Je ljubezen utopija, ki se jo kupuje za denar?

Želel sem zgolj podati mnenje na Fetalijevo pisanje, kjer trdi, da žensko lahko kupimo, a se je malce raztegnilo vse skupaj.

Moje izkušnje so drugačne. Denar seveda igra neko vlogo. Vendar ne tolikšno, da bi jo izpostavljal. Seveda je odvisno od tega o kakšnih ˝ženskah˝ govorimo. Sam se bom ubadal s tistimi, za katere menim ˝da so prave˝. Vsaj v mojih očeh.

Kolikor sem dojel so bolj nagnjene k ambicijam, kot si sam omenil. Seveda nobena noče ob sebi lenuha in hloda, kot si se izrazil, vendar to ne pomeni takoj denar. Mislim, da gre prej za neko ˝spoštovanje˝ do partnerja.

Do določene meje trditev, da gre res za tekmovanje med nekom, ki je brezposeln in čisto brez denarja, nasproti nekomu, ki ima ne vem koliko, drži. Po drugi strani pa govoriš o nekom, ki vseeno ima avto (omenil si Cliota). Tukaj si me zmedel. Ali govorimo o nekom, ki nima nič, ali o tistem, ki ima povprečno ali po tvoje ˝premalo˝? Ker tisti, ki ima povprečje, če je iznajdljiv in priden, konec koncev lahko preseneti svojo ˝drago˝ tudi s čim vsake toliko časa (tudi z Grčijo, če je treba). Med tem časom, ko bi mogoče enkrat na leto šla skupaj nekam kjer se zapravi veliko, pa lahko ˝preseneča˝ z marsičim drugim…

Seveda pa je ob pomanjkanju denarja potreben večji delež domišljije. Kot sem dojel, imajo ženske rade pozornost. Seveda je moškemu lažje izpolnjevati to nalogo, če ima denar (ker smo po večini lenuhi in brez domišljije), a da se tudi drugače.

Kar se pa tiče prvega stika (se pravi tvoja primerjava, da sta si dva skoraj identična), že v štartu ne more držati, saj zanemarjaš dejstvo ¨prvega vtisa˝. V vsakem primeru bo dekle dobil tisti, ki bo bolj ˝sijal˝, se pravi nekako izstopal. Pa ne z nastopom, temveč z lastno ˝lepoto˝ se pravi zdravim EGOM. Ker ta oseba bo že v pričetku bolj primerno urejena, bolj sproščena in všečna. Seveda se to težko zgodi, če je človek brez denarja, saj je ponavadi zaradi tega preobremenjen. A če to preobremenjenost pozabi in drugače gleda celotno sliko (se pravi danes nimam, jutri lahko imam, kar je lahko tudi obratno – tisti, ki danes ima, je lahko jutri brez…, ja to je kapitalizem – dokazovanje…), je rezultat lahko drugačen. Konec koncev pa tudi te dve osebi ne bosta v istem prostoru, že to je vprašljivo.

Menim, da ˝najboljše˝ in največ žensk imajo tisti, ki imajo manj sredstev, kot tisti, ki jih imajo več. Se pravi tisti, ki so rahlo nad povprečjem. Ker je igra drugačna. Vedno pa je v ozadju igra. Sicer zanimiva in čudovita, a vseeno. Igra ˝zapeljevanja˝. Ampak problem kot pravim je že v samem startu. Tisti, ki imajo veliko, se tudi parijo (ženijo) s takimi, ki imajo. Ker tako je že vedno. Ker je manj strahu pred ˝opeharjenjem˝, podobna vzgoja je, tudi mentaliteta, do določene meje. Kar je v odnosu pomembno, izredno pomembno. Če imata dva človeka popolnoma drugačen pogled na stvari okoli sebe, so samo prepiri. Pa tudi ˝rodbina˝ ne povzroča preglavic. Seveda obstajajo izjeme, ampak res izjeme, ki se odločijo za drugačno pot.

Tole kar pišem izhaja iz mojih izkušenj, zato je ˝kredibilnost˝ seveda vprašljiva. Ampak to so moje izkušnje, pa se mi zdi prav, da jih povem. Izhajam pa dejansko iz obeh ˝svetov˝… Bili so časi, ko smo imeli toliko, da je bilo že skoraj preveč, če me razumeš, so pa tudi časi, ko ni čisto nič. Še komaj za kruh in mleko. In razlika v vezi? Moja izkušnja je bila ta, da sem se imel bolje z žensko, ko nisem imel nič. Ko sem se ji posvetil, iskreno. Ko sem razmišljal o njej, kako jo bi presenetil, da bi vsaj za trenutek pozabila na situacijo. Ker drugega nimaš, se posvečata eden drugemu. Mojim dekletom je bilo baje to čudovito.

