Intervju ali Človekovo plahutanje Ega
No pa je objavljen. Še del tistega, kar nisem mogel zadržati v sebi, ko me je obiskala Katja, o čemer sem že namignil v tej temi.
Ogromno stvari je izrezanih, mogoče si kdaj dejansko vzamem čas in uredim tudi to, čeprav so bile marsikatere besede izrečene v preveč sproščenem vzdušju in bi lahko vodile k zgražanju ali celo ˝pritožbam˝ na povedano v tistem večeru.
Kako se mi zdi vse skupaj? Točno tako kot sem rekel Katji, ko me je vprašala, kaj naj izreže, oz. kaj mislim o vsem skupaj. Pošteno povedano nimam mnenja, oz. moje mnenje je takšno kot sem povedal v kamero, da ne glede kako bo kdorkoli videti v teh parih minutah, to ne bo spremenilo njegove podobe. Vsaj ne konkretno.
Po prvih vtisih sem opazil, da se bo zopet nekdo vtaknil v kajenje, kar mi je dejansko čisto vseeno, ne
glede na to, da Dajana vztraja pri tem, da smo javne osebe, se sam s to idejo ne strinjam.
Jaz od javnosti ne prejemam nič. Javnost ni moje merilo zato ne more biti ne moj sodnik in ne moj rabelj. Jaz sem zgolj človek, ki bloga. Kakšno mnenje si o meni ustvarijo tisti, katere je mašinerija zavrtela na 95° me niti najmanj ne zanima. Živim svoje življenje.
Ali stvar dejansko ni izpadla kot intervju in ali to pomeni, da je bilo delo Katje slabo opravljeno ali pa da nisem bil ˝primeren˝ kandidat? Moje mnenje je, da je bilo vse kot mora biti. Edino problem je nastal, ker je bilo potrebno zadeve ˝rezati˝. Pač celovečerca na Vesti pa res ne morem dobiti. Obstaja pa tudi možnost, da še kako stvar sam dodam na svoj blog. Ne vem, mogoče. Resnica pa je tudi, da na klasična vprašanja, kot je obisk ipd. pa ne bi odgovarjal, ker je to zame osebno izredno nepomembna informacija.
V osnovi sem s svojo podobo zadovoljen, kar ne pomeni, da ne bi moglo biti bolje. Vendar ne sedimo vsak dan pred kamero in nismo ravno vajeni in učeni javnega nastopanja. Sem en preprost človek, ki pove kar misli. Čisto enostavno, na posnetkih sem JAZ, ki imam ali nimam kaj povedati, vendar kdor želi spoznati, bo moral brati moj blog in si ne delati nekih zaključkov v desetih minutah. O takih ljudeh pa sam nimam dobrega mnenja, saj kdor me bere ve, da vedno govorim, da če želimo eden drugega spoznati, je eno življenje premalo.
Še enkrat se moram zahvaliti Katji za obisk in za prijeten večer z osebo, s katero bom ostal v stikih in upam, postal celo prijatelj.
Seveda, hvala tudi Vesti, da je dovolila moje ˝razgaljenje˝ in držim pesti za ekipo, za katero ne dvomim, da ji bo uspelo.




4.01.2008 ob 01:11
Jaz sem se te predstavljala bolj zateženega. Vsekakor sem šokirana nad moškim, ki tako hitro govori, še hitreje od mene.:shock: ne na itervjuju, v resnici, mislim. hihi Seveda mi je žal, da sem sploh začela s tistim o kajenju pri zlobi, po drugi strani pa mi ni žal, saj sem povedala resnico. Veliko nas je, ki se nam kajenje sploh ne zdi kul in nas zelo moti. Pa ta tvoj intervju ni tak kot je bil tisti klasičen. In moram povedati, da si mi veliko bolj simpatičen kot Jonas. To mi je sicer rekla Katja, pa nisem verjela, dokler nisem videla. Na blogu deluješ drugače. Kot vsak.
Čao
4.01.2008 ob 01:15
Preprosto - Človek.
dajana - kaj sem rekla?
4.01.2008 ob 01:21
Dajana prav je, da poveš svoje mnenje, absolutno. Vendar kot sem opazil se je pri Zlobi zaradi tega razvila cela vojna, kar pa je bilo meni osebno malce neumestno… Ma pustiva to… Kje sta pa mene in Jonketa (Đuro vsa čast za ta naziv
) našli primerjat? Heh te oči pa tisti malarji pri DARSu
Jonas je desc, do njega samo spoštovanje.
4.01.2008 ob 01:27
@Katja, rekla si, da je Človek tako simpatičen in kako je tisto žurko in fotografinjo sam organiziral. In potem sem to povedala pri njem in je Človek to že nekje komentiral. @Človek, jasno, da je nastala vojna, če pa smo nekadilci… ah, ne bom več, bljak mi je že od tega. Grem spat. Nočko.
4.01.2008 ob 09:13
we love U! ampak pika na i je mačkon: helou, buddy
4.01.2008 ob 09:27
hm…sem oddala komentar tamle pri videu, pa je zginu. No, evo ga tule: it looks very familliar :):) Ne presenečaš z ničemer - to si ti!!! Ampak zanimivo, kako se je večina zapičla v cigareto in pijačo?! Hm, da to vzbuja največjo pozornost? Zanimivo….vse drugo sem opazovala….oz samo tebe no, v lice
Oziroma, da sem te zares slišala, sem morala odrolat dol, da ne vidim slike hehe
Sproščenost odraža tud tisto, kar je očem dost krat na prvi pogled nevidno…najbolje spoznavaš človeka seveda neposredno, ko stojiš pred njim ter poleg gledanja v oči in napenjanja ušes, opazuješ še vse drugo, kar je na njem oz. kar oddaja…tak preko videa pa je zadeva predvsem zabavna. Katja, lepo si to izpeljala…freestyle works.
p.s.: hey, mačkon he heeeeee
4.01.2008 ob 12:12
Se oglasim le na mačkona, ker itak bolj ali manj ne poznam ozadja teme… Ampak, človek, kako ti je uspelo mojo mačko fotkat? Še ni stopila iz stanovanja! O temi se pozanimam naknadno, če se splača.
4.01.2008 ob 12:48
zakva se pa vsi o cigaretah pogovarjajo? je to point videa?
4.01.2008 ob 13:36
Osnoven element druženja z drugimi blogerji so predvsem njihovi in naši zapisi na blogu, kakor tudi njihovi in naši komentarji. Tu je naš “point”. Gre za spopad idej (kakor tudi sinergijo). Potem jih je lažje soditi.
Vestov intervju je premalo vsebinski. Je bolj predstava, ki najbrž malo pove o bistvu stvari. Moj vtis je deljen: Človek, kot blogar je vsekakor razmišljujoč in vsebinski. Človek “v živo” je nedvomno simpatičen in sproščen človek. Hkrati pa je, kot mnogi drugi, brezobziren (sorry Denis, upam da me ne boš “skenslal” zaradi moje kritike
), puha ti cigaretni dim pod nos, ne da bi se vprašal, če ti je morda neprijetno ob tem (Bložič 07).
Mojca sprašuje zakaj se vsi pogovarjajo o cigaretah? Morda zaradi tega, ker kadilci s to svojo dejavnostjo izražajo ujetost, nesvobodo, odvisnost. In s tem očitno zelo bodejo v oči.
4.01.2008 ob 13:50
Hehe, Ana, sem ti odovoril že tam ja
Uma, tudi ti imaš tako čudovito družbo? Nice, mogoče ju pa kdaj predstaviva, čeprav bo ta moja kreatura, ne glede na svojo pojavo, stisnila rep med noge
4.01.2008 ob 13:50
Rado ja, res je izpadlo popolnoma drugače, kot je običajno. Vendar kdo pa pravi, da morajo biti vsi intervjuji enaki? Točno tako, blogerji se predstavljamo z zapisi in ne z javnim nastopanjem. Par minutni intervju je stvar Alme iz Bara, ko pa se pogovarjaš z nekom, ki sam sebe ˝prehiteva˝, potem se vsa pravila postavijo na glavo. Take the camera of him… Lahko bi igral. Lahko bi lepo mirno odgovarjal na vprašanja, brez alkohola in cigarete, vendar potem ne bi vabil Katje domov, temveč v nek muzej ali kaj podobnega. Ampak zakaj? Komu na čast bi človek igral? Kogar zanima oseba, ki se pojavi tam, ali pa recimo v Blogoroli (obe zadeve nista blogerski), bo moral poiskati to osebo tukaj. Kot se iščemo mi.
Glede puhanja na Bložiču se ti osramočeno opravičujem (ne zaradi kajenja, temveč zaradi nespoštljivosti), vendar bi bil tvoj namig dovolj, da bi cigareto ugasnil. Brez kakršne koli nejevolje…
Kar pa se tiče odvisnosti… Vsak ima svojo, v bistvu jih ima vsakdo kar nekaj. In opuščanje ene pomeni zgolj prehod v drugo. In za kaj naj zamenjam? Za hrano, kot večina? Ne hvala. Ali se s tem uničujem ali ne, pa je nepotrebna debata, ker smrt čaka na nas za vsakim korakom in mislim, da se bo življenje kočalo prej, preden bodo cigarete potencialno ustvarile kakšno večjo škodo…
4.01.2008 ob 13:57
Mojcas, saj veš, tema o kateri ima lahko vsakdo svoje mnenje… Kot o vremenu, recimo…
4.01.2008 ob 14:42
Aja, no, zgleda, da nisem dojela, ker meni je padel v oči samo izredno simpatičen intervjuvanec (no, pa gospod Muc tudi).
4.01.2008 ob 14:45
Hehe, mojca jaz pravim
, sttric Muca pa
4.01.2008 ob 14:48
aja, to si ti na videu, nisem vedla, jaz sem se te čist drugač predstavljala.
hihihihi
:lol:
4.01.2008 ob 14:50
Ja baje sem jaz. Tako krožijo govorice. Lahko pa da so natolcevanja. Ampak kaj pa če je vse res? Hmmm
4.01.2008 ob 14:51
Hopla!
4.01.2008 ob 14:54
Hopla? Verjetno najprej reci hop, pa potem skoči, ali?
4.01.2008 ob 14:56
Hopla - kaj pa če je vse res!
4.01.2008 ob 14:58
Težko se je igrati blondince? O tem ne bi vedel nič, mi ni treba igrat
Zadnjega stavka ne razumem najbolje… Resno…
4.01.2008 ob 15:02
No, nič kar bi moral poznat oz. bi bil prikrajšan, če ne poznaš, samo Hopla je bila moja asociacija na tvoj stavek:’Kaj pa če je vse res?’
4.01.2008 ob 15:20
Aaa, kolikor je jasno iz same strukture dosega glede na vse variacije, niti ni čudno, da ne poznam te zadeve, pa še tabloid je, se pravi, res ne zamujam nič
4.01.2008 ob 15:23
Jaz poznam pa v bistvu samo to zoprno reklamo s tem sloganom, s katerim so morili po radiu in TV. Je pa prišel slogan prav, da sem te mal zmedla
4.01.2008 ob 15:26
Hmmm, zakaj si me pa hotela zmest?
4.01.2008 ob 15:30
Jah sej prvotno to ni bil moj namen. Čaki mal, al pa je bil. Hmmmm.
No, v glavnem, moj nameni je bil prvotno zgolj tak, da obrnem pozornost na simpatičnega intervjuvanca.
4.01.2008 ob 15:32
Hehe, babe
4.01.2008 ob 15:35
(ja vem ja, zaradi tega bom prišla v blogerski pekel, kamor gredo vsi spamarji in kadilci
)
4.01.2008 ob 15:35
ah, spemerji…;)
4.01.2008 ob 15:41
Mojcas, skulptura
Kar se pa tiče pekla… Že sami blogi so pekel
Katja kje?
4.01.2008 ob 15:43
Da je skulptura, mi je približno jasno. Katja…kot vidiš, sem predhodno prebrala tvoje misli in se v oklepajih () že pred tvojim komentarjem opravičila.
damn, i’m good.
4.01.2008 ob 15:46
Mojca kaj pa predstavlja? Pojma nimam, abstrakt… Avtorji mi po navadi ne povedo, moram sam pogruntat.. Eno sliko, ki jo imam v veži sem gruntal kake dve leti (ne non stop seveda), in na koncu sem čist falil, ko so mi jo razložil
Ampak je pa zabavna igra
4.01.2008 ob 15:50
Aja, sem-tisto-kar-ti-vidiš-da-sem art. Cool. No, si mel pa 2 leti kaj za počet.
4.01.2008 ob 16:01
Če bi uporabila “gole” besede, bi izbrala: drugačen, simpatičen, odkrit, sproščen. Sicer ne vem, ako si se sploh kaj trudil za to, da bi izpadel “kul”, sam mislim, da si na videu bolj tak kot si v vsakdanjosti. Moje mnenje seveda. Na začetku mi je nehote padlo na pamet, da se obeta nek “zvezdniški intervju”, ker me je spomnil na kake intervjuje z MTVja, ko sem ga še gledala in so bili kaki glasbeniki na zofah.
V glavnem dobro je izpadlo, predvsem pa pohvala ozadju.
4.01.2008 ob 16:07
Še neki sem pozabla:) Dobro knjigo si pokazal. Mislim, da je bila ena izmed mojih prvih avtorja, ki jo je napisal. p.s. V drugem delu govoriš o neki nagradi…. dobila sta jo s Kobrowskym
(za osvežitev spomina:))
4.01.2008 ob 16:12
MOrska, hvala
JA knjiga je pa res odlična, sem prav hvaležen za novi antikvariat v Rad., kjer imajo (so imeli, dokler jih nisem odkril
) več ali manj vse njegove knjige… In to za ceno ene pice, če smo realni… Ja ja s Kobrotam sva ja dobla, točno… Saj sem se potem spomnil, ampak v danem trenutku je preveč info krožilo po glavi
4.01.2008 ob 18:44
Človek, fino te je videt v premikanju telesa in ne samo besed in blazinic prstov. Mi je pa oboje všeč. Zveniš brihten in kar je še več, res zgledaš človeški.
4.01.2008 ob 21:19
Nevem zakaj ne morem komentirat direkt pod intervjujem tam na vesti….no v glavnem si čist drgačen kot sem se te predstavljala….ampak simpatičen….pa kolk govoriš
5.01.2008 ob 10:21
mja, jst sm tud probu dat komentar na vesti, pa nekak noče prijet…
enivej, vsi omenjajo kako so intervjuji dolgočasni ipd… pa saj ne vem… jaz niti nisem pričakoval kaj drugega kot to, kar smo dobili… saj nismo… kako se že reče tistemu “stanju”, ki ga ima Richard Branson… ekscentriki, ja, to bo… saj nismo ekscentriki. no ja, vsaj jaz nisem.
nervozni smo pa… po posnetkih sodeč, bili vsi… še najmanj sem to opazil pri nimfi in zlobi
stric muc je pa fakin zakon… če bom kdaj mel mačka/o, bom probu dobit točno tazga
mislm, sivga pa to, tak puhast zgleda
ambient… no comment, zdej vidim od kje tvoji zapisi… pomoje samo luč ugasneš, pa ti začne dogajat
lp
5.01.2008 ob 11:19
@glede komentarjev na Vesti: ma, jst vas vn iz spemov pobiram…server nam je bil tu mač preobremenjen, pa smo mel probleme, tut s komentarji…baah. zdej so fantje neki uštimal, bomo vidl.
flet od Človeka je pa čist hud, ja.
5.01.2008 ob 12:47
Marija hvala za lepe besede
Nora ja.. Kamera doda 5kg ali kako gre že
Pismo Fetalij jaz pa mislim, da smo ekscentriki, vsi tisti, ki smo bili intervjujani… In to veliki…Zakaj misliš, da te berejo? Ker se večini ljudi ne pletejo takšne stvari po glavi ali se jim dogajajo prigode, kot se tebi. Ne bodi prebeč skromen, ni fer do tvojih bralcev, če me razumeš
Stric muc je pa CAR
Slikav glavi je tudi njegova fotka
V to ČB sobo nameravam še naštimat tisto ˝spiralo˝, ki ˝hipnotizira˝, takrat boš šele videl zapise
Katja, kupiš flet?
5.01.2008 ob 16:20
@Človek: Mah! Ne me basat! Hvala, ker si mi med drugim s tem blogom odgovoril na vprašanje, ali se razgaljaš ali se ne pustiš nikomur spoznat v življenju. Glede na to, da smo blogerji, je res del teh intervjujev tudi post festum odzivanje, ki pove mnogo več, kot so ti intervjuji. Ti še kar pakiraš tisti rumeni nos in nam ga tukaj tako prisrčno ponujaš. Hvala! Podajanje mnenja o tem, kako sta se imela s Katjo fajn in se ti zdi sploh super dečva, s katero bosta blazna frenda je eno, mnenje o celotnem konceptu intervjujev kot rezultata pa drugo. In poudarjanje zasebnega žura in prijateljčkovanja medosebnih simpatičnosti v kontekstu objavljenega svojega intervjuja v javnem mediju izpade milo rečeno politikantsko. Če zadevo opremiš še z zadnjim delom silovitih hvalospevov celotni Vesti in zahvalam, da ti je bilo omgočeno se pojaviti … jah … je pa ritolizništvo erste klase. Ker ta del tvoje zasebnosti nikogar ne briga v tem kontekstu. Imaš pa prav, da zadeve pač tako potekajo tudi na profesionalnem terenu. Kar je žalostno. Zelo. In razkriva profesionalnost medijev, zagotovo. Zato sem se v blogu spotaknila ob objavo Vesti, kjer pozivajo ljudi, naj se zglasijo, če hočejo bit zvezde … pa magari, če so celo talenti. No good poteza!
Imaš olajševalno okoliščino, da verjameš v pakiranje in prodajanje praznine, četudi s podporo cinizma oziroma neskončne ljubezni. Valda, da si na posnetku ti in plat resnice. Kot mi vsi. S tega vidika so intervjuji nesporno dobri, kar sem tudi zapisala v svojem blogu. Ampak niti z enim stavkom si nisi drznil povedat dejanskega mnenja o projektu. Potegnil si se nazaj in spustil slinco. Čeprav na posnetku lahko slišimo, da ti je spodletela izjava, da so intervjuji dolgocajtni. In potem čestitaš in pozdravljaš vse, ki so ti omogočili sodelovanje?!!!! Kako prijazno! Po tvojem mnenju dolgocajtni intervjuji so dosegli največjo klikanost tedna. Kako to? Ali niso več tako dolgocajtni, odkar si se ti pojavil gor in sta se s Katjo imela super fajn?! Ko bi vsaj napisal še kaj o veri v pakiranje rumenih nosov. Bi razumela. Življenje je party, pa magari dolgocajtno … važno, da se imamo mi fajn, vi nas pa glejte, sirote. Al’ kva?
Ali pa resnično misliš, da so bili intervjuji izključno fenomenalni, samo intervjuvanci so blazno dolgočasni ljudje. Izjemoma ti si silno zabaven? Hehehehe … Plahutanje ega? Eeeeeeeh … potem bi se moral pa lotit drugačne režije, če ti je bila že prepuščena. Kaj meniš?
5.01.2008 ob 16:34
Simona pozdravljena. Na hitro sem prebral tvoj tekst in zdaj nimam časa za, zame značilne analize.
Kar tako na hitro, čisto empirično pa me preveva občutek, da se kritično oglašaš predvsem tam, kjer se pojavi nekdo, ki se ti je približal, ali te celo prekosil po pozornosti, ki jo izkazujemo komentatorji do blogerjev. Najbrž mi boste vsi drugi pomagali pri presoji te moje teze.
Se pa strinjam s tabo Simona, da je bil ta intervju predvesm demonstracija sproščene forme in manj, demonstracija bogate vsebine.
Lep pozdrav.
5.01.2008 ob 17:29
Ja, no, to je človk, kot ga jaz poznam. To je on. Nisem presenečena, po pričakovanjih.
5.01.2008 ob 17:48
@Rado: Oh, tele izjave o razlogu, kje se kritično oglašam, pa niti slučajno nisi analiziral (empirično? a me zafrkavaš?), ker je totalno na repu privlečena in dokazljivo zgrešena. O kakšnih komentarjih govoriš? Na Vesti jih imam čez glavo dovolj, če bi me to kaj brigalo, na blogu pa nikoli sploh nisem med najbolj komentiranimi, niti med najbolj branimi, zato mi je prav smešno, zakaj se veliko vas tako obrega ob mojo komentiranost. Res je samo nekaj … da se pri meni enkrat več, drugič manj … zberejo komentarji, ki so vsebinsko skoraj vedno navezani na blog. Zelo malo je off kramljanja, ki lahko naštepa komentarje v višave. A sem Gartnerju, čeprav se ravsava, kdaj kaj takega očitala? Sem Človeku kdaj kaj očitala, čeprav fura klepetne krožke? Fetaliju? Komu, razen Vlatki s konkretno utemeljitvijo?
Vse, v čemer je stvar, kar se tiče te teme, je to, kar si napisal v zadnjem stavku. Kar se tiče demonstracije sproščene forme, pa tudi ne drži. Kajti takšna forma je kot forma zastavljena samo pri Človeku in delno Kašparju silom prilike. Sicer smo imeli vsi enako formo v klasičnem slogu intervjuja, ki pa so izpadli kot samo demonstracija razpoloženja. Ker pač sproščenost res nima veze s kajenjem in drinkanjem. Omembe nevredno.
Upam, da ne nameravaš spet začet skakat po svojem dostojanstvu z napovedovanjem analiz in empirizma, pri čemer o njih ne duha ne sluha, veliko pa mačo togotovanja nad mano. Sem že mislila, da te je minila tolikšna zaljubljenost vame, pa vidim, da se še kar vleče muka.
5.01.2008 ob 18:11
Nikakor Simona.
To ni nobena analiza. Saj veš, moje analize so bolj dodelane. To je bila zgolj moja impresija. Dopuščam torej, da se motim. Bolj kot ne, sem le hotel razviti diskusijo. Kar pa se tiče zaljubljenosti ti pa moram povedati, da mi misel na kadilko ni ravno blizu. No ja, te možnosti čisto zavreči tudi ni. Če bi nehala kaditi, pa če bi vsaj nekoliko omilila svoje stanje nebrzdanosti. Pa če bi . . . Ja potem bi pa morda zopet razmislil o svojih čustvih.
Lep sobotni večer ti želim Simona. (Si imela prijetno silvestrovanje? Ste hodili ven na čik?)
5.01.2008 ob 18:28
@Rado: Šokirana sem! Dopuščaš, da nisem tako sebičnognila, kot si me kdaj predstavljaš. No, hvala! Še je upanje za dialog.
Evo, diskusija je.
Po mojem bi lažje nehala kadit kot omilila stanje nebrzdanosti …
Ja, silvestrovala sem izven pričakovanja zelo prijetno. Kadili smo kot turčine pri nekom doma in prav toplo nam je bilo. Samo proti jutru smo se že malo dvojno do trojno slabo videli znotraj dimne zavese. Mislim, da sem v enem trenutku celo plesala nekaj podobnega tangu … ampak si ne želim prav natančno spominjat … hehehe …
Lp
5.01.2008 ob 18:41
Kdo je zdaj zvezda, kdo je blogerska zvezda, kdo je mikrozvezda, kdo je kreten, kdo išče pozornost, kdo je najboljši, kdo je dolgočasen, kdo ni dolgočasen, kdo je lep, kdo je grd, kdo nima las, kdo ni pokazal kurca, pa bi ga moral, kdo je prijazen, kdo je nergač, kdo je peder, kdo kadi, kdo narobe drži kozarec, kdo ima kul flat, kdo je bil pijan, kdo ne seksa, kdo odgovarja na vsak kurčev komentar s posebnim kurčevim komentarjem…
5.01.2008 ob 18:45
@chef….imenitno…končno neki za brat
5.01.2008 ob 19:56
@chef: Ja, a ni žurka do fula?! … hehehe …
6.01.2008 ob 05:41
OPA! Denis, težko je bit vsem všeč. Ne znese. Briga me za druge in druge. Intervju sem si ogledal. Dej udari po mizi in reci bobu bob. Tale intervju je bil beden in mi je žal, da ga zagovarjaš. Kakorkoli boš špekuliral, na koncu boš nategnil sebe. Sicer pa, kdo sem jaz, da ti pametujem …
6.01.2008 ob 13:08
Zabavno, zanimivo in sproščeno. ..za moje pojme en boljših intervjujev z blogerji. Fajn:)
7.01.2008 ob 01:01
Konju jedan, svaka čast, super intervju. Ponosen sem nate ful!
7.01.2008 ob 11:26
ma kaj se kurčite slovencli, intervju je sam po sebi malo drugačen a prav zaradi tega edinstven - vest kot medij je tudi drugačen od množice drugih in kaj kurac vam ni jasno da je potem tudi koncept samosvoj. pun kurac mam že ustaljenih vsebin ki nam jih mediji servirajo nonstop in je vse isto sranje (ali pa drugačno pa zapakirano v isti celofan)…meni se super zdi da obstaja medij ki omogoča predstavitev novic in dogodkov na bolj sproščen način in v tem primeru, da omogoča intervjuje na svoj način, zakan. naj bo človek človek, bobu bob in ajde pejte se mal z biciklom pelat al pa šah igrat al pa neki.
7.01.2008 ob 11:42
jst tud tko pravm …da ne govorim o tem, kak mi je pošlo veselje do spamanja
7.01.2008 ob 17:28
[...] komentarji pokahontas na Intervju ali Človekovo plahutanje Egaerzo na Intervju ali Človekovo plahutanje EgaTibor Jablonsky na Intervju ali Človekovo plahutanje [...]