So Zrče na Pagu res ˝hrvaška Ibiza˝? (II.del)

Nadaljevanje iz prejšnje objave…

No po končani zabavi v tem klubu, sem se odpravil iskat soborca, ki sem ju našel v Aquariusu (mislim, da je bilo to tam), kako sta skrbela za ritem v okvirju trensa. Sam se skakanja na to varianto sicer nisem udeležil, zato sem raje rekel še dve ali tri z ˝rejverkama˝ iz Karlovca, kar se je nakdnadno izkazalo za pravilno odločitev, saj sta nas ti dekleti kasneje odpeljali domov.

Seveda se štorija mora še malce zaplesti, zato nas čuvaji niso želeli spustiti v kamp, saj nismo imeli s seboj kartice, ki bi potrjevala naše bivanje. Poslal nas je na recepcijo, vendar smo, pametni kot smo bili izbrali ˝boljšo˝ pot, lezenje čez ali pod ograjo. Tako se je zadeva končala z enim poškodovanim kolenom in umazanimi cunjami.

Če že govorim o cunjah, se moram vrniti že na sam pričetek, ko smo ob prihodu ugotovili, da je proizvod Meglio, ki sem ga tako močno priporočal, naredil škodo še preden smo ga odprli. Spustil je namreč že v avtu in mi naredil madeže na vseh oblekah, ki sem jih imel v nahrbtniku. Tako sem bil obsojen na ene dolge in ene hlače, za ostalo pa še ne vem, kaj bo. Upam, da ne bom moral vreči v stran kar nekaj priljubljenih oblačil…Ko že govorim o slabih nakupih, naj še omenim ˝dober nakup˝ dveh stolov v Merkurju. Moj je bil strgan že v samem pričetku, ko sem ga vzel iz škatle, tako da je bil neuporaben takoj, drugi, ki ga je izžrebal Miha, pa je zdržal cele dva dni, nato je odpadlo naslonjalo…:(

Heh, ampak kaj se bomo pustili, saj se je kmalu bližal čas ˝after beach partyja˝, katerega smo se nameravali udeležiti. Izkazalo se je, da bom to moral storiti sam. Huh kaj naj rečem. Oblekel sem tiste edine čiste hlače in srajco, kar pa ni bila najboljša ideja. Že ob vstopu so me zapazili hrvaški ˝sotrpini˝ iz prejšnje noči, ter me odvlekli do njihovega prostora, ki pa je bil žal dva metra od bazena. V trenutku sem bil moker od glave do peta, vendar razgretost glav, teles in pozitivna energija, so odnesli vsako skrb. V roke so mi potisnili tisti ˝znani˝ litrski koktejl in kmalu sem bil tam, kjer sem končal prejšnjo noč. Razmišljal sem o tem, ali je bilo bolje sinoči, ali pa je bilo bolje sedaj, ter se tako odločil, da danes zvečer ne pojdem nikamor, bom raje jutri ponovil ta after…

Okoli osmih se je kalvarija končala in odpravil sem se nazaj. Vmes se mi je med potjo zgodilo tudi to, da sem zgrešil postajo in se znašel v Novalji, kjer sem srečal svoje bivše dekle. Hmm, ta naključja. :D Ona sicer že poročena, z ortokom v vozičku, jaz ves moker, z umazano majico v roki z rejva. :D Ne vem kaj si je mislila, izrekla sva zgolj par besed, saj sem moral loviti avtobus za Straški. :D

No odločitev o tem, da bom danes zvečer ostal v kampu ni obrodila sadov, saj sem na poti nazaj opazil da v enem od klubov nastopa Ian Pooley, stari znanec, ki sem ga želel pozdraviti. Vendar v kampu me ni želel nihče spremljati. Miha je zbolel, Jure je bil mačkast, Grega ni zanimalo, celo spogledljiva Nina je z nasmeškom zavrnila mojo ponudbo. :D

No, ni kaj. Malce sem se očedil, na roke opral cunje, v tem času pa so prijatelji pripravili jedi z žara, da smo jedli kot se spodobi. Kmalu je odbilo polnoč in ˝pepelka˝ je odšla na rejv. Energija v Zrčah to noč ni bila tako močna, tudi obisk je bil slabši, kar sva ugotavljala z najemnikom VIP prostorov v Aquariusu, ko smo čakali Pooleya. Ko je prišel, smo na hitro spili gin tonik ali dva, on se je odpravil na delo, mi pa na plesišče. Vmes se mi je zgodila neprijetna reč, saj sem polomil svoja najljubša očala, brez katerih ne vem, kako bom sploh živel. Bile so model, ki jih danes ni več, pisal bom na podjetje, če se da še kaj urediti. Zanimivo kako se človek naveže na stvar… Glasba to noč je bila prvovrstna, naplesal sem se kot že dolgo ne, vendar plesišče ni bilo polno, predvsem pa je delovalo kot kak ˝gey party˝. Tako sem to noč zaključil bolj zgodaj, kar mi je dejansko tudi ugajalo, saj sem žele še malce morja.

Pa vendar naslednji dan ni bilo nič od tega. Pričela je pihati burja, ki se je kmalu prelevila v pravo nevihto. Zato smo bili primorani pospraviti vse imetje v avtomobil in šotore, mi pa smo se zabavali na prostem, v stoje. Sproti smo si izmišljevali igre, vendar mislim, da smo največ časa prestali na eni nogi, kar nas je za čuda izredno zabavalo. Kot smo opazili kasneje ne samo nas, temveč tudi bližnjo okolico. Tako smo se odločili skriti pred radovednimi očmi in tudi grmelo in bliskalo se je močno, zato sem vzel v roke fotoaparat in odhitel snemati to prečudovito dogajanje. Sicer na gugalnici in z aparatom, ki ni namenjen temu početju ne vem kaj sem pričakoval, da bom ustvaril, ampak je kar je. Tole je nek zmontiran izdelek, ki sem ga podkrepil s starino Davida Guette feat Stereo MC´s – Open your Eyes.

To noč smo se odločili, da bomo spali kot pri tabornikih, zato smo se trije zaprli v en šotor, ki je bolj namenjen enemu ali največ dvema in se smejali ko tri šolarke na šolskem izletu. Miha je še vedno bolan ležal v svojem šotoru. Ne vem zakaj ta človek ni želel domov, ko smo mu govorili, a pustil sem ga, da se odloči sam.

Konec drugega dela trilogije.

5 odgovorov na “So Zrče na Pagu res ˝hrvaška Ibiza˝? (II.del)”

1. 1 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    06:59 - 4.08.2007

ta kontrast, ki si ga omenil v komentarju pri prejšnji objavi, je zakon… v kampu mir, v zrčah pa dogaja na polno… plus plaža v kampu mi je bolj všeč kot v zrčah, kot si opazil, je to toilet zvečer :D

edino kar je motilo mene, je to, da je tam fakin polovica slovenije…jebote… katastrofa :D

2. 2 Človek Človek
    14:54 - 4.08.2007

Kje si stara kluka :D Ti ja Slovenci kar vladajo hrvaškemu primorju. Ni kaj, se splača, kot sem letos ugotovil. Letos sem dejansko preveril to kar se oglašuje, da za enak denar lahko dopustuješ na hrvaški ali grški obali. In videl sem, da je to laž. Seveda to velja zame, ki ne sedim v apartmajih ali pred šotori, temveč poizkušam doživeti čimveč. In razlika med 5 in 2 EUR na pivo (grčija vs hrvaška), je izredna. Tudi v trgovini, če kupiš na Pagu 1,5 litra laškega stane 2 EUR, medtem ko 0,5l v Grčiji 1,1 EUR. PAg je cenejši tudi od Slovenije. Za Malo pivo v slovenskih diskotekah plačujemo sedaj od 3-4 EUR in to za vodenega Heinekena, medtem ko tam dobiš Stello za 2 eur… Potem pa primerjaj… Pa konec koncev, ni čudno, da Slovenci rinemo na Pag, saj nam za naš denar nekaj ponudijo, medtem ko tukaj pri nas razen stolov in miz ne dobiš ničesar… Se opravičujem vsem uličnim dogajanjem trenutno v LJ, vendar to ne spada pod gostinsko ponudbo…

3. 3 Fetalij W. Tyschew Fetalij W. Tyschew
    19:30 - 4.08.2007

evo me, đegeru :D

imaš prav glede cen in se strinjam, da ni pretirano drago… sploh pa mi je všeč, ker imajo pir pakiran po liter (pa tudi dva, ampak tisto se že segreje, dokler ga piješ :mrgreen: ) in podobne malenkosti. skratka, pag je zakon.

4. 4 manu
    22:25 - 19.08.2007

ejč. ja to pa morm pokomentirat. jst sm bla letos 1x na pagu-zrče, novalja pa to in moram rečt da sm pozitivno presenečena. sicer je res da majo muziko le 2 vrst-rnb in house ampak to so pač ritmi na katere se lahko pleše. drugače pa bi se lahko tudi v slo spomnili nekaj takšnega. glede tega da je pa ful folka iz slo dol pa itak! sej usak si želi zabave in gre tja ne? edino mi smo bli sred augusta in je blo ful več italjanou kot slo. tko da nasvet? če nočete gledat neki ful slo dol pol pejte augusta.=) ZRČE=HR IBIZA=)…