Ko pa je bilo vsega preveč, je bilo dejansko vsega preveč. Potem nikoli nisi nekje doma. Seveda se greš lahko romantiko tudi takrat, vendar je rahlo težje. Težje je biti spontan, ko imaš na sebi oblačila, ki stanejo kot nekogaršnja celoletna plača. Ker imaš drag avto, ne ˝seksaš˝ na ˝haubi˝, ker se bo ukrivila, pa čeprav ti ali njej to takrat zapaše.

Seveda bi bilo v primeru, da ti je za vse to vseeno, drugače, a to je samo v filmu. Ker če imaš pa toliko denarja, da ti je vseeno za vse te zadeve, potem pa tudi nimaš časa, ali pa zasebnosti.

Kaj želim povedati? V tej situaciji hitro izgubiš spontanost. Ker je vse na čas. Rezervacija v ˝pravi˝ gostilni, dogodek ta in ta (seveda moraš videti in doživeti vse kar se da), sestanek tam in tam, golf ali karkoli (ker je potrebno tudi prostem času ˝negovati˝ stike), v glavnem, vse je odvisno od časa. In kmalu še od Timinga. Delavniki niso tako kratki, delo ni lahko, jemlje energijo, ego raste, pozabljaš na osebo ob sebi. Kmalu vse skupaj potrebuje še ˝usklajevanje˝ urnikov in večina stvari se vrti okoli ˝nesproščenosti˝. Potem prihaja do odrekanj, kar pripelje do tekmovanja, čigave ideje ali obveznosti imajo prioritete. Na koncu pa do prerekanja in odtujitve.

Po mojih izkušnjah, kaj dejansko prepriča žensko za izbor? Ogromno je faktorjev. Govoriti o ženskah kako drugače od moških je nesmiselno. Vsi imamo ˝svoje˝ ideale in od tod se gre dalje. Vsaka ima pri sebi že nekako ˝začrtano˝ kaj bi od življenja (se pravi tudi moškega ob sebi) rada. Seveda ne kristalno vendar nekako ˝pravljično˝, ker so princeske. Ali bi vsaj rade bile. Kot bi mi radi bili princi. To ni skrivnost. Ampak to ni povezano z denarjem. To je povezano s samo idejo o tem. In vsak si svojo pravljico predstavlja po svoje. Nekaterim je to ˝ranč˝ z živalmi, drugim stanovanje na Manhattnu, tretjim mala bambusova hiša na nekem otoku…

A nekatere stvari so nam pa seveda skupne. Občudovanje. Ljubezen. Spoštovanje. Priznavanje. Varnost. Toplina. Spolnost.

Vsi smo radi, tako ti kot jaz in tudi ženske okoli nas so rade občudovane. Seveda do določene mere. Pretiravanja zopet škodijo. Se pravi, če hočeš žensko pridobiti, potem jo moraš vsaj ˝opaziti˝. K temu delu bi prislonil tudi delček smisla za humor, saj imajo rade, da jih zabavamo, ker se vsi radi smejimo, pa tudi občutek posebnosti daje.

Zaradi ljubezni narediš korak. Ker si to pač želiš. Vsi si želimo biti ljubljeni. Čeprav je še bolje ljubiti. Všeč mi je Nietzschejeva misel, ki pravi – Naj vam bo v čast, da bolj ljubite kot pa ste ljubljeni. Znanstveniki so seveda že dokazali čemu je tako. Vsi bi radi imeli ˝metuljčke˝v trebuhu non stop, če bi se dalo urediti.

Spoštovanje je izredno pomemben faktor, ki ga pozabljamo. Predvsem moški v odnosu do ženske. Prevečkrat si stvari jemljemo kot samoumevne. Dokler seveda ni prepozno. Tudi pri prvem ˝kontaktu˝ je ta odnos pomemben, saj narekuje tvoj nastop. Ženske marsikaj opazijo kar mi ne. So bolj dojemljive. Samo same sebe žal premalo cenijo. Seveda, zopet ne vse.

Priznavanje je že tako del samega spoštovanja, vendar se razlikuje v tem, da ni tako močno. Spoštovanje je marsikdaj seveda potrebno zaslužiti in seveda ga je lahko tudi izgubiti. Pri samem ˝osvajnju˝ se izkaže kot spoštovanje njene želje. Ja žal se tudi dogaja, da nekateri želijo vsiliti svoj ¨okus˝ ali pa siliti z alkoholom. Verjetno ker se sami bojijo, pa mislijo, da bo potem lažje… No včasih dejansko je, vendar ne na silo.

Varnost. Huh, ta beseda je tako utopična, ampak naj se je vseeno dotaknem. Že z biološkega vidika je potreba po tem ženskam prirojena, predvsem zaradi naslednikov. Prirojena skrb za svoje potomce jim vsiljuje ˝misel˝ o potrebi po varnosti, nekem zavetju in ˝redu˝. Čeprav se velikokrat izkaže, da bi bila marsikatera bolj varna na cesti, kot doma, a vseeno, to je potreba, ki je arhetipsko pogojena. Danes bi lahko pričakovali, da temu ni več tako, saj obstaja možnost neodvisnosti ženske, vendar same tega še niso popolnoma ˝dojele˝. Ali pa sploh nočejo. No in pri samem pristopu, se bo ženska verjetno odločila za tistega, ki je ˝sposoben˝ poskrbeti najprej zase (se pravi, da nisi pijan, da komaj stojiš), da nisi nedostojen, oz. da si kolikor toliko ˝normalen˝. Da je ne ˝ napadeš˝ s svojim pristopom.

