga ne bo nikoli dalo uvesti. Zato ga je treba pozdravit in predstavit, da bo nekoč namesto 300 ljudi za objave glasovalo 5000 ljudi, in takrat ne bo teh pojav, ko imajo od petega mesta naprej vsi enako glasov. Glede RSS feeda, priznam, si me dobil, to je dokaj velik problem, da je vse manj obiska po takih agregatih.
No sedaj sem se spomnil še neke zanimivosti. Blogorola plugin. Postreach ClickComments plugin. Go figure it out.
15.01.2008 ob 20:38
@don barkl: Kako neki je digg lahko imun na dinamični IP? In kako na glasovanje preko več računalnikov? In tudi če bi lahko bil, nima veze s poanto, ki ostaja. Jah, verjamem, da si najstnik, ker te glasovanje tako veseli … hehehe …
In ne, nič čudnega ni, da na vrhu pristanejo najbolj dolgočasni blogi. Zato ker ljudje, ki radi glasujejo, oddajajo predvsem svoj glas iz nekih moralnih vzgibov in ne ocenjujejo kvalitete bloga, niti tega, koga tako radi berejo. Bolj, kdo jim je všeč, jim pihne na dušo. Zato se najdejo velikokrat na vrhu tudi povsem brezvezni in celo polpismeni blogi. Še posebej na netu, kjer vlada najstniška populacija. Nekdo napiše: Don sm tok žauostna, k mi je kanarček umru in takoj bodo padali plusi. Folk glasuje po naklonjenosti pišočemu. Drug primer. Se pojavi homoseksualec, ki piše o svojih fukiš izkušnja in dobiva same enke in petke, v kolikor gre za lestvico … heheheh … Enke od tistih, ki kategorično ne marajo gejev, ki se izpostavljajo, petke pa od tistih, ki geje branijo. In to nima veze z berljivim ali res zanimivim blogom. V tem je problem. Zato so ocene večinoma totalno skregane z drugimi rejtingi, hkrati pa ne nosijo nikakršne kakovostne verodostojnosti. Jaz sem imela na primer vedno najslabšo oceno, kadar sem napisala kakšen blog, ki je kakor koli posega v protikatoliško sfero. Vsa desničarska glasovalna mašina se je akumulirala in dumdumdum. Medtem ko se levičarski ni ljubilo štepat petke, ker so naveličani teh tematik. Levica se je akumulirala, kadar sem spisala kaj o fuku … hehehe … In vse skupaj, ama nikoli ni imelo nobene veze z dejanskim stanjem branosti mojega bloga, niti s priljubljenostjo bloga. Potem so bili pa še konstantni sovražniki, ki te sicer redno berejo. Ko so šli na večdnevni dopust po vaseh ob božičnih praznikih in napisali poslovilni blog, smo se režali, ker se nam je nekaterim rejting ocene drastično dvignil. Takoj se je v parih dnevih pač poznalo.
Da bi pa imel pri nas nek blazno številčen glasovalni potencial, pa ni šans. Podobno kot ni šans, da bi z blogom in kliki lahko kaj omembe vrednega zaslužil, razen za kavo. Treba se je tudi zavedat, da je pri blogih največji glasovalni potencial zbran med blogerji samimi. Ti pa so drug drugemu tudi konkurenca in glasujejo velikokrat z motivacijo, da sebe povzdignejo in jih kvaliteta blogov drugih prav figo briga, če gre njim slabo … hehehehe … Skratka, pogreb.
In ja, psihologijo sem imela pet.
15.01.2008 ob 20:40
Pardon … velikonočni prazniki so bili, ne božični … no, pa saj … nevermind … hehehe …
15.01.2008 ob 21:12
Tisti primer s homoseksualcem popolnoma razumem in ti dam 100% prav. Poglej, vse kar jaz hočem (oziroma zaradi česa podpiram glasovanje) je slovenska Digg stran, specializirana zgolj za bloge. Digg je pokazatelj neke razširjenosti, ki jo doseže objava in moje mnenje je, da če je objava pač dobra jo prebere veliko ljudi, morda pošlje še prijateljem in se tako razširi. Če si izpostavljen na neki strani s svojo objavo dosežeš še več bralcev.
Še tehnični odgovor: Na diggu se moraš registrirat in nima veze IP, z istim username-om lahko glasuješ le enkrat. In tam glasuješ samo s +.
In ravno to kar praviš, da “bi pa imel pri nas nek blazno številčen glasovalni potencial, pa ni šans” je popolnoma res, ampak govoriš za danes in jutri. Pomisli leto ali dve, lahko tudi pet let naprej. Takrat bo veliko več (slovenskih) aktivnih uporabnikov interneta, če hočeš tudi bralcev, ki pa morda bodo predstavljali številčen glasovalni potencial. Lahko pa tudi, da jaz živim v utopiji in iluziji.
15.01.2008 ob 21:49
@don barkl:
Hmmmm … nočem bit tečna, ampak ne štekam kakšno vezo ima IP z registracijo, saj tam smo tudi morali bit registrirani, ampak to ne vpliva na IP, če je pač dinamičen … razen če gre v tem primeru za nek tak tehnični princip, kot bi bilo glasovanje vezano na komentar … Al’ kako.
No, plus/minus verzija je sigurno boljša, ja, se strinjam, ampak glasovanje še vedno leti na druge fore, bolj na avtorja. Zaenkrat je scena, kar se potenciala glasovanja tiče, porazna. Samo spomni se, s kolikimi glasovi so bili na primer izglasovani za hišne na Siolu. Mislim, da je imel prvi nekaj čez 50 glasov … hehehehe … Čeprav se je meni osebno to glasovanje zdelo kljub temu veliko bolj verodostojno, kot če bi bilo popolnoma anonimno. Zbiralo se jih je namreč prek komentarjev, tako da se je vsak anonimnež čutil dolžnega še malo pojasnit svojo točko in ni se počutil anonimnega znotraj virtuale. V virtuali se tudi jagoda12 počuti kot osebnost, ki igra neko vlogo v družbi, kjer deluje. In zdi se mi, da je bilo glasovanje tako maloštevilčno prav zaradi tega, ker večina glasuje pod bednimi motivi in se tega še kako zaveda, zato se vzdrži, čim bi se morali vsaj malo izpostavit.
No, kakor koli … čez dve, tri ali dvajset let, v kolikor bi se glasovalna mašinerija res razbohotila, kot sklepaš, da je možno, bom ob primerni vzpostavitvi korektnega sistema “Za” glasovanje. Zaenkrat pa še ne vidim razloga. Pogrešam predvsem urednikovanje (po nivojih, kategorijah, priporočilih itd), ki bi obstajalo poleg klasičnih rejtingov branosti in komentarjev. S tem da bi morali rejtinge branosti upoštevati tudi glede na čas pisanja bloga nekoga (torej na primer najbolj brani zadnjega meseca, sicer je v avtomatični prednosti nekdo, ki pisari že dve leti v primerjavi z nekom, ki šele dva meseca) in ne bi se smeli šteti komentarji avtorja samega. Trenutno je vse skupaj na psu.
15.01.2008 ob 23:08
Predlagam, da predlagate, da se glasovanje ukine!
15.01.2008 ob 23:19
Tudi jaz predlagam, da se razmisli o predlogu, ki predlaga, da se glasovanje ukine. ?!
Se še kdo strinja?
16.01.2008 ob 00:27
simona, tam je tako, da če hočeš glasovati se loginaš (še prej se registriraš). In ko si loginan z uname “barkL” ter glasuješ za objavo “Poginu mi je kanarček” ti šteje glas in ne moreš več glasovati za to temo, ne glede na IP ali kakršenkoli drugi pogoj - se pravi gleda samo na username. Seveda bi nekateri lahko imeli dvojne accounte ampak to je že drugo.
Se pa strinjam s tem, da bi bilo treba rejtinge branosti upoštevati glede na čas pisanja. Zanimivo mi je tudi, na primer sklop “najbolj komentiranih” na blogosu v katerem je zbrano število blogov, ki imajo (vsaj če jaz prav predvidevam, da številke ko prideš s kurzorjem na njih to pomenijo) od 135 do 1818 število glasov. Ne vem, zdi se mi kot da je ta seznam urejen ročno, kar je totalna bedarije, če mene vprašaš - ampak to je že tema za admina.
Se mi zdi, da sem vse povedal ter da bi/bo šlo sedaj naprej že bolj off topic, zato zaključujem na tem mestu
16.01.2008 ob 00:32
Barkl, število komentarjev ni ročno štimano, to je sigurno, ker sem sam videl, kako raste in pada… Ja, nekateri imajo toliko komntarjev v 14ih dneh. Kako deluje? Kolikor sem dojel, se premika dnevno po datumu in tisto ki ni več več v sklopu tega kroga, izbriše…
16.01.2008 ob 17:17
Nisem mislil, da je število komentarjev štimano ročno, temveč da je seznam teh blogov štiman ročno. Ker če bi bilo avtomatsko (po vrsti, tisti, ki ima več komentarjev tisti je na listi) bi pričakoval manjše razlike med številom komentarjev in bolj mešano listo (zdi se mi nemogoče, da je na celem blogosu od 7266 registriranih blogov zgolj 40 tistih, ki imajo več kot 130 komentarjev v 14 dneh).
Tako pa gledamo že od samega začetka ene in iste bloge, morda zamenjajo le nekaj blogov.
16.01.2008 ob 19:43
Aha, ja to pa ne vem kako je, mogoče bo admin povedal…