Greš k ženski? Ne pozabi na…

…bič!

Analogija, ki jo je uporabil F. Nietzsche v svojem delu Also Sprach Zaratustra (Tako je govoril Zaratustra).

To znanje preda Zaratustri stara ženica, ki jo sreča na svoji pot.

Res je da Nietzsche nikdar ni imel klišejskega šovinističnega odnosa do žensk in da je poveličeval njihovo indeferentnost do kakršnekoli konkretne vsebine človeškega delovanja in njihovo zaščitniško razvrednotenje moškega boja. Ampak to je strokovna razlaga, ki pa ni rečeno, da je ujela bistvo.

Mogoče je s tem Friederich ciljal na nekaj popolnoma drugega…

Kaj je mislil s tem stavkom? Je ciljal na trdo roko do ženske? Je imel v mislih žensko naravnanost k manipulaciji z moško nezainteresiranostjo?

Roko na srce, stric ni bil od muh, kaj šele od komarjev, da o Dajaninih reptilih sploh ne govorim… :D

Zato me zanima predvsem žensko mnenje o tem, zakaj bi tako bister um, kot je bil naš pisec, subtilno nagovarjal svojega bralca na previdnost in praktičnost v svojih dejanjih?

Kaj mislite Babe?

P.S.: Da ne bi bila beseda Baba zopet kamen spotike, v SSKJ-ju je zapisano:

ekspr. lepa, postavna ali sposobna ženska: baba pa je, baba

In na to se nanašam… ;)

  • Share/Bookmark

99 odgovorov na “Greš k ženski? Ne pozabi na…”

  1. 1 nikja nikja
    14:25 - 28.09.2007

    težko rečem, kaj si je mislil Niče, razen tega, da je bil zagledam v Wagnerja … a bolj ko se ukvarjam z moškoženskimi odnosi, bolj mi je jasno, da ženske potrebujemo trdo roko. pa ne v smislu: ‘prebutaj me ko psa pa te bom ljubila’, temveč bolj v kontekstu: pokaži, da si močen moški in spoštovala te bom. n PS ah, o tem bi lahko debatirala ure …

  2. 2 Človek Človek
    14:39 - 28.09.2007

    Hmm, tega Wagnerja sam nisem nikoli preveč čislal, ne glede na to, da so ga vsi ˝umi˝ postavljali na pedestal, čeprav ga velikokrat poslušam… Ampak to je kar se same glasbe tiče, kar se pa oper tiče, se pa nisem poglabljal, saj bi jih želel najprej razumeti…

    No ja, verjetno je German thing ;)

    Vrniva se na temo… Se pravi moški mora biti skala… Ampak a ni ravno to največkrat problem?

  3. 3 nikja nikja
    14:49 - 28.09.2007

    ja, je največji problem in tu se vse zaplete. ženske se hočejo osvoboditi. za svoj neuspeh krivijo moške (roko na srce, it’s a man’s world). bolj, ko ženske dobivajo na moči, bolj kastrirajo moške. in bolj kot so ti kastrirani, večje copate postajajo. večje copate kot so, bolj jih ženske ne marajo. in bolj se ženske pritožujejo, da iz njihovih dedcev nič ni. ZATO! začnejo čislati tiste, ki povzdignejo besedo in uspejo ustvariti avtoriteto. in spet smo na začetku …

  4. 4 alcessa
    15:01 - 28.09.2007

    Jaz pa mislim, da je bič mišljen kot darilo ženski. Takole:

    “Greš k ženski? Ne pozabi na [orodje, s katerim ji prostovoljno omogočiš prevlado nad tabo]!”

  5. 5 dfunkydrek dfunkydrek
    15:14 - 28.09.2007

    Sicer imam rajši besedo ženska, kot baba, ampak OK, SSKJ ima tako ali tako en kup zgrešenih besed.

    Se pa v celoti strinjam z Nikjo.

  6. 6 Človek Človek
    15:21 - 28.09.2007

    Hmm, Nikja, ampak ta knjiga je stara več kot sto let, misliš, da je bila to slutnja?

    @Alcessa, zanimivo… se pravi ˝samokastracija˝?

    @DFunky… SSKJ ima zgrešene besede? :lol: A ni ravno problem, da mi besede napačno uporabljamo? Ker ravno iz tega vidika imamo neka določila, da ne razmišlja vsak po svoje, kaj ima rajši in kaj mu je bolj všeč, ampak da govorimo enak jezik zaradi lažjega sporazumevanja?

  7. 7 alcessa
    15:28 - 28.09.2007

    Ne, ne samokastracija, le “prehodna položitev orodja pred noge ženske” kot neke vrste obred, predaja moči z namenom pridobitve nečesa. Ob odhodu moški bič mogoče vzame s sabo…

  8. 8 dfunkydrek dfunkydrek
    15:38 - 28.09.2007

    Seveda. Kdo pa ta “določila” dolača?

    “…, da ne razmišlja vsak po svoje, kaj ima rajši in kaj mu je bolj všeč,…” Ravno v tem je problem, ker lahko izbiram kaj mi je lepše in kaj ne. In v tem primeru mi je lepša beseda ženska. Dokaz:

    ženska -e ž (e) oseba ženskega spola, navadno dorasla.

    baba -e ž (a) 1. slabš. ženska, navadno starejša

  9. 9 Človek Človek
    15:39 - 28.09.2007

    @Alcessa…Huh, dobra, dobra… Mogoče, mogoče… Smiselno je že..

  10. 10 Človek Človek
    15:54 - 28.09.2007

    @DFunky… jah določajo tisti, ki se za to počutijo oklicane in imajo neko predznanje… To bi bil lahko vsakdo, ki je študiral slavistiko ter se posvetil jeziku in uporabi, pa vendar se ne… Nekatere besede pa imajo seveda tudi slabšalen pomen… recimo KONJ slabš. velik, neroden človek: si pa res konj / kot psovka glej, kam stopiš, konj

    pa vendar uporabljamo za to štirinožno žival še vedno besedo konj…

    Mislim, pa da je v primeru ženska/baba prepuščeno posameznikovi izbiri in imava oba prav, čeprav je tebi ljubša ena, sam pa ko vidim kakšno fejst rečem matr je Baba! :D

  11. 11 nikja
    17:06 - 28.09.2007

    od Freuda do Toporišiča …

  12. 12 Človek Človek
    17:59 - 28.09.2007

    Od Litije do Čateža? :D

    Čeprav ne vem kaj ima Freud tukaj zraven? :lol:

  13. 13 nikja
    18:29 - 28.09.2007

    prispodoba … od vardara pa do triglava …

  14. 14 Človek Človek
    18:46 - 28.09.2007

    :D A vidiš, tako se pa vidi, katera generacija smo… Če bi bila mlajša ne bi poznala te poti :D

  15. 15 nikja
    18:53 - 28.09.2007

    he he, naj živi Tito !

  16. 16 Človek Človek
    18:55 - 28.09.2007

    in z njim partija… Šaha? :lol:

  17. 17 nikja
    19:00 - 28.09.2007

    v bistvu ne. trenutno me štiha v hrbtu, pa bi si sposodla njegovo maserko. tisto, ki je še jovanki šla v nos.

  18. 18 Človek Človek
    19:02 - 28.09.2007

    Maserka, ki je šla Jovanki v nos? To pa nisem vedel? Imaš kak podatek, slikco, povezavo, da jo preverim?

    Matr se mi da spammat, k se večerja kuha, pa na uro gleda :D

  19. 19 nikja
    19:06 - 28.09.2007

    kdaj drugič izbrskam njeno ime. zdaj pa na plavanje, preden mi lopatice zakrknejo … pa dober tek …

  20. 20 Človek Človek
    19:08 - 28.09.2007

    aha, velja. Hvala. dober zamah?… a se lahko tako reče? DFunky? :lol:

  21. 21 nikja
    19:11 - 28.09.2007

    jaz bom že mahala, don’t worry. raje mi zaželi obilo vizualnih užitkov (tam trenirajo difovci … he he)

  22. 22 Človek Človek
    19:19 - 28.09.2007

    aha, potem ti pa želim lep razgled in čimmanj debate :lol:

  23. 23 nikja
    19:25 - 28.09.2007

    ah, debate tako in tako nikoli ni. je kot bi bil v slaščičarni, a si ne bi mogel kupiti tortice. plavalci imajo neverjeten fokus. pridejo, gredo 137x gor in dol in domov.