Toplina je dvorezen meč. Nikoli je ni dovolj a kmalu jo je lahko preveč. Meja med ˝slinjenjem˝ in pravo toplino je majhna. Človek je lahko dober, ampak marsikdo to hitro zamenja za neumnost. Gre za dajanje svoje energije skozi dobrohotnost, čustvenost. Mogoče celo ranljivost. ˝Pravi moški˝ si seveda to zelo težko privoščimo, saj nas vedno kljuje neka misel, da nas bodo zamenjali z mevžo, a žal je pomemben aspekt. Pri spoznavanju pa se najlažje izkaže s pravim pogledom in nasmehom. Ampak mora biti pristen. Dobrih igralcev je malo. Seveda se da vse naučiti, ampak to je druga zgodba.

No in zadnje in zelo pomembno pa je tvoja spolnost. Ali bolje vsa kemijsko-biološka struktura. Kaj izžarevaš? Ali je tvoja ˝moškost˝ zgolj polna skleda niča, ali pa si na svojo moškost ponosen in se za njo ne bojiš? Samozavest je seksi. Pretirana samozavest je smešna.

Da se vse skupaj še malce zakomplicira, je tu pomemben čas, v katerem se vse skupaj odvija, saj imajo ženske ob določenem času drugačne potrebe. Govorim o času pred, med in po ˝ciklu˝. Zopet je narava poskrbela za ˝ohranjanje˝ vrste s tem, da v času ko jajčeca zorijo in dozorijo, ženske dobijo večje slo. Seveda vsaka potem še gleda na spolnost na svoj način. Nekatera imajo rade nežnost, druge grobost, tretje spet kaj drugega ipd…

To se najlažje prikaže s plesom, hojo in ostalimi gibi, ter načinom obnašanja. Če žensko gledaš v dekolte kot tele v nova vrata izpadeš prepotreben. Če ne pogledaš, lahko izpadeš homoseksualen. Če si sposoben ujeti ritem, si tudi na boljšem, kot tisti, ki ga ne. Ogromno moških ga ne. A če znaš ujeti ritem glasbe, znaš tudi ujeti ˝ritem˝ ženske. Vsak ples je na nek svoj način ˝paritveni˝ ples.

Ne smem pa pozabiti tudi na dejstvo vpliva kemije. Kako˝dišiš˝. Ne govorim o parfumih, pa čeprav se v njih že dolgo dodajo določeni hormoni, ki naj bi privlačili, govorim predvsem o naravnem vonju. Vsak ima lastnega. In ni rečeno, da vsem diši. Vse je lahko popolno, vendar če ni pravega vonja ni interesa. Enako je pri nas. Če nam ženski vonj ne ugaja, se lahko tisočkrat umije in okopa v parfumu, stvar ne bo delovala. Razlike pa so ogromne. ˝Prava˝ blondinka, recimo ima (to sem zaznal pri parih), na temenu vonj kot dojenček. Medtem, ko pa imajo temnopolte ženske specifičen, močan vonj, katerega se je potrebno najprej navaditi.

Huh, sem se razvlekel tole. No ja, tema je obširna in lahko bi nadaljeval v neskončnost. Ko da bi pisal priročnik za ˝lov˝.

Ker dejansko se ta zgodba ne konča. Vse kar sem pisal je lahko čista traparija, če gledamo z nekekga povsem tretjega zornega kota. Edino dejstvo, ki obstaja in v katerega sem siguren je to, da so ženske čudovita bitja in da se splača potruditi. In ne se obremenjevati s stvarmi, za katere menimo, da so ˝napak˝, saj se velikokrat izkaže, da osebo ljubimo ravno zaradi tistih malih napak, kot zaradi tistega, kar mislimo, da so pozitivne lastnosti.

Vsaka ženska je posameznik, ki ima svoje potrebe, lastne poglede na svet in čustva. In zato je vse skupaj tako čudovito, ker imamo priložnost to spoznavati. Ker so dobre sogovornice. Meni velikokrat boljše kot moški. Tudi domišljijo imajo bolj ˝barvito˝. Ženske so tudi izjemno kreativne. In fino jih je opazovati, ko si to dovolijo, saj se stvarem posvečajo z resnostjo in ne toliko površno kot mi. Pri njih tudi majhna stvar zasluži enako pozornost kot velika. Pri nas je redko tako. Ženske nas dopolnjujejo, če jim dovolimo. In tega se za denar ne da kupiti. Za denar verjetno lahko dobiš žensko, ki se bo podredila, ki nikoli ne bo dala iz sebe, tisto zaradi česar je ˝ženska˝. A takim se sam raje izognem.

No ja, ženske res lepše dišijo. :D

  • Share/Bookmark

33 odgovorov na “Je ljubezen utopija, ki se jo kupuje za denar?”

  1. 1 Nataša Nataša
    07:31 - 12.08.2007

    Dragi človek, izbrala sem te za prvo jutranje branje. In si mi polepšal ves dan… Če bi bila deset let mlajša in samska, bi prišla na dom. S kavo, ker vem, da jo konzumiraš v enormnih količinah. ;)

  2. 2 Mica
    07:44 - 12.08.2007

    …samo mimogrede: z denarjem se kupuje kure, ne pa pravih žensk :-)

  3. 3 mojcas mojcas
    08:42 - 12.08.2007

    Zelo si dobro napisal. Ne strinjam se z vsem napisanim, ampak z večino. Res ni vse tako črno-belo.

  4. 4 NeMirna NeMirna
    09:00 - 12.08.2007

    “A če znaš ujeti ritem glasbe, znaš tudi ujeti ˝ritem˝ ženske.”

    Dober in tudi lep zapis v celoti, Človek!! Zaslužiš pravo doma skuhano turško :) Sem pa že pri branju Fetalijevega sestavka (sem ga šla prebrat najprej) dobila potrebo, ki jo bom izpolnila tu: z denarjem si lahko kupiš žensko/kuro (Mica, res je), nikakor pa ne ljubezni!!!!!

  5. 5 Vanja
    09:16 - 12.08.2007

    Mene pa zanima kakšna je razlika med biti z nekom zaradi denarja ali biti z nekom zaradi izgleda? Po moje je oboje fake kakor koli obrneš.

  6. 6 Nataša Nataša
    09:41 - 12.08.2007

    Just one more thing… če blondinke dišijo po dojenčkih in temnopolte kot pižmovke, kako potem dišijo malce bolj pigmentirane temnolaske – hočem reči belke, ki niso blond?

  7. 7 Peter
    16:29 - 12.08.2007

    uf, malce predolog post, da bi v enem šusu celega prebral…bom probal končat danes v nočni…:D

    sam sem tudi že 1x na glas razmišljal o denarju-privlačnosti-in-ženskah…

    TUKAJ: http://blog.peterkamnicar.com/comments.php?id=104

    ne vem, če sem kdaj objavil tako odličen post na to temo…

  8. 8 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    16:45 - 12.08.2007

    ej, človek, samo neki… jst nisem govoru o prvih vtisih ipd… ampak sem mislil predvsem na to, kako žensko OBDRŽAT ob seb… tu ti ne pomaga milijon lasnosti, če se pojavi nekdo, ki ji bo lahko nudil boljše. tako pač je. jaz sem pač pisal o denarju, ker gre za rek “ljubezni se ne da kupiti” in sem spodbijal ta rek, lahko pa bi pisal tudi o humorju, sproščenosti, spontanosti in o ujemanju ritma. sicer pa ja, se strinjam s tabo v veliki meri, v nekaterih stvareh ne, ampak če začnem komentirat, bo predolg komentar, med drugim pa veš, da tudi dolgih sestavkov ne maram kaj preveč, kaj šele komentarjev. ;)

  9. 9 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    17:50 - 12.08.2007

    nemirna, preberi moj sestavek še enkrat… da dojameš kaj točno sem imel v mislih. slika ni taka, kot jo večina dobi na prvi pogled… torej, read, read & read once more… pa potem povej.

  10. 10 mojcas mojcas
    17:53 - 12.08.2007

    Fetalčij, ne moreš je ‘obdržati’, ‘imaš’ jo ali pa je ‘nimaš’. Take, ki je šla za udobjem, nisi ‘imel’ nikoli. Bil si sam vmesna postaja. Plan B, rešilna bilka, da ni bila sama. Za takimi ženkami ti ni treba travmirat. Škoda tvojega časa!

  11. 11 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    18:05 - 12.08.2007

    mojcas, žensko, ki jo ljubiš, bi rad obdržal ob sebi… dokler traja pač… in obupavam, ne da se mi več razlagat, kaj točno mislim :D

  12. 12 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    18:10 - 12.08.2007

    no ja, glej… žensko dobit enostavno ni dovolj. seveda, če jo maš rad, bi jo rad čim dlje obdržu ob seb. in to ne moreš delat v večnost, ker večno ne bo prenašala slabe finančne situacije… nekaj časa mogoče, nato pa bo rekla da tako ne more več, da ti je dala dovolj časa in da gre zdaj naprej… seveda si je že zrihtala tipa vmes, ki ima več pod palcem, karakterno pa ni veliko slabši od tebe. to je to.

  13. 13 Človek Človek
    18:23 - 12.08.2007

    @Nataša… 10 let mlajša? Kolikor je meni znano, nismo več tako mladi, vsaj kar nas želijo oblasti z dokumenti prepričati :D Polepšal dan? Me veseli, če sem pošten ga je tudi tvoj odgovor meni… Kar se pa tiče kave, ja vedno je dobrodošla :D

    @Mica… kure? Mislim, da ni tako hudo no… Ponavadi je pri teh ženskah bolj kot ne kriva ˝mladost˝, pa bodi si po letih ali po izkušnjah… Vsi bi bili verjetno zgolj radi srečni, ampak univerzalnega ključa ni, zato ščemo po svoje…

    @Mojca, ja res je, ni tako hudo, v bistvu sploh ni hudo… ;)

    @Nemirna… še ena kava? Očitno se traume ˝tistega˝ dogodka ne bodo še tako hitro odpravile…. :D

  14. 14 Človek Človek
    18:27 - 12.08.2007

    @ Vanja… moje mnenje je, da lahko ljubiš zgolj celega človeka. Tako, da če ga ljubiš samo zaradi določenih lastnosti, potem zamujaš, oz ne ljubiš človeka, temveč idejo, pa naj gre za denar, izgled, status….

    @Peter… ja mal daljši zapis je ja… :D MOram prebrati še tvoj post ;)

  15. 15 Človek Človek
    19:02 - 12.08.2007

    @Fetalij… vem na kaj si ciljal in odgovorjeno je že v samem postu… Ja dolg je, pa niti ni ravno ˝biser˝ berljivosti in povezane misli…

    Ne vem kje sem zasledil pregovor, ko sem bil še mlad, ki se mi je zasidral najprej v glavo, potem še v srce, ki je odgovor na tvoje vorašanje.:

    Kako obdržati osebo, ki jo ljubiš?

    Jo ne! Ljubezen ni posesivna in če osebo resnično ljubiš, potem je ne zadržujeješ ampak ji daš krila, naj odleti kamor želi. In ti si srečen za njo, kjerkoli že bo.

    Ampak, če se vrnem na praktični del, se pravi, ali lahko nekdo z več denarja prevzame dekle tistemu, ki ima manj denarja? (govoriva o dolgotrajni vezi, kjer je prisotna ljubezen, predvidevam)

    Ne ne more. Seveda, če je ljubezen prava. Če pa ni, potem pa v vsakem primeru ni škode, še bolj, je samo korist, ker si lahko prenehaš lagati.

    Kaj lahko ponudi tisti, ki nima veliko? Tisto kar sem ti že pisal – sebe. In seveda poglobljeno poznavanje nje. Nihče ne mara lenuhov. Ker nas opozarjajo na to, da bi lahko bili to tudi mi, če bi upali :D (malo heca). Če osebo dobro spoznaš, potem veš kaj so njene želje in kaj je potrebno storiti, da te želje zadovoljiš…. Moč je v malenkostih.

    Kot sem že povedal, ko sem imel denar, ni bilo časa in energije. Kaj ti to pomaga? Ravno takemu je najlažje izgubiti žensko, ker jo ˝zanemarja˝. Ker ti delo jemlje 24 ur, ona pa si želi, da bi ji ˝naklonil˝ vsaj eno…

    Ne rečem, da ne obstjajo ˝koristoljubne˝ ženske, ampak roko na srce, obstajajo tudi taki moški. In po navadi so tisti, ki so ˝bolj popolnega˝ videza. Ampak to je njihovo ˝prekletstvo˝. Zaradi svojega videza so v življenju lažje vozili neko pot, ki jih ni preveč ˝obremenjevala˝ zato tudi njihov duhovno-inteligentni razvoj ni ravno zavidljiv. In ti ljudje so dejansko primorani v takšno početje, saj jim drugega ne preostane, ker se ne morejo zanesti na edino trajno vrednost – sebe in svoje sposobnosti… To so najbolj osamljeni ljudje.

    Ampak mislim, da ti tega pri ženskah ne iščeš. Verjetno iščeš ˝THE WOMAN˝?

    No in ˝prava˝ ženska ni kalupirana. Je edinstvena in izbrala te bo, ker bo to želela zaradi sebi lastnih ralogov in ne zaradi dobrobita. Tudi ona išče to kar iščeš ti ali jaz. Tisto pravo ali pravega. To pa ne pogojuje denar.

    Imam občutek, da preveč poveličuješ ljudi, ki so premožni. Pozabljaš pa, da imamo vsi napake. Trdiš, da bo tisti, ki je premožnejši, bolj srečen v vezi, a če pogledaš bolj podrobno to ne drži. V povprečju so bolj srečni pari, ki so nekje v ˝povprečju˝ s financami. Ker so bolj pristni. Ker imajo čas. Seveda, če si ga vzamejo.

    A ne glede na vse, so vedno in povsod izjeme, v dobro in slabo stran.

    No evo, en kratek – samo zate, ki ne maraš dolgih komentarjev ;) :D

  16. 16 Človek Človek
    19:07 - 12.08.2007

    @ Nataša… :D Mogoče kot pižmovkin dojenček? :D

  17. 17 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    19:09 - 12.08.2007

    človek, ti odgovorim ko pridem s šihta, jebemti dolge komentarje :D se strinjam s tabo načeloma, ampak drugače gledam na zadevo. mogoče ti napišem res dolg komentar :lol:

  18. 18 Vanja
    20:22 - 12.08.2007

    Človek vse je lahko prekletstvo ali pa blagoslov. govoriš o ljudeh popolnega videza in kako je njim vse lažje in zaradi tega duhovno ne napredujejo. Ampak poznam tudi ljudi, ki so neatraktivne-zaradi tega zakompleksani in polne zlobi in ljubosumja. Redke so, ki so se sposobne dvigniti nad to. opažam tudi, da velikokrat ljudje dobijo obraze, ki si jih zaslužijo. Da izžarevajo njihovo notranjost. Mah ja, v vsakem slučaju-s posploševanjem naredimo komu krivico. Lepota torej ni nujno prednost, pa tudi obstrukcija ne. In isto je z denarjem, bi rekla. Če pa ima človek pošlihtano….potem lahko z lepoto ali z denarjem samo še dodatno obogatiš svoje življenje-”as long as” ne pogojuješ svoje sreče z njima ampak jih jemlješ kot blagoslov oziroma bonus.

  19. 19 Človek Človek
    20:43 - 12.08.2007

    Vanja se strinjam… Mogoče bi moral namesto – ˝A ne glede na vse, so vedno in povsod izjeme, v dobro in slabo stran.˝ – napisati, da seveda pri teh debatah posplošujemo in govorimo o stereotipih. Venar stereotipi obstajajo in so dokazljivi, zato so dokaj uporabni pri ˝orientaciji˝ v našem okolju. Tudi večina ljudi okoli nas se po tem orientira, zato je smiselno vedeti, kaj mislijo, oz. kako ˝funkcionirajo˝. Ko pa se pričnemo spuščati na stran posmeznika, potem so stari seveda drugačne. Bolj pisane. V pisanju sem se seveda navezoval na stereotip ˝časovne lepote˝ , se pravi tistega, kar je v trendu. Se pa sigurno strinjam, da tista ˝prava˝ lepota izvira iz notranjosti (se pravi zdrave samozavesti, ljubezni do sebe, ljubezni do sveta, inteligence – čustvene in klasične…), ampak roko na srce, koliko tega vidiš v današnjem času?

  20. 20 Vanja
    21:08 - 12.08.2007

    Pa vidim človek, vidim. Samo veliko ljudi tega ne vidi, ker se jim ne da spuščati pregloboko. Nimajo časa. in tako lep obraz že takoj opišejo kot plehek in razvajen. Sicer pa na veliko tudi projeciramo v ljudi. kar je čisto fino, raje sem stokrat razočarana kot tako cinična, da ne bi videla ničesar lepega okrog sebe. Sem pa že skrenila s teme. lep pozdrav človek in vse lepo ti želim, malce sem okrogla od rdečega vina, ki sem ga pila k narobe obrnejeni hobotnici. Danes je bil en lep dan, želim ti veliko sreče človek in pa mlademu fetaliju, da dobi veliko ljubezni.

  21. 21 Človek Človek
    21:29 - 12.08.2007

    Hehe, Vanja, sedaj si me spomnila na Malega Princa in njegovo, kdor hoče videti mora gledati s srcem. :) Tudi jaz ti želim še naprej veliko sreče in lep večer.

  22. 22 pika
    11:48 - 13.08.2007

    zdaj mi je žal, da nisem že včeraj pregledala novosti na blogih. Človek, če svoje teorije izpolnjuješ tudi v praksi, se prosim kloniraj ob prvi možni priliki! potrjujem tvoje razmišljanje s svojim življenjem. poročena 5 let, dva otroka, moževa družina daleč od situirane. beri DALEČ! in sem srečna kot nikoli prej, ko je bilo z denarjem dosti lažje. Fetalij (tole bi šlo sicer na njegov blog, upam, da ni panike, Človek), seveda mi zadiši kako potovanje pa nenačrtovani šopingi in… Nikakor pa se vse te materialistične dobrine (ne mislim, da ti ne prinesejo tudi kakšne dobre življenjske izkušnje, ampak, j… ga, enkrat bo tudi to) ne morejo primerjat z občutkom, ki mi ga nudi njegova bližina in pogled na dva speča cukra, ko se konča dan. Človek, držim pesti za eno tako, ki bo znala cenit tvoje poglede na svet!

  23. 23 Človek Človek
    13:41 - 13.08.2007

    Pika, poizkušamo… Teorija sama je prišla iz prakse in kar vem, ste me naučile ženske… Me veseli, da obstajate takšni, ki to dejansko živite in da svet resnično še ni tako ˝nečloveški˝, kot ga marsikdo želi prikazati… Hvala za lepe želje :)

  24. 24 Morska
    15:00 - 13.08.2007

    Zanimivo se mi zdi, da se “denarna vrednost” pripisuje le moškim. Pa ne mislim tu biti feministka, samo poudariti, da tudi moški velikokrat gledajo na to, da ima je ženska “denarno sposobna”. Do določene mere v tem ni nič slabega, dokler ne pride do ekstremov. O slednjih mislim, da je bilo govori pri Fetalusu Tičevu. Le ti se ponavadi ne izkažejo za dolgoročno pozitivne. Sama sem vedno bolj gledala na to, kaj sama lahko doprinesem v zvezo. Raje vidim, da lahko poskrbim sama zase, saj nobena zveza nima garancije neomejenega trajanja, kar pomeni, da je določena mera samostojnosti vedno dobrodošla. Kajti, če ima ženska partnerja, ki ji materialno nudi vse, lahko enkrat ko zveza propade, ostane v neprijetni situaciji. Druga pomembna stvar pri tem je, da se osebno nerada vidim v vlogi nekoga, ki ga drug vzdržuje. Raje prenesem obratno. Ako je to egoizem ali pa prej omenjena tendenca po samostojnosti, bi se dalo razpravljati. Vsekakor pa zagovarjam neko sredino. Zvezo dveh po lastnostih, ki so obema pomembne, podobnih ljudi, v kateri lahko poteka neka izmenjava.

  25. 25 Serafina Pekkala
    01:42 - 14.08.2007

    Po branju Fetalijevega zapisa sem se sprehodila še na tvojo stran. Ni kaj, veliko je napisanega in… polepšal si mi noč. Končno nekdo, ki je dojel, da ženske potrebujemo pozornost, … in ne denar, ki sicer ne škodi, če ga fant ima, ampak če ga nima, pa tudi še nihče ni umrl zaradi tega. Zelo pa se strinjam z Morsko. Določena mera samostojnosti in neodvisnosti ženske mora biti, saj se nikoli ne ve. V današnjih časih tudi moški gledajo koliko ima ženska pod palcem. Žalostno, da se gledamo skozi prizmo denarja. Ljubezni se ne da kupiti, lahko ti je le podarjena, kupi se le varnost, ki ženskam veliko pomeni, toda drage moje nismo več v srednjm veku in smo lahko presneto samostojne in denar znamo zaslužit tudi same. Živim in preživim lahko sama (http://www.ednevnik.si/entry.php?w=Kaisa&e_id=32395) , ne potrebujem “princa”, ki bi me “rešil”, moj “princ” bo v mojem življenju, da se razvajava, da se cartava, da se nasloniva drug na drugega, da se spočijeva v objemu po napornem dnevu… skratka, da si posladkava Življenje.

    Serafinca

  26. 26 Človek Človek
    02:56 - 14.08.2007

    @Morska…, tudi s tem se popolnoma strinjam. Samostojnost in neodvisnost od partnerja prinašata še bolj ˝trezno˝ odločitev že v samem pričetku. V sami vezi pa prinašata ženski tudi neko mero samozavesti in lastnega zavedanja skozi svoje dosežke in ne samo skozi dosežke svojega moškega… Da in tudi odločitve lažje sprejema, ker ni strahu pred nekimi ˝eksitencialnimi˝ posledicami. Časi ˝moškega prinašalca so minili˝. Dolgo tega pa je že čas, da si priznamo enakovrednost in pričnemo drugače in malce bolj ˝poglobljeno˝ gledati na svet okoli nas. Ampak mislim, da bo tega preteklo še mnogo vode, da bomo zamenjali Moč za Ljubezen.

    @Serafina… vedno rad slišim, da nekomu storim nekaj dobrega, saj mi ta to takoj vrne. :) Da, žalostno je vrednotenje človeka skozi nekaj, kar samo po sebi nima vrednosti. Že sam konstrukt ˝finančne varnosti˝ je utopija, katero nam vsiljujejo in se žal po njej hočeš-nočeš moramo ravnati. Ampak dokler bomo videli preko tega, bo obstajalo upanje, bo obstajal ˝človek˝. Se strinjam, smisel je Življenje…

    D.

  27. 27 Nataša Nataša
    11:30 - 14.08.2007

    Ja, Morska, podpišem. Že zdavnaj mi je postalo jasno, da se človek lahko 100 % zanese samo nase. Lahko se sentimentalno zanašamo na partnerja, starše ali prijatelje, ampak… ne vem. Nimam jajc, da bi se vrgla nekomu v oskrbo. To je bila dolžnost staršev in jim bom večno hvaležna, še več, včasih imam slabo vest, ker se ne družim toliko z njimi, kot bi hoteli. Ampak me razumejo. Na partnerja pa sploh ne računam – tudi pri mojem ljubljenem primerku, ki nima rednih dohodkov in včasih obvisijo nujni stroški na mojih plečih. Zato mogoče moja rodila kolebajo med to be in not to be, kar se tiče potomstva. Roditi otroka in računati, da ga bo foter preživljal? Sramotno in nefer do otroka! Ne vem, tu se enostavno ne morem prepustiti…

    Človek: stara sem skoraj 35. te šišam. gvišno. Všeč mi je ideja pižmovkinih dojenčkov. se bom dala prevohati. ;)

  28. 28 Vanja
    11:53 - 14.08.2007

    hm to da foter preživlja otroka je nefer in sramotno? nekaj sem zgrešila tukaj, ne razumem….

  29. 29 Morska
    11:59 - 14.08.2007

    Vanja: Po mojem je Nataša mislila na računanje na to, da bi ona bila brez dohodkov in bi fotr financiral vse. Tako kot je bilo včasih, ko so samo moški služili denar. V smislu, da naj bi oba preživljala družino.

    Nataša: Sama sem vzdrževala oba kar nekaj časa in mi ni bil problem. Če pa sem se postavila na njegovo mesto, sem videla, da bi mi to bilo zelo težko. Zato pravim, da raje vidim, da sem tista, ki vzdržuje, kot obratno, čeprav je oboje v partnerstvu nekaj, do česar lahko pride in ni nič narobe, če si medsebojno pomagata. Glede staršev razmišljam podobno. Včasih se kar počutim dolžno, a vem, da oba vesta, koliko sem jima hvaležna za podporo. Ki jo jima tudi sama nudim, kolikor le morem. Nekaj sem o tem napisala na svojem blogu (malo reklame :) ), saj se tega, da računam v prvi vrsti nase držim kot pijanec plota. :)

  30. 30 Nataša Nataša
    12:33 - 14.08.2007

    Ja, to sem mislila. Imela sem rahlo povišan pritisk ob pomisli na to, da bi bila vzdrževana žena z otrokom. Sem čudaška, vem…hehe… Tudi jaz raje vzdržujem in se pizdim občasno, kot da bi morala nekomu polagati račune. Ali ga prositi za keš za vložke…mislim…aaaaaa! ;)

  31. 31 Vanja
    08:48 - 20.08.2007

    Ja, jaz pa trenutno sem vzdrževana žena z otrokoma in v tem ne vidim nič slabega. Imam dva majhna otroka, za družino sem trenutno kariero postavila na stran za nekaj časa in nimam nobenega občutka, da bi me moj mož vzdrževal-saj smo vendar družina. Tudi za denar ga ne prosim, ker je vse naše. in vzamem kar hočem. Na zahodu je precej normalno, da mož vzdržuje ženo in otroke-ko so le ti še majhni-v Sloveniji pa ženske pogosto res držijo pokonci tri vogale hiše. Meni se to ne da. Vama pa vsaka čast. seveda v takšnih primerih na veliko pomagajo tudi stari starši-kot pravita tudi vidve, jaz imam pa bolč problem s tem, ker ne maram preveč vmešavanja. Če pomagajo-se potem ponavadi čutijo dolžne, da tudi pametujejo. Amapk vsak ima pač svoj način in svoje poglede. Hočem samo reči, da to ni nič slabega-družina si pač pomaga. Biti doma in skrbeti za otroke ni nič manj naporno in manj vredno od drugega dela, sicer pa sama komaj čakam, da grem nazaj na delo- da se malo spočijem od otrok ;-)

  32. 32 Nataša Nataša
    10:53 - 21.08.2007

    Glej, Vanja, ne pravim, da je to nekaj slabega, povedala sem samo kako meni to ne sede. Za ostale me niti ne zanima – vsak naj živi tako, kot se njemu zdi. Edino to še: starši se absolutno ne vmešujejo v moje življenje, pomagali (mišljeno je finančno) so mi v času šolanja. Niti jih ne bi uporabljala za varstvo, če bom kdaj imela otroke. Itak živijo predaleč. Tako. Pa lep pozdrav! ;)

  33. 33 M
    08:42 - 30.08.2007

    Naj še jaz malo odstrnem te sence z besed predhodnic in predhodnikov. Moj pogled na ljubezen do ženske je malo drugačen.Od nje si želim,da mi vsake toliko časa pokaže in pove,da me ljubi.Kako naj to naredi je pa že problem.Problemov s financami že dolgo nimam več,mogoče je v tem težava,saj imam vedno v mislih,da se mi prodaja za neko varnost ali večerjo v odlični gostilnici ali pa vožnjo v dobrem avtu in sexu v tujih deželah.Nikoli ne neham dvomiti o pravih razlogih zakaj je z menoj.Peljal sem jo čez pol sveta, pa nisem dobil pravega odgovora,ali pa ne znam prav vprašati kaj čuti do mene.Ne vem,ali naj sploh še kdaj vprašam žensko kaj čuti do mene ali kaj? Po mojih izkušnjah je vse to nakladanje o brezmejni ljubezni brez denarja en navaden shit.Pa ne zato,ker jaz nimam problemov s tem,pač pa zato,ker brez denarja ni muzike.kako naj jo-njo ki se mi vsede v oči in srce, povabim če nimam denarja.Ja madona saj nisem kriv,da ga imam! In zato-Ja,ljubezen ni utopija in Ne kupujem jo za denar,vendar je ljubezen brez denarja na dolgi rok Utopija!

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !