So Zrče na Pagu res ˝hrvaška Ibiza˝? (I.del)

No tako, drugi del ˝dopustovanja˝ na morju je končan. Vračamo se v ˝realnost˝. Včasih se počutim kot otrok, ki je dobil novo igračo, ki jo najraje ne bi izpustil iz rok, kaj šele delil z nekom. Mogoče je vse skupaj povezano tudi s čakanjem, ki me čaka še teh nekaj dni, do pomembne odločitve, pa vseeno. Na dopustu je prijetno, ker se nikomur ne mudi, ljudje so prijazni, ob toplem vremenu odprti in ekstrovertirani.

Po obisku Krfa, je padla odločitev, da obiščemo Pag in malce popravimo priokus, ki je ostal od tam. Odločili smo se za kampiranje v Straškem, ker smo slišali, da je primerno in ˝poceni˝. Pot smo pričeli ne preveč zmagovito, saj smo ugotovili, da pri avtomobilu ropota ležaj, zato smo morali v zadnjem trenutku urediti še to. Tako je bila pot dolga celih 14 ur. No ja, glede na to, da se odpravljaš nekam, kjer naj bi se imel fino to niti ni takšna ovira…

V kamp smo prispeli prepozno, saj je bil že zaprt, zato smo se odločili, da bomo noč preživeli v Zrčah in tako že prvi dan preverili diskoteke, ki so tam na voljo. Brez pričakovanj smo se odpravili proti tej obljubljeni ˝hrvaški Ibizi˝ z lokalnim avtobusom, kjer sem ugotovil, da prevladuje slovenska populacija. Tako se je zgodilo, da sem že takoj poizkusil neko štajersko vino iz divjega grozdja, ki me je navdušilo in spoznal kar nekaj novih obrazov. Vožnja je bila kratka, kakšnih par minut, nadaljevali smo s krajšim spustom po klancu in obala se je odprla…

Bilo je kaj za videti in slišati. Diskoteka ob diskoteki, ogromno ljudi, veliko lepih deklet… Razmišljali smo v katero naj se napotimo, vendar je v vseh prevladovala ˝popularna˝ elektronska glasba, zato smo se odločili, da gremo tja, kjer je najbolj urejeno in zanimivo. Bila je to Papaya.

Kaj naj rečem. Odlično so se potrudili, lokal je na nivoju, ozvočenje kvalitetno, celo zadnji DJ me je presenetil z glasbo, ki je bila po mojem okusu… Seveda je bilo opaziti, da tudi ostale obiskovalce ni motila. Rajanje se je končalo ob uri, ko nekateri že iščejo svoj prostor na plaži. Te plaže pa ne priporočam, saj je bila v nočnih urah bolj toaletni prostor oseb, ki niso našle drugega izhoda… Spoznal sem kar nekaj zanimivih oseb iz Srbije, Italije, Slovenije, Amerike, ipd., ter malce pokramljal z osebjem…

Vrnili smo se v kamp in poiskali primeren prostor (v bistvu sta ga Grega in Miha, jaz in Jure sva malce ˝počivala˝). Našla sta zanimiv kraj, poleg treh predstavnikov, ne boste verjeli, Štajercev, dveh deklet in enega fanta. Bili so prijetna družba, kar sem spoznal že prvi večer, ko sem se jim pridružil na kozarcu ali dveh belega. Marko Seveda imeli so tudi baldahin, kar je izredno uporabna zadeva, kar se je izkazalo tretji dan. Marko in Rebeka sta bila par, luštna Nina, pa je bila ˝samska˝. ;)

Zvečer smo se zopet odpravili v Zrče, seveda po pregledu vse ponudbe, zopet v Papayo. Zanimivo mi je bilo, da v kiosku poleg (potem sem videl, da je bilo to skoraj povsod), so prodajali zgolj Hrvaške cigarete. No ja, glede na to, da je bila cena ugodna se nismo pritoževali. Prav tako so bile ugodne cene pijač v samem klubu, saj je bila recimo Stella Artois vredna zgolj 2Eur, gin tonic tudi tam nekje, ipd… Zabava je bila zopet dobra. Veliko deklet, hitra in prijetna postrežba, VIP prostor izredno urejen in spodoben (sicer je vanj malce težje priti, ampak lepa beseda in par Kun vedno mesto najdeta :D ). Glasba je bila zopet za bolj širše elektronske okuse, a drugega ni bilo pričakovati. Dogajalo je na veliko. Vmes, ko sem se spoznaval z gospodično Manjo iz Srbije, je pristopil redar in me obvestil, da so morali ˝evakuirati˝ moja prijatelja (tokrat smo šli samo trije), saj sta kršila pravilo skakanja v bazen (v nočnih urah je vstop v bazen namreč prepovedan). Nisem se pustil preveč motiti, vprašal sem ga, če je z njima vse v redu, kar mi je potrdil in povedal, da sedita na obali. V precepu kaj storiti, sem se odločil za edino pravo opcijo, ostal sem na zabavi. :D

Konec I. dela. Nadaljevanje sledi….

7 odgovorov na “So Zrče na Pagu res ˝hrvaška Ibiza˝? (I.del)”

1. 1 snow snow
    21:03 - 3.08.2007

hehe,poznam Zrče,smo dopustovali kar dve sezoni zaporedoma,je blo fajn samo pol se naveličaš tega direndaja

2. 2 Človek Človek
    00:38 - 4.08.2007

:D ja verjamem, da se človek direndaja lahko naveliča… mogoče se ga bom sam tudi še kdaj… :D vseeno všeč mi je bil ta kontrast miru v kampu (striktno ob 23h tišina), a po drugi strani par minut stran šara kot se šika :D

3. 3 Noka
    14:51 - 17.08.2007

Ja Zrče so res zakon! Čeprav se je meni diskoteka Aqarius celo malo bolj dopadla kot Papaya! Ceprav je povsod super!

4. 4 bOGATAJ
    00:07 - 25.03.2008

šmekeru jedan. jaden šmekeru. LSD

5. 5 Marjan
    15:03 - 27.02.2014

Meni so bile Zrče veliko bolj všeč takrat, še preden so tam postavili vse diskoteke. Ker je bil fajnski zaliv z ene par gostiln in to je bilo to. In se je dalo lepo uživat. To pa zdaj ni več zame. Razumem pa, da je mladini to všeč. In Ibiza je prinesla tudi veliko denarja.