  24. 24 Človek Človek
    19:27 - 28.09.2007

    aha, razumljivo… zato sam nikoli ne bi mogel biti plavalec… jaz bi prišel, pol ure gledal naokoli, odplaval 15, pol ure gledal naokoli… odplaval 10 , malce pokramljal, odpl… ma če bi bila katera luštna sploh ne bi več plaval :lol:

  25. 25 nikja
    19:32 - 28.09.2007

    ha ha. potem me razumeš, kako zelo se moram truditi, da skozi plavalna očala gledam le pod vodo. zadnjič je bil moj fokus, če bom zmogla na vsaki dolžini najti isto smet na tleh bazena … uf …

  26. 26 Človek Človek
    19:38 - 28.09.2007

    hmm, ja te skušnjave, skušnjave… :) ja nič, moja večerja je skuhana, tebe pa rokavčki že čakajo :lol: se tipkamo… :D

  27. 27 nikja nikja
    20:01 - 28.09.2007

    madona, človek … šele zdaj sem prebrala tvoj post o Mooru, ki si mi ga poslal v komentarju … pa saj je skorajda isti tekst … ne morem verjet … no, zdaj pa res grem

  28. 28 Ameli
    20:21 - 28.09.2007

    hm…zdaj so mi misli že ušle k nekim asociacijam na to temo…pa da omenim, kar se mi zdaj plete po buči…neglede na to, kaj je “Niče” mislil s tem, morda nikoli zares ne bomo vedeli “pravega” pomena, morda je hotel biti dvoumen ali provokativen…ali pa je hotel izzvat pri ženskah upor, tiste vrste, ko se postavijo zase in se trudijo moškemu zašibit kolena. Vsekakor je pravih moških na svetu zelo malo, kakor tudi ženstvenih žensk. ženske rabimo nekaj takega, kot je omenila nikja “pokaži, da si močen moški in spoštovala te bom” oz. jaz bi rekla “…in si te bom zares želela”. Kakršna koli dominantnost pelje do odpora, obrambe, tekmovalnosti, neravnovesja…noben bič v nobenem kontextu :)

    meni ta ideja “po osvobajanju” in potem krivljenju moških za neuspehe ni bila že od nekdaj všeč. emancipacija se danes razume v napačnem kontextu…nikja, fajn si zapisala, ko pride to te točke, da je moški copata, pa nam seveda spet ni prav. ženska bi morala privoščit uspeh moškemu in obratno…privoščit bi mu morala užitek, napredek, kakor on njej… Danes itak vse temelji na preračunljivosti, manipulaciji…vse je samo en velik nateg, plitkost & Co. – v odnosih med m&ž. Torej najpomembnejše je samo še razvijanje ideje po osamosvajanju (+individualizaciji) in poudarjanje tistega, kar smo kot posamezniki pri obeh spolih uspeli doseči, si izboriti…ob tem pa je trenj vse več in več. Oziroma ne smem govori “smo”, ker jaz tega ne počnem :D Ko priznaš moško naravo, se prizna tudi ženska…in obratno, brez olepšavanj.

    Greš k ženski? Ne pozabi na naravnost in šarm ;)

  29. 29 Človek Človek
    23:28 - 28.09.2007

    Hmm, Ameli, potem ti trdiš, da niti pod razno in v nikakršnem primeru ženska, zavedno ali nezavedno ne želi v nikakršni meri vplivati na svojega moškega in obratno? Niti v malenkostih, za katere smo mnenja, da jih je dobro odpraviti? Je to zgolj teorija, ali si nekje doživela v praksi?

  30. 30 Človek Človek
    23:29 - 28.09.2007

    Elvis Presley, nikja, zanimivo mar ne ;)

  31. 31 Miran
    23:35 - 28.09.2007

    Amela, deluješ mi in zagotovo tudi si intelektualna. Kar pa se v odnosu ženska – moški dogaja, je pomembno to, da je vsak sam najprej človek v kar največji popolnosti. Seveda kolikor zmore. Pošten trud je čisto dovolj. Potem, če je subjektivnost pravilno in čustveno urejena, je odnos ženska moški povsem na nivoju. Za združitev obeh spolov je že poskrbljeno s strani Narave.

  32. 32 simonarebolj simonarebolj
    23:57 - 28.09.2007

    Štos je v tem, da projekt osvajanja ni nikoli končan … moški pa se za moje pojme veliko bolj nagiba k varnosti, navezanosti, kot se to pripisuje ženski. Ko ženska reče, da želi stabilnega partnerja in zvezo, to pomeni nekaj drugega od tistega, v kar spremeni tak kotel moški. In to je končan projekt. Smrt moškoženskega plesa. Ženska potrebuje izziv, da ostane ženstvena. Ko občepi, se spremeni v gmoto mizerije in zakompleksanosti. Moški? Moški se osmradi brez zavedanja o sebi ali pa to varnost dojema kot zatočišče, kamor si hodi nabirat moči za izzivalne podvige na “terenu” izven Doma. Kar se Nietzcheja tiče, menim, da ta izjava ni bila plod premišljenosti in osvobojenosti od problema z žensko. Umi njegovega kova so imeli skoraj praviloma najmanj pojma o ženski v bistvu in le izjema alias Kierkegaard je tik pred smrtjo priznal svoj mimohod v zvezi z ženskim svetom. Nobena skrajnost namreč moškega ne osreči, čeprav se v skrajnosti vedno zateka, da bi našel zapik, ki ne obstaja. Resnica je, da je ženska emocionalno divje bitje, kar moškega privlači in hkrati plaši. Res ženska kar naprej izziva bič, v smislu dokazila, da ima opravka z močno osebnostjo, kar daje vrednost tudi njej sami, vendar pa se je nikoli ne sme ukrotiti, ker ne ostane več dosti od nje. Enkrat me je preblisknilo, da imajo moški problem z dvojnostjo v odnosu do ženske. Po eni strani jo želijo spremeniti v mater (svojim otrokom in sebi), da bi se počutili varne, po drugi strani hrepenijo po divji, težko ukrotljivi ljubici. In ženska ima problem z dvojnostjo v sebi. Na katero do teh dveh kategorij bo pristala. In ženska je ženski ravno zato prevečkrat največja sovražnica. Emancipacija gor ali dol.

  33. 33 Ameli
    00:38 - 29.09.2007

    Miran zelo bi se strinjala z napisanim. O intelektu nerada govorim, kar se osebno mene tiče…zdi pa se mi, da imam zaenkrat, za svoja leta dost razčiščeno o odnosih m-ž. Imam se za ŽŽ :mrgreen: Toliko o dobri samooceni ;)

    Človek…seveda vplivamo drug na drugega..želimo biti del sprememb pri osebi, sploh tedaj, če vidimo, da je nekaj “zelo” narobe..to je “naravna prepotentnost”, je pa odvisno, kakšn pristop imamo. Vedno govorim iz izkušenj, nerada pametujem o tistem, kar še nism doživela :) Recimo ŽŽ želi vplivat na moškega v smislu, da ohranja njuno zvezo v t.i. zdravi obliki. Hote, nehote na prefinjen način opozarja nase…želi ohranit spoštovanje iz njegove strani. Sicer pa si želi ravnovesja; vedno dela na tem (predvsem ona skrbi za zvezo, heh) – da ne skače v zelje po nepotrebnem, da se ne “repenči” in ne nerga, se ne pritožuje, ne jamra za “probleme”, ki si jih v večini sama ustvari. Torej pri moškem želi oporo in sodelovanje. Ne pričakuje čudežev in nekega popolnega razumevanja. ŽŽ ni stereotipna. Nekako je logično, da se recimo kažem v luči, ne močnejše, ampak “obvladane”, hočem sodelovat z moškim in ne čudim se njegovim določenim tipičnim potezam, reakcijam.

    To vplivanje, ki je danes tako udarno in pogosto, ki vodi v sama nesoglasja izvira prav iz prepričanja, da se pač moramo vedno dokazovat, da nismo šibke, da zmoremo marsikaj ali vse same…zakaj bi to počela? Mju na čast? Res me to dolgočasi. Da povzročam napetost in ker morda želim doseči, da se počuti šibkejšega..? Da se pustim “bičat” in ga nato presenetim s svojim bičem, ker lahko vrnem milo za drago?

    nekaj kar je omenila simona… :) …ammm…z moškim je tu pa tam treba delat kot z otrokom (toliko o tisti dvojnosti) ;)

  34. 34 simonarebolj simonarebolj
    00:47 - 29.09.2007

    “… ammm…z moškim je tu pa tam treba delat kot z otrokom (toliko o tisti dvojnosti)”

    … ammm, Ameli … kar večinoma, bi jaz rekla … zato pa moje veze ne trajajo dolgo … he, he …

  35. 35 Ameli
    01:01 - 29.09.2007

    jaoooj, ni nam torej pomoči, kaj ;)

    spoznala sem “že” enga moškega, ki se je z mano pogovarjal POVSEM ENAKOVREDNO, bil je osvobojen občutka, da je del pogovora med M in Ž…bil je zares sproščen in naraven! Nikjer ni poskušal uvest igre (verbalne, neverbalne), kakor jih počne velika večina. Še več, z mano je debatiral o čustvovanju, rekacijah, miselnih vzorcih obeh spolov, se režal svojim “neumnostim” in mojim…dal mi je vedet, da se ne rabim pretvarjat, ugajat ipd (kar sem včasih tudi poskušala…ko je bila kriza)…dejansko je razumel, da svet funkcionira, bazira na odnosu m-ž in da se je tu potrebno obnašat samo človeško. problem je bil samo v tem, ker me ni fizično niti malo privlačil :mrgreen:

  36. 36 simonarebolj simonarebolj
    01:21 - 29.09.2007

    Draga Ameli!

    Že na sredini branja tvojega komentarja sem hotela nejeverno vprašat, kakšen je bil pa kej seks … no, pa si že napisala edino logično … Heh!

  37. 37 Ameli
    01:33 - 29.09.2007

    do slednjega sploh ni prišlo :D

    Ampak močno verjamem, da dobre kombinacije obstajajo…sam je jeba, ker so tovrstni PRAVI moški, kot po pravilu že oddani ali pa so v svoji preteklosti doživeli takšne ljubavne krize, da so se odločili nadaljnje življenje živeti samo na bazi sexa….doh!

  38. 38 Ameli
    01:42 - 29.09.2007

    Simona …si prebrala knjigo Vzrok vsega? Men se zelo dopade, čeprav jo je napisal moški ;)

  39. 39 5er
    03:27 - 29.09.2007

    Ženske že od nekdaj težijo k partnerju, ki so ( oziroma so po fizičnih predispozicijah močnejši) močnejši. Why do girls always like bad boys? To je vprašanje, ki si jih moški postavljamo že dolga leta. Ali so res tisti moški, ki imajo dobro razvite mišice ter oblast nad drugimi močni moški? V večini primerov so daleč od tega. Vendar vseeno ženske nekako težijo k takim moškim lastnostim. Mislijo, da so taki moški pravi kerlci:), ter jih obožujejo. Hkrati pa jih tudi hočejo posnemati. Kako bi drugače lahko razložili žensko občudovanje na Xeno?….in zato je vse več in več ženskih policistk ter vojaknij, ki pa so daleč od izpolnitve nalog, ki jih sama služba zahteva, saj sem že videl kr nekaj policitsk, ki ne bi mogle obvladati upornega 12-letnika, kaj pa šele kakšen večji zalogaj:). Zato bi vsem ženskam rad povedal, da je bila njihova vloga določena že v začetku evolucije. Moški, poosebljenje moči ter oblasti. Ženska, poosebljenje topline in čustev ter nažalost tudi podrejenosti.

  40. 40 Človek Človek
    04:17 - 29.09.2007

    @huh, toliko napisanega, da… :D @Simona – tvoj prvi odgovor… vse lepo in prav… ampak :D (I love this but thing :lol: )… to, da se po večini moški navežejo in da iščejo varnost, mislim, da bolj drži kot karkoli drugo… Že Ojdipov kompleks nakazuje direktno na to… Moški ne najde ženske ampak nadomestek matere… In sedaj tisti ampak… Ali ni Elektrin kompleks ravno enaka stvar? Ali nismo ravno v tem obnašanju enaki? Misliš, da moški ne potrebujemo izziva, da ostanemo moški? Verjemi, nič ni drugače… Vsi potrebujemo izzive, da ostanemo zvesti sami sebi, se pravi, da napredujemo in smo zadovoljni sami s seboj… Pa naj bo to na partnerskem ali katerem drugem nivoju. Ljudje, ki so zadovoljni z življenjem in samim s seboj, so seksi, ravno zaradi tega, ker so drugačni in zanimivi… Ker trpijo in uživajo v tem, ali zaradi tega, ker so se dvignili nad to in trpljenja ne poznajo. Ljudje z energijo in domišljijo. Ki nas vedno znova presenečajo in navdušujejo. To so tisti ljudje, katerim se splača dati svoj čas in svojo energijo, saj ne gre v nič, temveč je po možnosti kreativno izkoriščena v zadovoljstvo obeh ali na višji ravni vseh… Se najdeta najini mišljenji tukaj nekje? N če govoriva o dvojnosti, mar ne zahtevate ženske tudi od svojega moškega multple personality disorder? Kolikor imam občutek, bi tudi ženske rade tisto, kar se omenja v šali – lisico okoli vratu, žrebca v postelji… Če me razumeš. Tudi ve zahtevate, da je moški skala, kadar ga potrebujete, zabavljač, kadar vam je hudo, ljubimec, ko vam paše in oče, kadar so v igri otroci?

  41. 41 Človek Človek
    04:21 - 29.09.2007

    @Ameli, se pravi ˝določena mera vplivanja˝ je koristna in zaželjena? Kje je meja? Kdaj veš, da si posameznika že začel spreminjati in v kolikšni meri? Kako veš, da se te malenkosti, ki jih preusmetrjaš, ne bodo vrnile nazaj v neki obliki, ki bodo še močnejše in mogoče še bolj neprijetne?

    Hmm, ja z moškimi je dejansko potrebno včasih delati kot z otroci, vendar je včasih tudi z ženskami delati kot s princesami… predvsem takrat, ko se jim njihovi gradovi okoli njih podrejo… se motim?

  42. 42 Človek Človek
    04:45 - 29.09.2007

    @Ameli, kar se pa tiče izkušnje… Hmmm, a moram kaj dodat? PA spet vprašam, ali mislita da je kaj drugače? ;)

    @Peter… s to tvojo izjavo se ne bi najbolje strinjal, vsaj zadnjih 50 let ne… Mislim, da ženske niso padale na moške tipa Konan, temveč na moške tipa James Dean, Elvis Prestley, Frank Sinatra v mladih letih, Johny Deep, Brad Pitt, pa nenazadnje Al Pacino, Robert De Niro, Steve Buscemi… Sicer je res, da niso padale na moške, ki so ˝močnejše˝ postave, naj se izrazim politično korektno, ali lenuhe, temveč na ljudi, ki so ˝fit˝. Energični. Pa saj mi enako gledamo za ženskami… Kaka kila ni odveč, dokler jo ženska zna nositi in se v njej dobro počuti…

    Če gledava evolucijo, ne moreva reči, kako je bilo določeno, temveč, kako se bo odločilo, saj smo v tem primeru vsi nastali iz enega organizma in se šele razvijamo, ali kako? Gledati na to, kako so se obnašale opice in po tem sklepati, da se moramo vedno tega držati, ni ravno evolucija? Kaj pa le ta prinaša, je pa druga zgodba, ki jo lahko opazujemo , ker zna biti zanimiva… Ali pa misliš, da moramo nazaj na vse štiri, ker je tako včasih bilo?

    Ženska poosebljenje topline in čustev? Seveda, ampak sam mislim, da je ženska lahko veliko več kot to, ravno kot je moški veliko več kot zgolj rigidna moč ter oblast..

    Kar sem imel do sedaj priložnost spoznati ˝žensko˝, sem videl, da so lahko veliko – veliko več, če jim pustimo in v tem uživamo. Meni pa predvsem predstavljajo še nek dodaten abstrakt, ki ga sam velikokrat ne vidim… That Is Why I love Them :D Pa še dišijo lepše :mrgreen:

    Ampak, moški se velikokrat ne znamo sprostiti in se svojim izbrankam odpreti… Ker se bojimo za svojo masko, katera ni jaz, temveč tisto, kar so nam rekli, da jaz mora biti… Pa je krog sklenjen…

    Pa še ura je pozna, ali zgodnja, kozarec poln ali prazen, niti ni pomembno, postelja vabi :D

    Lahko noč vsem gostom v moji hiši ;) In seveda dobrodošli :D

  43. 43 biker17
    05:44 - 29.09.2007

    Ne pozabi na bič..

    Da jo boš tepel (fizično), sebe pa trpinčil (psihično). Ženske si želijo fizične moči, moški se bojimo svoje čustvene labilnosti.

  44. 44 mica mica
    07:05 - 29.09.2007

    V bistvu je potrebno na to Nietzschejevo misel gledati podobno kot na mnoge prispodobe iz Svetega pisma. če ene in druge interpretiramo “prosto po Karađiću” je lahko vse zelo narobe, ane? Mnogi se, žal, ne zavedajo, da sta tako moški kot ženska polna različnosti, kljub temu pa sta, če se obnašata prav, kot ključ in ključavnica in se “zlijeta” v eno tako kot je – po naravnih danostih- tudi treba. V odnosu med moškim in žensko ni nobenih drugih zakonov, je samo narava kot taka in če ji prisluhnemo, če smo senzibilni za njene utripe in sporočila, potem iz tega , že milijonkrat opevanega /ne/sožitja, ne bomo delali problemov ampak bomo v njem uživali. Ko je gospod N. dejal, da moški potrebuje “bič”, ko gre k ženski, je tem hotel povedati, med drugim, tudi to, da pri njej ne bo nakladal tako kot za šankom ob kozarcu piva, ampak da bo ta …hm..”bič” moral tudi mustrezno uporabiti, da bo ženska zadovoljna. In če bo temu tako, mu bo ona nudila polno naročje nežnosti, objemov, topline, za povrhu pa še zlikano perilo in skuhano kosilo :-) Po drugi strani pa ta “bič” predstavlja tudi fizično moč, zato je jasno, da ne bo šla ženska sama prestavljat omare, ampak bo to naredil moški. Kar pa danes le še redkim posameznikom pade na pamet :-) Ta “bič” pomeni tudi zaščito, pa menjavo gume pri avtu, pa dejstvo, da je potrebno žensko marsikdaj nesti čez prag spanice v naročju….pa še bi lahko naštevala, vendar…. Konec koncev ta “bič” pomeni tudi moč priti do teh, ravnokar naštetih, ugotovitev, sam. Žal pa je tako, da nam ravno tega, slednjega, največkrat zmanjka in v odnosu z žensko (in boratno) zato počnemo stvari, ki so skregane tako z logiko kot s pametjo, z Nietzschejevo idejo pa sploh :-) Toliko za tole zgodnje hladno jutro.

  45. 45 dobro jutro
    07:06 - 29.09.2007

    O dio santissimo, kakšno branje na vse zgodaj……….še sreča da so možgani spočiti. Torej, sam sem strojnik in zadeve vidik (kajpak) samo črno in belo……in tisto kar je vmes in je popisano diferencialno (v redkih primerih direktno rešljivo). Torej, če želimo sivo polje razrešiti, ga moramo diskretizirati – numerično rešiti. Ker vemo, da nam numerične rešitve dajejo rezultate, ki so natančni samo do te mere, do katere mere smo vršili diskretizacijo, je več kot očitno, da do popolnosti nikoli ne bomo prišli. Ali po domače, bolj kot si picajz, bolj kompliciraš tam, kjer je to najmanj potrebno.

    Če zadevo sedaj apliciram na odnos moški in ženska (ali obratno) ugotovim, da smo v sivem (uff kakšno odkritje hehe). Torej, nekateri pač komplicirajo, drugi pa raje gremo po poti naprej in se ne čudimo kot opice na zeleni veji. Očitno je pa vse v večji meri odvisno tudi od čustvene inteligence, ki jo posameznik pač premore. Vsaka kemija pa raje prej kot slej mine, ostane pa prijateljstvo in skupni cilji. Torej, najdi si partnerja s katerim boš lahko živel tudi potem, ko kemija izgubi svojo magično moč in ostane še samo globoka navezanost in …. (multple personality disorder pa smo tako kar vsi po vrsti, še posebno v nowadays)

    Tisti, ki tega ne zmorejo sprejeti, si pač iščejo partnerje in jih menjajo kot spodnje gate. Več kot jih dajo skozi, bolj so zafurtsrirani in odkrivajo tisto, česar ni…………..in Niče (Ne pozabi na bič..) spada ravno v to kategorijo.

    Basta e amen

  46. 46 mica mica
    07:08 - 29.09.2007

    Človek, mogoče res nekaj žensk pade na take tipe kot si ti naštel, moraš pa vedeti, da obstaja kasta MOJEGA tipa žensk. One pa padajo na povsem specialne moške, ki so, žal, še redkejši kot bi si človek mislil :-) :-)

  47. 47 roberto
    07:10 - 29.09.2007

    Zanimiva tema , kdor je bral Zaratustro ve , da v njej ni avtor napisal samo to zanimivo misel ampak je v poglavju o ženskah povedano med drugim tudi npr. Naj , ne govori ženska o ženski ,moški je bolj otročji od ženske pa vendar slednja bolj razume otroke… Kaj je mislil avtor z bičem si lahko vsak predstavlja po svoje , vendar je dejstvo da je Niče dobro poznal človeško dušo … Kar se mene tiče pa mi je najbolj zanimivo in osupljivo , ko kakšna prijateljica reče: Prihodnost pripada ženskam , no nekateri celo napovedujejo , da bo v mogoče ne več tako daljni prihodnosti Zemlja planet žensk… Takrat bodo gorele knjige z antifeministično vsebino ,enako kot so gorele v tretjem rajhu antinacistične knjige…

  48. 48 mica mica
    07:24 - 29.09.2007

    O dio santissimo, jaz sem jutranji tip in zgodaj, ko se dan, prebuja, mi misli najbolj iskrivo preskakujejo po notnih črtah :-) Se strinjam s teboj, pozabil pa si dodati tudi moč humorja, s katerim lahko oba, tako moški kot ženska, rešita cel kup – na videz-nerešljivih problemov. V bistvu /pri mojih letih/ pa že lahko ugotavljam, da je odnos v bistvu povsem enostaven in naraven. le ljudje iz njega delamo /in tudi uspemo narediti/ nekaj najbolj kompliciranega KAR SI LAHKO ZAMISLI ČLOVEKOV UM…..

  49. 49 mica mica
    07:25 - 29.09.2007

    ROBERTO, TISTI, KI TAKO GOVORI, STRFELJA PODOBNE NEUMNOSTI KOT ČE BI REKEL, DA PRIHODNOST pripada na primer vrabcem, pa bi zato iztrebil vse ostale ptice z obličja zemlje….. Kaj meniš?

  50. 50 dobro jutro
    07:42 - 29.09.2007

    Ne Mici, če si dovolj pozorno prebrala sem pozabil (direktno) omeniti tudi žalost in srečo torej, cel spekter občutkov, ki jih dobiš skrbno in po najnovejših modnih zapovedih paketirane v obliki ženske (za mene kot moškega…….včasih moški in drugič otrok…….in hvala Bogu, da je tako, vsaj vem, da sem živ,……..ko me BABA zmerja, seveda)

    Dober,zdaj pa res Bašta

    ps Sicer se mi pa dopade, kako si spesnila tisto nad mano (še enkrat za Mici)

  51. 51 nada
    08:18 - 29.09.2007

    Kaj moški misli, ko piše svoje umotvore…hmmm njegov problem. Sem pa prepričana ( vsaj pri mojih 70 letih) da se že dolgo ruši mit o moški jakosti-moči-gospodarju….in ostalih vzdevkih, ki jih radi slišijo. Nesporno dejstvo je ( vsaj v slovenskem prostoru )kolikor vidim, slišim,berem,klepetam…..ženske že zelo zgodaj postanejo borke,trudijo se za ocene v šoli in vlogo v družbi,naporno delajo v službi,varčujejo za avto in stanovanje,skrbijo za svoje telo in duha.Ženske ogromno časa vložijo v uspeh in eksistenco.Ja, in kje so tukaj moški ? Družba se sooča, da so moški postali modni dodatek uspešni ženski…to je resnica današnjega časa. Ženske imajo moč znanja,samostojnosti, neodvisnosti,same izberejo seks,rojevanje,partnerja……med tem ko moški rabijo samo mamo in fantazirajo o seksi ljubici tako izgubljajo svoje poslanstvo…. Je pa res, da so posamezni troti, ki v svoji nemoči nasilno obvladujejo neuko babo…

  52. 52 dobro jutro
    08:28 - 29.09.2007

    :) :) :) :) Uff Nada (pardon gospa Nada), saj ne morem, da nebi komentiral.

    V vaših očeh smo pa moški očitno totalni poraz? hehehe

  53. 53 mica mica
    08:32 - 29.09.2007

    O dio santissimo, v bistvu ni bilo le pesnenje. tako tudi mislim. In delam. če le ne stojim do vrh glave pod vodo :-)

  54. 54 mica mica
    08:37 - 29.09.2007

    hehehe, Nada, a bi se midve kdaj zmenili za kakšno kavo pa se malo naklepetali (tudi) v to smer? :-) Te dni dokončujem esej o dedu, ki je bil nekaj posebnega, nenazadnje tudi v svojem odnosu do žensk, kar sem še posebej poudarila :-) Bil je po eni strani strašno razgledan, gospodaren, umen, podjetnik (živel je do leta 1968), a istočasno so njegove sive možganske celice delovale v stilu Nietzscheja na najbolj možen, zelo banalen način: češ, brez biča se ti vsakršno babovje spridi :-)

  55. 55 matej
    09:00 - 29.09.2007

    zenske so biolosko mocnejse, tle se ne gre za prevlado, kastracijo moskih al kako vi to imenujete oziroma komplicirate, tle je preprosta ljubezen, želja po igri, druženju, pogovoru….itd, enako kot pri otrocih, a otrok ko si zeli igre z drugim otrokom zacne komplicirat, enostavno se igra…

  56. 56 roberto
    09:51 - 29.09.2007

    Dejstvo je , da ŽENSKA skozi zgodovino odigrala veliko vlogo , je pa res da proti vetru ne moreš scati , če ti sam ženski spol priznava , da se bolje počuti okoli moskih , kot okoli svojih vrstnic ,npr. da niso odkrite tako kot moški ipd. To potrjujejo mnogi primeri iz prakse , ko slišiš komentarje kot : IMELE BI SE BOLJŠE ČE NE BI BILE SAME BABE SKUPAJ! Ali pa , kar ni zmogel HUDIČ je poslal ŽENSKO… Pa brez zamere to je prišlo iz ženskih ust…

  57. 57 Ameli
    12:03 - 29.09.2007

    torej, človek…jaz sem za to, da naredimo eno okroglo mizo na to temo…pridem 5. v Lj ;)

    @Ameli, se pravi ˝določena mera vplivanja˝ je koristna in zaželjena? Kje je meja? Jaz sploh ne razmišljam v tej smeri, ko sem z nekom (po eni konkretni izkušnji, ki me je dost naučila)…samo po sebi je logično, da s svojim delovanjem imamo hote,nehote vpliv na tistega, s katerim smo v interakciji. Vplivamo že s svojo redno prisotnostjo. Kdaj veš, da si posameznika že začel spreminjati in v kolikšni meri? Iz izkušenj vem, da tedaj, ko se začnejo kontinuirana nesoglasja, nestrinjanja, ki niso relevantna, ko vidiš, da vsak razmišlja v povsem drugačni smeri, se vsak postavlja v svoj bran in želi ostat SVOJ, ko ne vidi smisla v kompromisu, ker bi se tako odrekel sam sebi…tega pa si nihče ne želi. Kako veš, da se te malenkosti, ki jih preusmerjaš, ne bodo vrnile nazaj v neki obliki, ki bodo še močnejše in mogoče še bolj neprijetne? Ne bodo se…pri meni oz. vsaj iz moje strani ne. Torej veliko partnerjev se spozabi zakaj so skupaj. Ponavadi pride do izživljanja, diktiranja, dokazovanja individualnosti in tekmovalnosti, ker ni vzajemnosti, dobesedno poslušnosti in čuječnosti, se začne napadanje v različnih oblikah, izpostavljaš slabosti oz. tiste posameznikove hibe, ki so pač po naravi del njega že od nekdaj, so del njegovega življ stila… Tako gre: spoznaš nekoga, se zaljubiš ali pa tudi ne no, všeč ti je njegova bližina, se počutiš za nekaj časa dovolj varnega, ker pa nisi šel skozi pravi proces spoznavanja, kasneje uvidiš, da sploh nista na isti valovni dolžini…odločiš se (bolj ali manj nezavedno), da tako že ti ne boš živel…če misli bit s tabo, boš mu pokazal, kako to zgleda….tvoj življenjski stil se nikakor ne ujema z njegovim, zato mu vsiljuješ svojega in ga želiš navadit nanj…zveza postane projekt in eden je velik upravljalec, ki s svojim nihajočim razpoloženjem manipulira in s tem kaže na to, da enostavno nima pravega človeka ob sebi. Zveza pač ne bi smelo biti tehtanje, kdo je boljši, kdo je spretnejši, močnejši…

    Hmm, ja z moškimi je dejansko potrebno včasih delati kot z otroci, vendar je včasih tudi z ženskami delati kot s princesami… predvsem takrat, ko se jim njihovi gradovi okoli njih podrejo… se motim? Ni tak črno belo :D Mislim, govorila bom iz svojega vidika: delaj z mano, kot s princesko tedaj, ko bom za par trenutkov drama queen in zaradi neke prizadetosti ne bom videla izhoda…to traja zelo kratek čas :) Z moškimi pa je treba bit pogosto diplomatski in predvsem jim pokazat, da dejansko razumeš njihovo naravo…tukaj ima ženska večjo nalogo,da vzdružje ravnovesje…glede na to, da smo tolk komplexne (kriva je strašno dobro razvita desna hemisfera), imamo možnost lažje bit miselno flexibilne…poleg tega pa je treba izključit idejo o emancipaciji, ker z njo privabimo samo odpor.

    N

  58. 58 Ameli
    12:06 - 29.09.2007

    ta “N” na koncu nič ne pomeni, kvečjemu bi lahko bil A, kot Ana :)

  59. 59 simonarebolj simonarebolj
    17:13 - 29.09.2007

    @Ameli: Knjige, ki jo omenjaš, nisem prebrala. Je to kakšna duhovna buklica z nasveti (česar sigurno ne bom šla brat) ali misliš na zbirko kratkih zgodb od Monza (ki je še nisem prebrala … jo bom)?

    @človek: Osebno menim, da je razlika pomembna, čeprav naj bi šlo za enako poanto. Ampak dojimo se pri materi tako deklice kot dečki. Skratka, v prvinskem smislu je pomembnost matere kot zatočišča na prioritetnem otvoritvenem mestu v obeh primerih enaka, vendar pa v transformaciji ne pomeni enako zaradi različnosti spola. Deklica v kontekstu Elektrinega kompleksa zato vedno oblikuje frustracijo očeta preko matere, medtem ko deček pikira direktno na mater. Deklici je oče avtomatsko bolj “tuj” in oblikuje odnos preko matere, s katero potem lahko tekmuje na primer … deček pa mater osvoji iz prve in očeta dojema bolj kot učitelja, ki mu sicer ni konkurenca. Zato fant oblikuje mnenje o ženskah precej preko odnosa očeta do matere (v stilu … oče je bil kurbir, sin je kurbir … skratka, jabolko ne pade daleč od drevesa), medtem ko punca v sebi polemizira z materjo/preko matere v formiranju donosa do moških. Če ženska povzame napake matere do moških, v sebi zelo trpi, kot da ni uspel projekt, življenjska naloga, medtem ko moški sprejema napake očeta veliko bolj za svoje … kot obliko načina življenja oziroma odnosa. Razume očeta, ga opravičuje … Zato je veliko večja teža na njegovi izbranki, ki je ponavadi druga mama, ali bo uspela preseči samo sebe in uspešno vplivat na potrebno metamorfozo svojega partnerja in tako pomagala razrešit negativni vzorec, v katerem je moški skoraj praviloma veliko bolj pasiven od ženske.

    Pasivnost se kaže ravno v tistem, kar sem omenila. Da si moški priskrbi varnost (kar je lahko tudi poznan negativni vzorec iz otroštva, ki ga dosledno fura naprej in sprejema kot edino možnega), potem pa krši pravila svoje igre na drugem terenu, na skrivaj si da duška, čeprav ohranja formo doma po vzorcu navade iz primarne družine. Ženska pa pri ponavljanju napak razsuva in biča sebe od znotraj. Zaveda se, da je potrebna akcija, presekanje vzorca, ki ji ga je namestila mati, in poteze izvaja ali pa obupuje v sebi, ravno tako aktivno. Zato je na primer pri ženski skakanje čez plot manj pogost pojav, ki hitreje vodi do dejanske ločitve na primer. Saj skok čez plot že pomeni akcijo, potezo v poskusu izhoda iz obupa. Pri moškem pa ne … pomeni, da si jemlje kot greh pravico do koščka osvobojenosti … stalno situacijo pa sprejema kot svojo usodo, ki nemalokrat celo zasluži spoštovanje, če je še tako jalova, ampak ga pač spominja na korenine, na kakršne je tako zelo vezan in jih ni sposoben objektivno ocenit v izogib duševnemu trpljenju … he, he, he …

  60. 60 dobro jutro
    18:38 - 29.09.2007

    Oooooooooooooooooooooooooooo, veš kaj draga Simona, tukaj bom pa odločno protestiral. Navajam tvoj citat:

    Zato fant oblikuje mnenje o ženskah precej preko odnosa očeta do matere (v stilu … oče je bil kurbir, sin je kurbir … skratka, jabolko ne pade daleč od drevesa),

    To še zdaleč ni res, ker potem zgledu bi potem moral biti tudi jaz in kurbir in pijanec in še kaj drugega (pa vso spoštovanje do mojega očeta, ampak takšen je pač bil). Tako pa sedaj delam doktorat iz strojništva, v življenju še nikoli nisem bil tako opit, da ne bi vedel kaj počnem. Bil sem profesionalni športnik in še kaj. Do žensk nikdar nisem bil opolzek ali vulgaren kaj šele, da bi jo prevaral (zato pa je potem tako, ko ti reče, »ti si pa tako zlat ampak, jaz potrebujem moškega…«… jaz pa si mislim, upam, da dobiš takšnega, kot je bil moj foter in se sam pri sebi zamislim. In zakaj, ja zato ker najprej delam 8h potem se moram it učit in pa še kakšen posel v popoldanskem času skoz spravit, da je dovolj denarja pri roki za preživetje, reva pa je med tem časom sama in živi leno študentsko življenje…)in se vedem vedno skrajno spoštljivo, obzirno in razumevajoče!! Seveda pa še zdaleč nisem edini takšen primerek, samo jaz jih poznam še vsaj 5, ki so mi podobnih ali še za odtenek bolj delavni oz. garaški z vsemi drugimi naštetimi vrednotami, ki so skozi otroštvo dali isto izkušnjo, beri grozljivko.

    Zato mi prosim privarčuj s takšnimi kvakami in indijanščino v stilu Ruglja. Če si zafurstrirana v življenju in nisi dosegla tistega kar si želiš, je to samo tvoj in le tvoj problem!!!

    Pa lep večer

  61. 61 Ameli
    19:41 - 29.09.2007

    Simona – nikakor nič “poduhovljenega”! To sem dala skozi v srednji šoli :) Kar je melo tud pozitivne strani…zdaj vsaj vem, kaj je kvalitetna literatura. Ja, ja, njega sem mislila. In zdi se mi, da ti bo všeč.

  62. 62 Ameli
    19:52 - 29.09.2007

    Dobro jutro….mene zlo veseli, da si takšen, kot si se opisal. (če smem dodat kakšno na tvoj komentar?) Ampak bodi previden pri stigmatizaciji – ne napadaj takoj…to ni OK (preprosto rečeno), tako se debata klavrno lahko zaključi. Če bi recimo imel voljo predelat psihoanalizo in k temu dodal konkretne primere, bi prišel do drugačnih sklepov. Čist ok je, da se v miru predstaviš, kot dobra izjema, hkrati pa poskušaš razmišljat še širše od svojih meja. Če pozabiš nase…ogromno je primerov, ki potrjujejo to, o čemer govori Simona. Tega si ni nihče kar tako izmislil, pusti Ruglja…zarad njega je veja psihologije žal pri marsikomu dobila neg.predznak. Na netu maš dost o tem napisanega…preberi si za spoznanje, jaz si še tud moram podrobneje.

    lp

  63. 63 dobro jutro
    21:01 - 29.09.2007

    Hehe, Ameli

    Nikakor nisem imel namen, da bi samega sebe naduto izpostavljal. Izpostavil sem se samo kot vzorec (resda infinitezimalen v primerjavi s celotno populacijo, ampak tudi izjeme potrjujejo pravilo, ali ne?), ki po celi črti ovrže in/ali izpodbija psihoanalitične teze.

    Veš, ravno toliko kot je slabih tipov, je tudi slabih deklet. Sicer je slabo/dobro stvar ali tudi težnja vsakega posameznika (vsake oči imajo svojega malarja, ušesa pa bobnarja). In tudi ženske znate biti prave…. (raje ne uporabim vulgarizma).

    Sorry sem predstavnik moškega spola in se z nekaterimi – tako imenovanimi psihoanalitičnimi “kvakami” enostavno ne strinjam, ker ne vzdržijo dokazov ali še več, teh sploh ni mogoče dokazati. O tem pričajo tudi številni indici, ki potrjujejo to mojo izjavo.

    Je pa res, da sem strojnik in mi je psihoanaliza tuja (razen določenih ekstremizmov, ki kot igle bodejo navzven pa s tem nima nič opraviti Rugelj), zato si te stvari razlagam s pomočjo zdrave kmečke logike, ki temelji na empiričnosti. Torej nekaj, kar ponavadi deluje na vseh strokovnih področjih več kot odlično, imam prav?

    Sicer pa kar dodaj »kakšno« na mojo izjavo, hej, smo v demokraciji. Če mi pa ne bo po godu, se ti bom pa odločno postavil po robu in ti pokazal mejo do kod se sme hehehe (mal heca).

  64. 64 Ameli
    23:36 - 29.09.2007

    tvoja prva poved zveni kot možno opravičevanje…heh…a si morda zaznal cinizem v stavku, kjer sem rekla, da me veseli, da si se opisal, tako kot si se? Res sem mislila. Nisem občutila nadutosti, v ostalem komentarju le bran in borbenost :) Kot sem rekla – si izjema. Ena izmed izjem.

    uporaba vulgarizmov je človeška. meni se ne zdijo sporni, če so omenjeni v “upravičenem”, smiselnem kontextu…saj vemo, kako je na stvari :mrgreen:

    To, da si MOŠKEGA SPOLA ne opravičuje možnosti, da se spoznaš na psihoanalitiko. Pred znanjem, vedenjem smo vsi enaki. Poznam moškega, dva, ki se s tem zelo rada ukvarjata, ker ju dejansko zanima nezavedno, slednje pa nosi vso resnico… To, da se ne strinjaš s psihologijo in njenimi dognanji je prehitro prepričanje…Jasno pa mi je, da imaš v nekem pogledu “poln kufer” teorij, saj jih imam tud jaz…ker jih srečujem na vsakem koraku, ker se psihologijo “prodaja” na preveč lahkoten in že prav nadležen način. Laikom je pač hitro “vse to” brezveze, kr nekaj, ker enostavno nimajo vedenja o tem. Logika, tudi brez pridevnika kmečka, je še več kot smiselna in praktična…tak da ti nič ne škodi, le trmast ne bodi preveč. V mariskaj je modro dvomit ;)

    Tudi če ti moj komentar ne bi bil pogodu, kar je seveda pričakovano, bi se vzdržal napadalnosti in žaljivosti. Bi na okusen način izrazil svoje gledišče. Verjamem. Sicer pa nisem agresivna :) No…če smo že pri tem…samo enkrat se je pripetilo, da sem začela z napadom (pa še tedaj sem se zelo dobro držala), ko me je do kraja želel sprovocirat en bloger, starejša oseba…hm, posrečeno, tiste dialoge moram najt in si ji shranit, bili so pravi majhen projekt. OK…sem že zašla…

    noč

  65. 65 simonarebolj simonarebolj
    17:25 - 30.09.2007

    @Dobro jutro:

    Seveda ne nameravam pod tem blogom napisat knjige o vseh vidikih, metamorfozah in podvidikih teze, ki sem jo napisala kot repliko komentarju Človeka o enakosti tegobe Elektrinega in Ojdipovega kompleksa.

    Vsako pravilo ima svoje izjeme in v nadaljnjem komentarju si se kot izjema tudi identificiral in v oklepaju pripisal, da potrjuje pravilo. Torej … Kaj se buniš? Očitno priznavaš “pravilo”, ki sem ga okvirno zapisala, če se dojemaš kot izjema. Čemu pizdenje? Sploh pa niti ni nujno, da gre pri tebi za kakšno izjemo. V dotičnih primerih je namreč pogosta identifikacija z očetovskim simbolom in prav tako negacija. Negacija pomeni, da potomec zavzame stališče nasprotnega delovanja. Ki pa v primeru, da gre zgolj za nasprotovanje, prav tako povzroča psihične tegobe in probleme. Na primer take, da potomec goji v sebi poseben gnev in odpor do alkohola, do kurbanja … In postane pretiran moralist, s čimer obremenjuje svojo okolico za malenkosti (npr. pretirano zapikovanje v vsak kozarček, pretirano ljubosumje do partnerja itd.). Druga verzija je zavzeto stališče, da se potomec počuti izjemno dober, ker je negacija očeta, celo do mere žrtve (jaz sem tako zelo delaven, čeprav dela osem ur kot milijoni drugih … jaz sem tako toleranten do svoje partnerke, medtem ko ona lenuhari … jaz sem tako uslužen in zvest, ona pa tega ne zna cenit, upam, da dobi takšnega kalibra, kot je bil moj foter …). Skratka, potomec se kar naprej potrjuje na plečih drugih, kot primerjava, in se ne vpraša, zakaj zaboga bi sploh moral to in ono prenašat, če je tako neenakopravno in ne dovolj cenjeno tretiran. Čuti težnjo po igranju vloge žrtve in v sebi duševno tudi goji naklonjenost do očeta za vsako ceno. Mojo tezo, da tak fant za vsako ceno pestuje spoštovanje do očeta, ker tako tlači soočenje s problemom, z dejanskim stanjem, potrjuje tudi tvoj stavek v oklepaju. Takole gre: “(pa vso spoštovanje do mojega očeta, ampak takšen je pač bil)”

    Čemu se čutiš dolžnega, da poudariš spoštovanje do očeta, ki si spoštovanja zaslužil preprosto ni!!! Evo! Ta vzgib spada v kontekst pasivnosti v primerjavi z žensko aktivnostjo (v stagniranju in obratno-napredovanju), ki sem ga omenila. To je ta “Pač” in avtomatizem izkazovanja spoštovanja.

    Kar se tiče kar navrženega Ruglja meni na pleča, res ne vem, od kod argument, da je v zgornjem zapisu kar koli Rugljevskega, saj so teze okrog Ojdipovega in Elektrinega kompleksa nastale mnogo pred Rugljevim rojstvom. In so predmet razmišljanja in raziskovanja še danes … Rugelj je samo eden izmed tisočih, ki ga ta tema intrigira in jo obdeluje na sebi specifičen način, ki ima seveda tudi po mojem mnenju luknje, o čemer sem pisala v dveh blogih in komentarjih pod Gradišnikova pametovanja. Kje si torej prepoznal Rugljev stil, razen da si ga navrgel kar na lepe oči v poskusu bit nesramen in agresiven.

    Od kod ti tudi sklepanje, da sem zafrustrirana in da nisem dosegla, kar želim v življenju (mimogrede … imam še kar nekaj življenja tudi pred sabo, še zdaleč nisem v penziji). Spet agresija, nasilnost in poskus nesramnosti. Pa ne, da si dedoval surovost po očetu? He, he, he … In se strinjam, da v kolikor bi bila zafrustrirana in obupana zaradi nedoseženih ciljev, je to predvsem Moj problem in samo Moj!!!! Zavedat se pa moraš, da v kolikor ti gojiš avtomatičen odpor do psihoanaliz, kar si tudi izpostavil, je to predvsem Tvoj in samo Tvoj problem!!! Ne Moj!!! Mene te zadeve zanimajo in so mi zelo pomagale pri razumevanju Mojih in samo Mojih problemov. Dovoliš???

  66. 66 simonarebolj simonarebolj
    17:26 - 30.09.2007

    @Ameli: Hvala za predlog. Bom čimprej prebrala!

  67. 67 Človek Človek
    22:25 - 2.10.2007

    Hmm, Simona, Ojdip in Elektra sta bila v kontekstu zgolj kot pripodoba, češ, vsak ima svoje breme, vendar ni potrebe, da ga to breme bremeni… Če še enkrat omenim breme, bom postal še sam obremenjen… :lol: Sem pa še enkrat prebral svoj prejšnji odgovor in je naravnost čisti primer… butastega odgovora :lol: Se opravičujem…

    Sicer se strinjam s tvojim pisanjem predvsem do tiste meje, kjer izhajam iz sebe in ljudi, ki so okoli mene, ampak večinoma ne spadajo v ta kolut, zato mislim, da ni potrebno, da kdorkoli nekje spada tja notri… Ko prideva do ega ali id-a, potem se raje postavim na Jungovo stran…

    @Nemirna… Ne glede na to, da imam raje meso, se bom spravil glodati tudi tvojo… kost namreč :D

  68. 68 nikja
    22:33 - 2.10.2007

    kje smo zdaj?

  69. 69 Človek Človek
    22:37 - 2.10.2007

    jaz sem ravno prišel domov :lol: drugače pa še vedno zbiramo misli o tem, ali je za žensko potreben Bič ali pa ta prispodoba cilja na moško ˝moškost˝ ali čutnost… Še vedno se nismo dogovorili ali je za ˝navadnega˝ moškega bolj ženski pustiti, da jo ˝mede˝ ali pa je bolje če jo ukroti, na kar mislim, da je ciljal FN? ;)

  70. 70 nikja
    22:42 - 2.10.2007

    naj jo dec ukroti tako, da ji pusti leteti, a da je vedno zraven, da jo dvigne, če pade. ko bo to ugotovila, bo njegova, in ne bo več odletela …

  71. 71 Človek Človek
    22:44 - 2.10.2007

    se pravi, naj ona ukroti dedca? ;) ampak a ne pride tukaj do neke nepotrebne odvisnosti?

  72. 72 nikja
    22:47 - 2.10.2007

    glih obratno, on njo. ampak to tako, da sploh ne bo vedela, kaj se ji je zgodilo. odvisnost? itak je vedno prisotna. ljudje smo zajedalci.

  73. 73 Človek Človek
    22:52 - 2.10.2007

    To se pravi subtilna manipulacija? Ampak a ni to ženska lastnost? Ali ne učijo ravno matere svoje hčerka (tiste, ki pač jih), doseči svoje na subtilen, ˝uslužen˝ način, medtem, ko nas moške očetje vzgajajo, da je za dosego cilja potrebno uporabiti predvsem svojo fizično moč, za doseganja cilja? Arhetipsko? Se pravi moški naj postane bolj ženski? Ljudje zajedalci? Hmm, dobro da sem bolj puščavnik ;)

  74. 74 nikja
    22:57 - 2.10.2007

    ja, še stare mame pravijo: moški je glava družine, ženska pa njen vrat. in kot vemo se glava premika, kamor ji vrat dovoli. esveda je t. i. subtilna manipulacija ženska domena. sam predstavljaj si, kaj ženske dosežejo z odrekanjem seksa … mislim … ko sem govorila o moških zgoraj, sem pravzaprav mislila na svoje potrebe, ki morda res ne gre posploševati. krasno je biti ob moškem, ki je trden in mogočen, a mehak, da ti vedeti, da si ob njem lahko privoščiš tudi svojo manj znano svobodno plat. tukaj je bistvena moška moč … kar pa se tiče ženske vloge … skrbeti mora za celostno vzdušje in ustvarjati toplino doma … ker pričakujem na pad sufražetk, se tukaj in zdaj umikam in grem pod tuš pa spat. naj živijo pravi dedci! pa kaj mi je danes … haluciniram …

  75. 75 Človek Človek
    23:02 - 2.10.2007

    se mi je zdelo, da si izhajala iz svojih ˝pobožnih˝ želja, zato sem poizkušal navižati na ˝splošno˝… Ampak a veš kaj je zanimivo? Če samo zamenjam – krasno je biti ob ženski, ki je trdna in močna, a mehka, da ti vedeti, da si ob njej lahko privoščiš tudi svojo manj znano svobodno plat…—- pridemo naisto…

    haluciniraš?

  76. 76 nikja
    23:07 - 2.10.2007

    ja, točno to! Takšna sem jaz!! Kje ste dedci, ki bi mi lahko parirali?! In zakaj morajo to biti samo pobožne želje?! Lej, še verna nisem … Ja, haluciniram … Spaaati … Včerajšnja noč je bila malo prehuda … Aufiderzen. N

  77. 77 Ana Ana
    23:15 - 2.10.2007

    pravi moški ženstvene ženske ne rabi ukrotit in obratno :mrgreen: če že…pol pride to bičanje v ravnovesje in samo po sebi na eleganten način.

  78. 78 Človek Človek
    23:25 - 2.10.2007

    @Nikja.. hehe, mogoče pa bi mogla na svoj blog objaviti oglas? :lol:

    @Ana… ja se strinjam, ˝pravi moški˝… ampak danes je težko dobiti že ˝pravi paradižnik˝… no ja.. kako je z moškimi pa res ne vem … :lol:

  79. 79 Ana
    23:45 - 2.10.2007

    pravi moški izumirajo, hja. težko meni. kaj ne veš kaj je z moškimi…spoznavaj se :lol:

    res je…vse je že plastično fantastično :neutral:

  80. 80 Človek Človek
    23:51 - 2.10.2007

    PA saj se spoznavam… danes sem analiziral ali pri meni drži teorija o levi nogi, ob vstajanju iz postelje… zato sem namenoma vstal na desno, ampak rezultat je bil enak :lol:

  81. 81 simonarebolj simonarebolj
    23:57 - 2.10.2007

    @Človek: Pa saj te nisem hotela krotit v tvojih razmišljanjih, samo malo sem opletala z bičem …

  82. 82 Človek Človek
    00:00 - 3.10.2007

    @Simona, niti nisem tega tako dojel… čeprav nekateri bič potrebujemo, od časa do časa….

  83. 83 NeMirna NeMirna
    13:11 - 3.10.2007

    @Ana … prave ženske pa ne izumirajo? Nekje nekaj ne štima … v celotni sliki mislim, ne le v konkretnem primeru. Mislim, da se iščemo v neki novi podobi, funkciji, vlogi. Zopet pa so ženske “hitrejše” pri/v tem … kot pri odraščanju!

  84. 84 anka
    14:41 - 3.10.2007

    Super komentarji in debata nasploh.

  85. 85 Človek Človek
    14:52 - 3.10.2007

    Feel free to join in ;)

  86. 86 ana
    18:04 - 3.10.2007

    vse štima, samo, da nisem posvetila besed še PRAVIM ŽENSKAM :) Mislim, da je teh več od pravih moških. Res. Se pa strinjam da so obojni v pomanjkanju.

  87. 87 simonarebolj simonarebolj
    21:20 - 3.10.2007

    Ja, pravih žensk je res precej več od pravih moških … zato je tudi vedno več samskih … žensk mislim …

  88. 88 Človek Človek
    21:23 - 3.10.2007

    hmm, ne vem, vem, če vajina izjava drži… kaj pa če je le več žensk, ki si mislijo da to so?

  89. 89 Ana
    21:53 - 3.10.2007

    človek….jaz sem ŽŽ :mrgreen: ne mislim, vem. danes ljudje tega niso navajeni preveč, amm, takih “priznanj” ;) Sicer pa lahko verjameš…preverjeno je, da je več ženstvenih ž. “Že jaz” jih poznam lep zalogaj in mi je žal zanje, kaj šele zame (oh egoizem pa taki, doh!)

    sicer pa..je to grozljivo dejstvo…mene zares straši….ne samo, da je vse večji problem najt pravega očeta za potencialnega otroka…prvo moram ZASE najt ORIGINALNEGA….to pa je iskanje mušice v senu in ne igle (na iglo še lahk naletiš, kr se zapiči vate)… Simona – nekaj bo treba ukrenit! heh

  90. 90 Človek Človek
    21:59 - 3.10.2007

    no prav… bom verjel na besedo, ker iz prerekanja z ženskami po navadi človek ne odnese nič dobrega :lol:

  91. 91 mica mica
    15:24 - 8.10.2007

    mene pa zanima, ali se je avtor zgornjega članka že kaj premislil in bi-poslej-vzel ob morebitnem obisku svoje drage s seboj raje kaj drugega kot bič? :-)

  92. 92 Človek Človek
    14:40 - 9.10.2007

    Hmm, Mica, zaenkrat še ne… Edino mogoče vato za ušesa :lol: (hec more bit)

  93. 93 mica mica
    20:31 - 9.10.2007

    no, ja..no, ja…jaz bi imela nek drug predlog :-)

  94. 94 Človek Človek
    20:36 - 9.10.2007

    Hmm, Mica, recimo? Ti kar z besedo na dan, vsak svet je dobrodošel v ljubezni in vojni… ;)

  95. 95 Dajana Dajana
    22:08 - 9.10.2007

    Komentar izbrisan zaradi neprimerne in nesmiselne vsebine.

  96. 96 mica mica
    07:16 - 10.10.2007

    prvi problem, ki ga vidim, je v tem, ker so moški ponavadi (!) kot fjakarski konji, ko gredo k ženski. Kar pomeni, da ne vidijo, ne na levo in ne na desno in se držijo nekaterih predstav o tem, kaj bodo morali pri tej dotični ženski dobiti. :-) Vprašanje, ki se zastavlja samo od sebe je, kakšen tip ženska je ta, k kateri so namenjeni. Če je Ona vsaj malo podobna recimo Vesni Milek, potem bo ta moški doma popil vsaj kakšen kozarec brinovca za korajžo ali pa bo celo pogoltnil pol ,viagre – za vsak slučaj :-) Na kakšen bič v tem primeru ne bo niti pomislil… Povsem drugače pa je, če o ženski, h kateri namerava, nima kakšnega poštenega menja. Zdi se mu celo, da bi jo bilo potrebno čimhitreje u-porabiti. No, ja, v tem primeru pa si ne bo dal dvakrat reči, in bo v žep vtaknil tudi kakšen “pospeševalec” celotnega dogajanja, ki bo sledil :-) Če pa se je v žensko, h kateri namerava, zaljubil, in to tako močno, da se mu že kar meša :-) , pa bo -definitivno-prebedel noč, zajtrk bo pustil nedotaknjen na mizi, 5 x se bo šel tuširat, pa še se bo kritično gledal v ogledalo, pol ure si bo drgnil zobe, vmes pa bo bral še kakšen leksikon, da bo na hitro osvojil par izrazov-ker pač ne bo hotel pred Njo izpasti neumen :-) In če bo “to to”, potem bo tudi Ona podobno nemirna, polna hrepenenja, pričakovanj….in ko se bosta- v komaj dočakanem trenutku-končno zagledala, bodo pogledi govori svoje, roke se bodo -če ne bo preveč zadrege-kar same prepletle med seboj- in trenutki, ki bodo nastopili, bodo ostlai tako nepozabni in lepi in polni ljubezni, da bosta o njih lahko-šele čez mnogo let-pripovedovala vnukom in se jih spominjala kot neke psoebne dragocenosti, ki je dana le nekaterim.

    PS a sem vse povedala? :-)

  97. 97 Človek Človek
    11:36 - 10.10.2007

    Hmm, si povedala veliko, pa vse to drži? ;) Jaz bi ravno moškemu, ki gre k recimo kot si rekla k Vesni Milek priporočal bič. Da jo malce ˝umiri˝ ali podjarmi, da se ne izgubi v svojem prav. Pred bičem pa bi mu svetoval, naj se izobrazi saj brez intelekta mu bič ne pride prav… Ker se bo šlo že v samem pričetku za intelektualno rajcanje, ki se bo verjetno sprevrglo v mesarsko klanje med rjuhami… Seveda, če se ji bo zdel dovolj ˝dorasel˝ ali pa ona njemu… Viagra pa je stvar preference v vsakem primeru… Da pa bi se moral ženske bat? Huh, That would be the first…

    Za odhod k ženski, ki jo namerava zgolj ˝uporabiti˝, pa je zopet odvisno, na kakšen način. Če gre k njej samo po mesne užitke in če ta ženske te užitke nudi kvalitetno, potem bi mu raje tu priporočil brinovec in viagro, naj se brezskrbno naužije, dokler traja… Ker velikokrat ne, saj se vedno zakomplicira… There is no such thing as a free lunch ;)

    Če pa se je v žensko zaljubil, potem ne sme narediti čisto nič, česar ne počne že vsak dan, saj če se bo na to pripravljal, se bo izkazal v ˝umetni˝ luči, s katero jo bo nalagal in ko bo kemija minila, se bo prikazal takšen kot je, ga bo resnica pojedla…

    A tako ne bi šlo? ;)

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !