Prava ženska, pravi moški, baba, desc…

V prejšnjih objavah se je nekako skoraj vedno zgodilo to, da se je v debatah v komentarjih pričelo namigovanje, da prave Ženske obstajajo in da jih ni malo. Medtem, ko pravih Moških ali descev primanjkuje…

Glede na to, da sem ta vikend doživel zopet to ˝jamranje˝ bom ostal kar pri tej temi, konec koncev odnosi so pač nekaj bolj pomembnega v mojem življenju.

Pa vendar. Ali to dejansko drži? Ali je pravih Žensk res veliko in pravih Moških vedno manj, ali pa v ozadju tiči nekaj čisto drugega.

Meni se zdi druga opcija veliko bolj blizu. Zakaj? Ker opažam, da očitno ne gledamo enako, ter da mogoče moški malo premalo opozarjamo, naj se tako izrazim.

Kaj dejansko ženske pojmujejo kot prava baba, ali ženska z velikim Ž mi ni jasno. Na Vogarju, kjer smo imeli v petek delovni vikend, brain storming ( nevihta je bila in očitno je odnesla možgane :) ), sem zopet slišal to prispodobo, da ona pa pač je baba. Ker smo ˝sodelavci˝, delamo na enakem projektu, se mi ni zdelo smiselno spuščati v to z njo, saj bi moje kritično razmišljanje ustvarilo še bolj neprijetno ozračje, kot ga v neki meri že je, z drugimi razlogi…

Ta oseba je bila zase dejansko prepričana, da ona sodi med ti. Babe ali Ženske. Ampak dragi moji, poleg njenega prepričanja me o tem ni spominjalo na to čisto nič drugega.

Zato me zanima, ali je ta analogija razumljena drugače, ampak zgolj neko osebno prepričanje v lastne sposobnosti te še ne postavlja na pedestal. Kaj pa sam izgled? Ali je lahko ženska Baba, če je njen izgled podoben marsičemu drugemu, kot tistemu, kar pojmujem sam pod to noto? Ali ženske izpuščate ta atribut? Pa ne govorim o nekem ˝trendovskem˝ izgledu, govorim o babi, ki je čvrsta in ženstvena.

Zato me dejansko zanima kaj spada v ta komplet?

Kajti, če ne gledamo celotne slike, potem lahko kaj kmalu rečemo, seveda, ogromno je Bab… Ampak potemtakem je tudi ogromno descev. Če se omejimo samo na določene specifike, potem je lahko vsakdo zase najboljši (kar je seveda lepo in prav), vendar realnost je vse prej kot takšna, vsak kar se tiče globjega pogleda, kritičnosti in želje po biti boljši. Boljši od sebe.

Ali tudi moški dojemamo to Ženstvenost na enak način in nas zadovoljuje zgolj njihovo prepričanje v njihov prav in zaradi tega po večini molčimo? Molčimo zaradi tega, ker ne vidimo razloga za pritoževanje? Mogoče iz kakšnega tretjega razloga? In kdo sploh je pravi moški, oz. kaj vse spada v to vrečo, ki jo z mašnico zavijemo in odpakiramo ob božiču?

O čem se ves čas pogovarjamo? Ali ženske imate kak standard, po katerem bi lahko spravile v kalup to idejo o pravem Moškem in ali imamo moški tudi kakšno željo, ali nam je po večini vseeno?

Kajbi rade Babe?

  • Share/Bookmark

47 odgovorov na “Prava ženska, pravi moški, baba, desc…”

  1. 1 mojcas mojcas
    15:28 - 9.10.2007

    odgovor na zadnje vprašanje je: Pojma nimamo.

    :lol:

  2. 2 Človek Človek
    15:31 - 9.10.2007

    Mojca to mi je od nekdaj jasno :lol: In nad čem se potem pritožujete? :lol:

  3. 3 mojcas mojcas
    15:58 - 9.10.2007

    Ne vemo. Vemo pa samo to, da svojega ne damo, hočemo pa tujega. :D (beri: z ničemer kar imamo nismo zadovoljne, vedno hočmo tisto česar nimamo, ampak tisto kar pa imamo, pa ne damo, čeprav nam ni všeč :) Zakomplicirano )

    Aja, o pravih babah…jaz se ne bi upala označit s tem labelom, ampak mislim, da pravo babo in pravega deca vsak vidi s svojimi očmi. Meni je lahko en tip hudo sexy in rečem, da je pravi dec, kaka druga oz. kak drug pa bo rekel, če sem očala zgubila…npr. :D

  4. 4 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    16:02 - 9.10.2007

    eee, človek, ti si zbiraš same polemične zadnje čase.

    sicer sem verjetno zgrešil poanto, ampak samo da povem svoje videnje Ženske z velikim Ž.

    elegantna, ženstvena, pametna, ne komplicira in očara te s svojimi gibi, v katerih nekaj enostavno je. ker nekatere tega nimajo.

    če bi gledali po stereotipni predstavi, v kateri se vse bolj izgubljajo tudi ženske same:

    elegantna, ženstvena, očara te s svojimi gibi in VE, KAJ HOČE. – tukaj potem pride do težav, ker vse nadute bejbe, ki dobro zgledajo in vedo, da hočejo moške vrteti okoli malega prsta, zase mislijo da so Ženske. pa niso, ker jim zavoljo nadutosti in arogance zmanjka tiste nežne ženstvenosti, ki jih dela ženske. pa še česa drugega.

    pravi moški? pri tem se mi zdi, da se dodaja vedno več kriterijev, katerim mora moški ustrezati, da bi bil pravi. KO IZPOLNIMO VSE KARAKTERNE KRITERIJE, PRIDEJO NA VRSTO MATERIALNI (to se mi zdi zelo dober povzetek). nažalost tako pač je.

  5. 5 Človek Človek
    16:02 - 9.10.2007

    Hehe, to smo si pa po moje enaki. Konec koncev kot otroci, vedno hočejo igračo, ki je še nimajo… :)

    Kar se pa tiče pravega moškega, se pravi ˝jamranje˝, da pravih descev ni, je potrebno pripisati zgolj osebnem nezadovoljstvu z nečim, na kar drugi nimajo dejanskoga vpliva?

  6. 6 mojcas mojcas
    16:14 - 9.10.2007

    Wau, bravo človek, dojel si bistvo. Sam zdej ga pa ne okol govort ;)

    En moj prijatelje je nekoč rekel, če se sam ne moreš osrečiti, te nihče drug ne bo. Če jaz ne bom našla Ženske v sebi, potem ne bom našla tistega pravega Deca.

  7. 7 nora nora
    20:08 - 9.10.2007

    Kaj bi rade babe, hmmm… lep, pameten, bogat…

    al pa vsaj lep, pameten in pošten

    al pa vsaj pameten in iskren

    al pa…tralalalala

    Jst imam tudi filing, da ni več pravih moških. Če pa so, so pa oddani al pa kako drugače usmerjeni. Sej ne rabi dosti, da je pravi dec. Mal ponosa, mal zanesljivosti, mal vztrajnosti, mal šarma in mal pravga takta in to je to.

  8. 8 NeMirna NeMirna
    20:11 - 9.10.2007

    @Človek, MojcaS … Now U know the Truth. Ni problem v drugih, problem je v nas samih.

  9. 9 Človek Človek
    20:59 - 9.10.2007

    @Fetalij, polemične? Ma ne… saj veš, nabiram komentarje in kdo bolj rad klepeta kot babe? (ok mogoč še midva, pa kolkr vidim še Chef) :lol: Pa bi znal ravno to ženstvenost nekako spraviti v besede?

    @Mojca se pravi je to to… Se pravi da je Pravih Moških neomejeno in ste ženske neznosne? :lol: Šalo na stran, ampak realno, koliko ljudei se najde?

    @Nora, no takšen odgovor sem nekje iskal… Ker kljub temu, da teorijo o najti sebe poznamo, tega nihče od nas ne bo dosegel. Vsaj popolnoma ne. Ampak če ni popolno, ali je sploh smiselno v tem primeru? Se pravi, tvoji pogoji so: Ponos, Zanesljivost, Vztrajnost, Šarm, Takt. Hmm, ok, so nekatere karakteristike, ki se nekako iščejo v ljudeh. Pa vendar ali niso v odnosih te zadeve sporne?

    Ali ni zaradi ponosa največ nestrinjanja? Zaradi ponosa so celo vojne…

    Kaj je zanesljivost? Izpolnjevanje tujih zahtev? Ne razumem najbolj te besede, ker sam jo nekako pojmujem kot izpolnjevanje zaupanja, zaupam pa zgolj v to, da bo v dan situaciji vsak odreagiral na svoj način, tisti ki ugaja njemu… To je zamesljivo…

    Vztrajnost? Pri čem? Pri osvajanju? V samem odnosu? Zakaj? Kaj dosežemo moški s tem? Izpolnjujemo neke nepotrebne teste ali ugajamo kapricam? MOgoče se pa ne splača vztrajati, ker je nekje ponudba boljša?

    Šarm… Huh ja… Dobra izbira. Se pravi celoten komplet kar spada zraven, od inteligence, do skrbi za lasten izgled, do naučene igre, do izvirnih dovtipov… Koliko ljudi sploh poznamo, da so šarmantni? In ali ni to zopet relativno? Mojci iz Begunj sigurno ni šarmanten enak moški, kot je Elizabeti iz Londona, ali pač?

    Takt? Prava izbira obnašanja, gibov, besed, barve glasu, tona in mimike ob vsaki situaciji… Ampak a ni to manipulacija? Ali ni to potvarjanje posameznikovih čustev, ki bi v določenem trenutku najraje popizdil in poslal vse nekam, namest tega pa se le rahlo nasmeji in na miren način obrne situacijo v svoj prid?

    Ne razumi me narobe, vse lastnosti so več kot odlične? A pa so realne? Koliko teh poseduješ recimo sama? Si do sebe ravno tako zahtevna, kot si do svojega moškega in vsak dan gradiš? Ali ni to ne glede, da se zdi na prvi pogled malo, izredno veliko? Predvsem veliko dela, da prideš do tja, če to ni nekje v zahtevah tvoje službe ali vsakdanjega komuniciranja z ljudmi?

    @Nemirna… Kaj naj bi sploh bil problem? Saj ne gre za nek problem, vsaj sam ne vidim nikakršnega problema, gre pač za neko človeško naravnanost v nekaj, kar si niti ne predstavljamo kaj naj bi to bilo, po moje. In samo zaradi tega, ker je to neka nuja, se s tem moramo ubadati z najmanjšo količino informacij…

  10. 10 mojcas mojcas
    22:10 - 9.10.2007

    Pomoje se najde vsak, ki verjame, da se je. Fora je v tem, da je svet stvar definicije. Če se jaz odločim, da je nekdo pravi dec, potem tudi je. Če sama verjamem v to, da sem ornk baba, pol sem in mogoče bo nasedel še kdo drug. Če bom verjela v to, da se lahko najdem, potem se nekoč bom. Če ne bom verjela v to, se nikdar ne bom. Vse je v definiciji. Pa če gre za definicijo pravega deca ali babe, definicijo sreče, definicijo uspeha, definicijo ‘najti se’, definicijo sveta. Jaz verjamem, da je marsikaj (ne pa vse) relativno.

  11. 11 nora nora
    23:10 - 9.10.2007

    @človek, nevem če so to ravno pogoji, so pa vsekakor neki kriteriji, po katerih nekoga nekam razvrstim. Koliko so sporni je spet odvisno od pripravljenosti in želje po obstoju določene zveze. Vsekakor je treba govoriti v dvojini, vedno sta dva, ki se odločata in sprejemata pravila določene igre. Če nekomu ni naj odstopi. Če sta pa oba pripravljena nekaj v odnos vložiti so gotovo moja merila potrebna za trdnost le tega. Ponosen moški, je moški načel, daje mi občutek gotovosti. V naslednjem stavku omenjaš zanesljivost, ki je bistvena, ne za izpolnjevanje drugih torej ženskih zahtev ampak za občutek varnosti, vedenje, da je nekje nekdo tudi ko ti ne gre dobro, da se občasno lahko nekam nasloniš, da si dovoliš zmotlijovst, ker veš, da nisi sam, itd. Z vztrajnostjo sem mislila predvsem iti naprej tudi takrat, ko ti spodrsne. Poskusiti razumeti preden odideš. Tak moški ti daje občutek vrednosti, bori se zate in za vajino zvezo čeravno niti sama nimaš več vere vanjo. Šarm in takt sta pa itak lastnosti, ki ju malo kateri premore in kot sam praviš oba sta relativna glede na opazovalca, ampak žal brez njiju ne gre, po moje, nevem. Zame je pravi moški vse to.In seveda ni malo. Koliko vsega tega premorem tudi sama? Huh, kaj pa vem, zaneslijva in vztrajna gotovo sem. Ponosna tudi. Takt je in ga ni, odvisno od situacije, o šarmu pa ne morem sama soditi, ker kot sva ugotovila je le ta individualno vrednoten v očeh tistega, ki ga ocenjuje. Je pa vprašanje če so to kriteriji za pravo žensko. Tukaj se po mojem mnenju pričnemo razhajati, dvomim namreč da so to lastnosti, ki jih moški iščete v potencialni partnerki :roll:

  12. 12 Človek Človek
    23:43 - 9.10.2007

    @Mojca najti sebe kot človeka zgolj stvar definicije? Hmm, ko bi bilo tako lahko… Temu se reče stvar iluzije… Sam sebe najti pomeni sam sebe raziskati, analizirati izprašati in očistiti, v nasprotnem primeru je samo balon, ki se slej ko prej razpoči… Sigurno pa brez želje po tem ne pričneš. Vendar reči samo, jaz sem to in to tako je, in stvari potekajo kot želim, ni ravno resnica. Seveda obstaja možnost materializacije misli, ampak tudi to je pogojeno z znanjem in delavnostjo ter vztrajnostjo in ne zgolj z lahko odločitvijo… Enostavno poizkusi si zamisliti naslednji zapis na svojem blogu in opazuj ali se bo mogoče pojavil :)

  13. 13 Človek Človek
    00:06 - 10.10.2007

    @Nora… Kot prvo imava težave z besedami… Načelo in ponos sta popolnoma različna pojma, ki ni nujno da se prekrivata… Kot večn, problem komunikacije, ki lahko zaradi svoje narave pokvari marsikatero smiselno izjavo… Ampak, da se ne zapletava okoli tega, upam, da bom prav razumel kar si želela povedati…

    Če sedaj pogledam, si vse prve tri lastnosti strnila v eno. Iz tvojih prvotnih besed: Mal ponosa, mal zanesljivosti, mal vztrajnosti… sva prišla, da dejansko iščeš neko garancijo ali ˝varnost˝. Malce sem preletel tvoj blog, zato nekako vidim od kod to izvira. Ampak ali misliš, da to obstaja? Misliš, da ti dejansko nekdo lahko da nekaj, kar nimaš sam? Ali ni to zopet izzivanje okoliščin s potencialnim, že znanim koncem? Ali ne bi tega zahtevala raje od ene osebe, ki ti lahko da, se pravi sebe? Zakaj misliš, da ˝povprečen˝ moški ne išče točno teh zadev pri ženski, kot jih ti pri moškem? Govorim o varnosti, odvisnosti, pomoči ob padcih… Resnično misliš, da smo si toliko različni? Nikoli nisi pomislila, da se največkrat poistovetiš s pesmimi, ki izhajajo iz moških glav? Da so pravljice pisali moški? Ideologija je enaka, izražanje je drugačno, verjemi…

    Ampak vse to na stran, se pravi sva prišla do tega zaključka, da je pravi Moški tista oseba, ki je pripravljena sprejeti žrtev ne glede na to, da iščoči tega sam pri sebi ne naredi? Se pravi neke vrste ˝oče˝, ki svoji princeski nudi zatočišče, ko se ji podrejo gradovi v oblakih? Resno iščeš to?

  14. 14 Ana
    00:21 - 10.10.2007

    spanje mi dela preglavice…oz. utrujena nespečnost :neutral: , pa vendar sem zbrala moči, da preberem tvoje razmišljanje, dileme… heh…življenje je razmerje med m in ž, piše na naslovnici novejše knjige M.Košir – čeprav ni to njena izjava, ker sem jo nekje drugje prebrala, pa je pomembneje to, da je resnična. S tem se je fajn ukvarjat…ampak jaz se bom k debati pridružila te dni..ker nism sposobna sedaj napisat tisto, kar mislim. do mojega naslednjega javljanja – lahko noč, otroci ;)

  15. 15 Človek Človek
    00:30 - 10.10.2007

    No prav Ana, bomo počakali :lol: , saj se ne mudi… Tudi tebi lahko noč, teta :lol:

  16. 16 nora nora
    00:31 - 10.10.2007

    uh ne, a se tko prebere? nisem lih tko misnla, vsaj ne tko ekstremno….pač nekdo da me vsaketolko ulovi ko se kam odkotalim :mrgreen:

    ponos in načela pa itak grejo skupaj…al te tud ne?

    booo, mal sm zaspana, ne funkcioniram več, bom raj jutr še enkrat probala kej povezanega napisat

    nočko

  17. 17 Človek Človek
    00:37 - 10.10.2007

    ja saj to je tisto ja, tako se bere :D ma načela in ponos načeloma lahko gresta skupaj, če so posameznikova načela tudi del ponosa… ma niti ni tako važno to :D tudi tebe bomo počakali, ni problema, saj smo navajeni čakanja žensk :lol:

    nočko tudi tebi

  18. 18 mica mica
    07:28 - 10.10.2007

    :-) prava baba in pravi dedc? Kje najti enega in drugega? težko vprašanje. Moški ponavadi iščejo dobro ribo, ne vedo pa, da je le-te najbolje iskati v ribarnici :-) (se hecam) A če se za hip zresnim, potem moram reči, da nas je že dodobra pokvaril čas v katerem živimo, ker nam je opral možgane do te mere, da dejansko res gledamo na nasprotni spol skozi t. i. “zunanjost”. No, če je verjeti nekaterim blogom-tudi najbolj branim-ženske spuščajo moške tudi skozi sito, ki izloča take z majhnim in one brez avtomobila :-) Vse preveč se (po mojem mnenju) pasemo po različnih revijah rumenega tipa in vsi bi si nekako želeli imeti poleg sebe nekoga ala Anja Tomažin ali Marko Potrč. Življenje pa , žal, ni tako idealno. In moj nasvet bi bil, sicer že stokrat zavržen kot blazno staromoden in nazadnjaški, da je potrebno prisluhniti srcu, čustvom, poiskati tisto, kar nas druži….ker..če se z osebo, ki nam je draga, po “tistem” (četudi je to še takooooo vroče) nimamo kaj pogovarjati, potem bomo kmalu pristali kot riba na suhem.

    In zato, žal, /že drugič/ trdim, da se bo moškim redkokdaj “prikazala Marija”, če se bodo vtaknili v Njo le zato, ker vsi pravijo, da je fajn Baba :-)

  19. 19 pika
    11:51 - 10.10.2007

    dragi Človek, tale post me je prijetno nasmejal… Strinjam se, da smo ženske enkrat nekje izgubile dobršen del svoje ženstvenosti (če sem te narobe razumela, se strinjam pač sama s sabo ;-) in upam, da nam jo pošteni najditelj vrne proti povračilu…) Vse te, v komentarjih naštete lastnosti pa me spominjajo na bolšjak. Doma se najprej globoko zamisliš (čim dlje = tem boljše), neke lepega jesenskega dopoldneva pa naletiš na babo/desca, ki ima približno vse te lastnosti, ki si jih sam s sabo v globoki meditaciji določil za potrebne in uspeh je zagotovljen. Jaz vidim stvar malo drugače. Naše želje niso nujno naše potrebe. In pravi partner je tisti, ki zavedno ali nezavedno, s tem kar je in kakršen je, vzpodbuja tvojo osebnostno rast. Kar ne pomeni, da je vedno trden, odločen, zanesljiv, bla,bla,bla. Učimo se iz svojih in iz partnerjevih napak. Vzajemno in obojestransko. In ob tem rastemo. Umetnost je ob partnerjevih napakah in pomanjkljivostih obdržat spoštovanje in ljubezen. Enačba bi se končala približno takole: pravi dec ne pomeni apriori dober partner in prava baba, čeprav ženstvena (in kaj vse ste še našteli, desci :-) ), ne pomeni garancije za srečno vezo.

  20. 20 pika
    11:54 - 10.10.2007

    pi***, ZAKAJ mi ne potegnejo odstavki, čeprav jih uporabljam, ko pišem??? (ker je tehnologija v moški domeni, ziher :-) )

  21. 21 Človek Človek
    11:58 - 10.10.2007

    Hmm, a ni dobro ribo najbolje iskati kar direkt v morju, saj tista v ribarnici je šla že skozi kar nekaj rok ;) :lol:

    Ok, praviš, da smo oprani, ker verjamemo recimo temu znanstvenikom, ki pravijo, da se človeško zdravje izraža skozi zunanjost. Da se vse genetske ˝napake˝ in zdravstvene težave že v osnovi vidijo tudi na obrazu (stvar je dokazljiva in dokazana, saj že če osnovno pogledaš nekoga, ki ima okvaro ledvic ali že osnovno, če je prehlajen…, da o resnih boleznih kot je Downov sindrom ne govorimo)… Potem je tukaj stvar estetike, ki je povezana z matematiko (še vedno sva pri obrazu), kjer je zrcalnost leve in desne polovice obraza znak razvitosti desne in leve hemisfere možganov… Se pravi si ne bi želela uravnovešenega, zdravega partnerja? In ravno Anja Tomažin je nasprotje vsega tega, ampak je pa dejansko primer, kako lahko nekaj povprečnega povzdigneš v ljudskih glavah v nekaj obožujočega.

    Naslednja stvar je fizični izgled ali zdravje telesa. Ljudje, ki so fit živijo bolje, ker so bolj energični imajo manj zdravstvanih težav in na dolge proge lahko od takega partnerja pričakuješ več različnih funkcionalnosti, kot od tistega, ki mu bo prekomerna teža uničila ožilje, srce, kosti, hrbet… Ampak zopet, to ni oseba, ki je na plakatih (mišica na mišici), ker ta oseba živi še bolj nezdravo (profesionalni športniki imajo največ težav z zdravjem, predvsem tisti, ki ˝fitnesirajo˝, pa kasneje še s potenco), ampak fit… Kaj bi raje, da skupaj uživata čimdlje, ali pa da boš za nekoga morala skrbeti na stara leta. Pa ne pozabiva, da je prekomerna teža posledica lenarjenja, nespoštovanja samega sebe ter v večini primerov podzavestno reševanje problemov skozi hrano… Videz res ni pomemben?

    Ali oseba, ki nam je draga ne more biti tudi Femme Fatale? Zakaj?

    Je pa res, da obstaja zelo veliko tistih, ki si to želijo biti, in vzamejo samo ˝zunanjost˝, vendar oba veva, če govoriva o fatalni osebi, mora imeti ta oseba tudi kar nekaj v glavi, saj je v nasprotnem primeru, imposter… Da pa se imaš s kom kaj pogovarjati je pa seveda povezano ravno s tem, koliko je oseba zahtevna do sebe in koliko gradi na sebi, saj dokler raste ima tudi kaj povedati… Pa čeprav veliko o tem, ali je Milagros transvestit ali ne :lol:

  22. 22 Človek Človek
    12:11 - 10.10.2007

    Pika, pojma nimam, tudi meni ne delajo vedno odstavki, nekaj zna biti v povezavi z entrom (ali je treba uporabiti tistega ob številčnici ali tega ob ž, ali samo enkrat ali dvakrat..) nekaj zna bit na tem… :lol:

    Je pa seveda jasno, da garancije za vezo ni. Niti močna delavnost, odrekanje in vse kar paše v vezi ponavadi ne zagotavljajo neke trajnosti… Vprašanje, ki se tu pojavi je – Ali je dolgoročnost sploh smiselna? Ali ne temeljijo dolgoročne simpatije ali ˝ljubezen˝ zgolj na utopičnem povzdigovanju posameznika in ustvarjanju njegovega osebnega kulta Nad? Na samem oboževanju?

    Ampak poglej, ti si se ujela v zanko svojih besed. A je to oximoron? :lol: Praviš, da —

    Naše želje niso nujno naše potrebe. In pravi partner je tisti, ki zavedno ali nezavedno, s tem kar je in kakršen je, vzpodbuja tvojo osebnostno rast.—

    Ampak a ni ravno to tvoja želja, ki si jo poimenovala potreba? Ti želiš ob partnerju rasti, ampak ni rečeno, da vsi to potrebujejo, konec koncev sama platforma (spet ena računalniška, da te zmede :lol: ) posameznika ni enako nastavljena… Rasti pomeni vedeti. Rasti pomeni izobraževati se, iskati, spraševati, ampak večina ljudi tega ne želi. Z znanjem prihajajo težave. Breme… In ljudje si tega po večini ne želijo, vsaj tako je videti in brati (pa ne na blogu)… Ali pa se motim?

    Me pa seveda veseli, da sem te nasmejal… To pomeni, da imam nekje skrit dar duhovitosti, ki kolikor berem je en del tistega kar sestavlja Moškega, ostale moram samo še pobrati ob priliki… :lol:

  23. 23 Človek Anonimnež
    12:39 - 10.10.2007

    @Človek … “@Nemirna… Kaj naj bi sploh bil problem? Saj ne gre za nek problem, vsaj sam ne vidim nikakršnega problema, gre pač za neko človeško naravnanost v nekaj, kar si niti ne predstavljamo kaj naj bi to bilo, po moje. In samo zaradi tega, ker je to neka nuja, se s tem moramo ubadati z najmanjšo količino informacij…” Bi morala dati v navednice ali italics “problem” …

  24. 24 katarina katarina
    12:50 - 10.10.2007

    res, težko je bil popoln. ampak … enim uspeva. meni ,recimo. :)

    in kaj pomeni bit popoln? zame to pomeni, da se poznam tako dobro, da priznam in svoje “slabe” in svoje “dobre” lastnosti, da vem kako reagiram na kaj in zakaj tako reagiram. da pustim drugega, da je svoj človek in ga ne skušam niti malo spremijat (zakaj bi ga že?). sem polna sama sebe, kar se mi zdi prav. imam se dobro sama s sabo, torej se imama lahko dobro tudi s kom drugim. vse, kar potrebujem, imam v sebi, torej nisem čustvena, psihična, mentalna vampirka. sprejmem ljudi take kot so in jih imam rada take kot so. ne maram, da se zaradi mene spreminjajo.

    torej … sem popolna. :)

  25. 25 Človek Človek
    12:54 - 10.10.2007

    Aaaa, nekdo je shackal Telekomov Blogos… :lol: Ne samo res, kako je do tega zgoraj prišlo, to ni moj tekst..

  26. 26 Človek Človek
    12:59 - 10.10.2007

    Hmm, Katarina to so besede, kaj pa realnost? Kot sem omenil na blogu pri Nori, ti govoriš drugače, kot delaš… Ti skrivaš svoje spolno življenje pred otrokom? Zakaj? Se ti ne zdi to prikrivanje neke resnice ali same sebe?

  27. 27 katarina katarina
    13:10 - 10.10.2007

    jaz ne prikrivam ničesar pred nikomer. zakaj bi? slej ko prej pride vse naokoli. bi me moral spoznati, da bi razumel. najbrž ..

  28. 28 Človek Človek
    13:18 - 10.10.2007

    hmm, ne vem, meni se tako zdi, ko praviš: hčeri sta v puberteti, jaz sem jima zgled. torej …. preprosta računica da rezultat, da k meni domov ne sme nekaj let noben moški, ki ne bo resen patner meni in prijatelj mojim otrokom.

    Ali ni to sprenevedanje? Ali pa želiš da hčerki tudi ko bosta spolno aktivni to počneta le v drugih prostorih? Kaj je tukaj tvoje sporočilo hčerama? Sam v tem vidim sporočilo – spolnost je nekaj slabega…

    Ampak tako vidim sam… In ne gre za to da te ne razumem, imam zgolj drugačen pogled na svet.. Mogoče malce bolj ˝odprt˝ in pozitivno naravnan… Ne vem, vse je možno :)

  29. 29 katarina katarina
    13:35 - 10.10.2007

    človek: gre za to, da ko sem bila z enim partnerjem leta, sta seksala ko sta bili doma (seveda v drugi sobi in ne pred njima), včasih sta naju slišali (jebiga), spolnosti pred njima nisem skrivala. in če bi bila s tem človekom še danes (pa saj sva narazen šele nekaj mesecev) bi bil oše vedno tako. zdaj je pač drugače … ker sem poleg katarine tudi njuna mama imam do njiju odgovornost, da jima s svojim vedenjem pokažem, kaj je recimo da sprejemljivo, ok, super in kaj ni. torej … onidve dobro vesta, zakaj sem zdaj dve noči spala nekej drugje in prišla zjutraj domov. in sem jima povedala, da sem bila pač z nekom, ki jima ga ne bom predstavljala, ker se mi ne zdi pomemben za njiju. da jima bm predstavila moškega, ki bo moj partner, resen, ki ju bo pripravljen sprejet, bit član naše družine, itd. to ni isto kot ko bosta onidve imeli partnerje in si bosta nabirali spolne izkušnje (mogoče bosta pa imeli samo enega, kaj vem). jaz imam moralno dolžnost do njiju, onidve je do mene nimata. veliki sta in ne bi rada, da dobita občutek, da so moški samo za seks. ne bi jima rada prenesla naprej mojega načina sprejemanja moških. to nima veze z njima, zato sem se pač sedaj, ko sta toliko večji in jaz na žalost sama, malo odmaknila od doma in ne pripeljem domov vsakogar, ki ga spoznam. pa zakaj bi ga, v končni fazi?

    torej … njima ne blefiram, ne delam se “fino, lepo” karkoli že, le nočem, da sta el tega dela mojega življenja, ker se ju ne tiče. vesta pa sicer kje sem takrat, ko me ni doma.

  30. 30 Človek Človek
    13:54 - 10.10.2007

    lej katarina, da ne bo pomote, jest samo na glas razmišljam… meni je dejansko vseeno kaj ljudje okoli mene počnejo, saj nisem na svetu zato da bi učil, temveč, da bi se učil… sicer včasih vprašam ali rečem nekaj, kar bi bilo bolje da ne, ampak potem ne bi vedel…

    In zato razmišljam… zakaj je nemoralno iskati? Zakaj se ti recimo zdi nemoralno to, da bi tvoji dekleti videli moške (predvidevam da teh ni ravno 100 na mesec, kvečjemu kakšne na pol leta, popravi me če se motim), če si jih izbrala ti, za kakršen koli namen? Tukaj tudi predvidevam, da moške s katerimi se ˝pečaš˝ izbiraš po večini z globjim namenom kot zgolj telovadba? Ne razumem zakaj ne bi še oni sami videli, kdo so moški, ki jih mati ˝spoznava˝ in kakšne so njihove lastnosti?

    Ravno v takšnem početju, kot to počneš sedaj na njiju prenašaš svoj način izbiranja moških in občutek, da smo moški samo za seks (oh pobožne želje :lol: ), ker jima ne daš niti možnosti se prepričati ali uvedeti, da ta oseba ni imela (kot sama temu praviš) pravih namenov…

    Seveda mislim, če drži to, da teh moških ni veliko. V kolikor pa jih je kar nekaj, potem pa lahko zrihtamo kakšen brlog za telovadbo :lol: No in seveda razmišljam pod informacijo, da ne seksaš z vsakim samo enkrat. Pa tudi če gre za one night stand, kaj je narobe s tem sporočilom? Kaj je narobe s sporočilom, da je seks zdrav in da njuna mati v tem uživa? Mogoče bi tvoji moški tudi prej in lažje sprejeli dejstvo, da nisi sama?

    Kakor koli obrnem gre zame tu za neke vrste ˝puritanstvo˝, ne glede n kasnejšo izpoved. In seveda za nezaupanje svojim otrokom, da so sposobni dojeti ali razumeti raznolikosti in pestrosti posameznikovega življenja.

    Khm, malo bolj neresno, verjetno nisi tega mislila, ampak tole se malce sumljivo bere:

    ne bi rada, da dobita občutek, da so moški samo za seks. ne bi jima rada prenesla naprej mojega načina sprejemanja moških.

    Se pravi ti svoje moške dojemaš zgolj kot ˝igračke˝? Packa! :lol: :lol:

  31. 31 pika
    13:59 - 10.10.2007

    Moja želja in potreba je osebnostna rast. Nekomu to ni ne potreba, ne želja, ok…Ampak, ker rastemo na različnih področjih, se mi zdi prav in fer do partnerja, da rastemo tudi z njim in ob njem. Kar ne pomeni, da se ne strinjam s tistimi, ki so se odločili ostati samski, ker so prepričani, da je za njih tako najbolj prav. Stvar izbire. Pa sem zašla… Rasti pomeni vedeti, izobraževati se… hoditi po neki poti, ki te osrečuje, v katero verjameš in izhaja iz tebe samega in izkušenj, ki te spremljajo, itd. Ja, se strinjam, da si vsi ljudje tega ne želijo. (glej me, trmo!)…ne strinjam se, da prav vsi tega ne potrebujemo!!! Oximoron gor ali dol :-) Dolgoročnost… Stvar izbire? Hmmm…ali pa nekega pretežno moškega strahu… Samo ugibam, hi, hi

  32. 32 katarina katarina
    14:03 - 10.10.2007

    v bistvu … človek .. si celim ranjeni ego … in imam moške zdaj samo za seks. bolj ali manj. pa naj še tako zavijam v vato, je čisto tako. sicer sem našla nekoga, zaradi katerega bi lomila i kopala ampak … rabim čas … tamalima pa tega res ni treba gledat.

  33. 33 Človek Človek
    14:06 - 10.10.2007

    Hmm, dolgoročnost stvar nekega predvsem moškega strahu? V to nekako dvomim… Ne glede na posameznikovo nestrpnost, mislim, da se tudi mi moški ne bi branili oddahniti od te igre in tega iskanja, ko bi se stvari postavile na svoje mesto in bi dobili željeno… ;)

    Kaj pomeni rasti skupaj s partnerjem?

  34. 34 Človek Človek
    14:08 - 10.10.2007

    @Katarina… aha, razumljivo. potem pa je to druga zgodba, seveda… Ubogi moški, samo izkoriščate nas!!! :lol: Bo treba nazaj k Biču ;) Veliko sreče pri novem kopanju ;)

  35. 35 katarina katarina
    14:13 - 10.10.2007

    rasti skupaj s partnerjem … je bull shit. raste vsak človek sam zase.

    hvala za srečo. jo potrebujem. :)

  36. 36 pika
    14:59 - 10.10.2007

    Tale bull shit (oz. rasti skupaj s partnerjem) ne pomeni “zvezali smo se skupaj in vdihniva in izdihniva skupaj. in ponovi vajo dokler naju smrt ne loči” . Pomeni to, da je v enem fer odnosu partner najbolj kritično in hkrati kruto ogledalo. Glede na skupne obveznosti, hobije itd. je tudi največ možnosti, da se zaletiš v lastne napake, fake prepričanja… Lahko napako priznaš in naslednjič poskusiš drugače ali pa trmasto vztrajaš pri svojem prav. Ja, Katarina in rasteš zase. Kakorkoli, mene veseli padat in rast ob mojem partnerju in z njim. Z upanjem na dolgoročnost. Pa ne za vsako ceno, da ne bo pomote.

  37. 37 katarina katarina
    15:04 - 10.10.2007

    pika, me veseli zate. jaz pač najkvalitetneje rasem sama. :) in še nisem srečala para, ki bi skupaj rasel. res ne.

  38. 38 nora nora
    17:29 - 11.10.2007

    a sem kej zamudila :mrgreen:

    al ste že najdli prave babe :roll:

  39. 39 nora nora
    17:39 - 11.10.2007

    @katarina tle se strinjam s tabo, dvomim, da katerikoli par raste zaradi lastne zveze… Rastemo ko se razidemo, ko pademo, ko nekaj dojamemo, prej navadno nimamo ne časa ne motiva razglabljati kdo smo, zakaj smo in kaj je tisto kar nas omejuje. Jaz rastem že nekaj let, kmalu se bom prelomila od visokoti, pa še vedno ne vidim smisla v vsem tem poglabljanju. Menda je bolje včasih nič razumeti, se ne ukvarjati s tem kaj bo, zakaj je bilo ampak zgolj zaplavati v življenje tako kot nam je dano. Ravno tako s partnerjem (pravo žensko, pravim moškim), treba se je prepustiti toku dogajanja, ki nam bo s časoma pokazal ali je dotičnik “pravi”, “prava”. In takrat štima vse, od komunikacije, zaupanja pa tja do strastnega sexa. Žal, pa se tapravi le redko najdemo.

  40. 40 Ana Ana
    17:09 - 12.10.2007

    jaooo, bože, kolk ste se razpisali :D najs. sicer nisem brala komentarjev….sem pa obljubila, da se javim tud v tej temi….torej, zelo bom tokrat jedrnata:

    ko me sreča ljubav in jaz njo, ko bom zadovoljna s sabo in pomirjena s svetom, ki ga gledam s svojimi očmi…tedaj bo verjetno še več pravih moških in jaz bom še bolj ženstvena, heh do takrat pa bo vse en velik “mes”, ugibanja, dvomi, nezaupanja…tud zavest si bom poskušala širit in doumet kako novo resnico o naših razmerjih, ker svet = M&Ž Mislim pa, da tisto, kar si želimo, lahko dobimo…torej sebe – celoto, nagradimo z odlično “polovico” – moškim ali žensko, ki je tisto, kar nam pripada ;)

    a sm bla kratka ? :oops:

    ni konkretne, stroge definicije kdo je pravi moški in kdo ženstvena ženska, v temeljih pa sta oba izredno življenjska, željna razumevanja do nasprotnega spola, v nobeno ideologijo zaljubljena, še najmanj pa grda egoista. e tak…nekaj malega ;)

  41. 41 Človek Človek
    13:13 - 13.10.2007

    @Nora, zakaj misliš – da se pravi redkokdaj najdemo? Sliši se resnično, ampak zakaj?

    @Ana, kratka? V kakšnem smislu to sprašuješ? :lol: Ok, konkretne definicije verjetno res ni, ampak so pa smernice, tako kot jih najdemo povsod, od fizike do astronomije, matematike, glasbe ali drugih umetnosti… Vse se nakako da ˝ukalupiti˝… Zakaj se to ne bi dalo?

  42. 42 Ana
    21:47 - 13.10.2007

    ampak saj sem napisala kdo bi to lahko bil :D

    tole si preberi: http://213.250.55.115/Ris2007/default.asp?kaj=3&id=2007101105255908

  43. 43 nora nora
    20:00 - 19.10.2007

    @človek, kaj pa vem zakaj ne, tko pač je. Nevem mejbi je to destini al neki samtinglajkdis. Verjamem, da nam je v življenju vse vnaprej namenjeno, določeno, da dobimo zgolj to kar si zaslužimo in nič več. Tako srečo kot trpljenje izživljamo dokler smo ju sposobni prenašati, dokler ju potrebujemo, dokler ne nastopi trenutek, ko moramo doumeti tisto kar nas ne osrečuje več oz. kaj povzroča v nas tolikšno trpljenje. Šele takrat lahko sprejmemo nekaj več. Tudi pravo ljubezen.

  44. 44 ninaa ninaa
    11:48 - 7.11.2007

    Rade bi da Pravi Desci povejo kake Babe so prave? :) Pa da se enkrat odlocijo/odlocte ce so vam vsec trendovske Bejbe ali Prave Babe :lol:

  45. 45 Človek Človek
    11:55 - 7.11.2007

    Hmm, ja to bomo pa mogli počakat, da se kateri oglasi :lol:

  46. 46 ninaa ninaa
    12:01 - 7.11.2007

    Cak zdej, a nis se mal prej razlagal, da je dost Pravih Descev? nc mi ni vec jasn :lol:

  47. 47 Človek Človek
    12:21 - 7.11.2007

    Ja so, samo k meni na blog ne pridejo :mrgreen:

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !